Mai multe comenzi ? #seface

Posted in Vanzatori | Tagged , | 30 Comentarii

Afacerea ta este foarte importanta pentru noi. Interesul nostru este comun: sa vinzi mai mult si mai repede. De aceea, cresterea numarului de comenzi pentru produsele tale este o prioritate pentru noi. Iata unele dintre cele mai importante facilitati gratuite pe care le-am dezvoltat in acest sens:

  • Mai multe comenzi preluate pentru tine.

In acest moment 11 persoane dedicate preiau comenzi telefonice pentru produsele puse in vanzare. De luni pana sambata, in intervalul 9-21. ?Astfel, baza ta de clienti se largeste cu cei carora le este mai comod sa cumpere in acest mod. Ii includem aici si pe cei care nu au un cont Okazii.ro.

  • Mai multe comenzi de pe mobil.

Am implementat aplicatiile pentru iOS si Android. Urmeaza aplicatia pentru iPad. La cererea vanzatorilor, vom lansa o actualizare cu ajutorul careia vei pune in vanzare produsele chiar de pe mobil. In acest moment, comenzile telefonice si cele de pe mobil iti aduc cu 12% mai multi clienti, iar procentul este in crestere.

  • Mai multe comenzi pentru ca esti performant.

Cu cat esti un vanzator mai bun, cu atat te vom ajuta sa devii si mai bun! Produsele tale vor aparea pe pozitii mai bune in rezultatele cautarii daca ratingul de vanzator, calificativele clientilor sau numarul tranzactiilor incheiate cu succes te recomanda. Vinzi bine? Astepta-te la si mai multe comenzi!

Fii alaturi de noi si posteaza orice sugestie sau idee pentru noi facilitati in comentariile de mai jos. Iti multumim!

  • Ti-au fost utile informatiile?
  • Da   Nu

Taguri: ,

30 Responses to Mai multe comenzi ? #seface

  1. BravoShop says:

    Buna ziua, felicitari pentru realizarile din ultimul timp si pentru colaborarea buna pe care o avem zi de zi cu dvs, echipa okazii.ro! Va multumim! Echipa BravoShop

  2. Sabou Constantin says:

    Mariti timpul de pastrare al logurilor de orice fel ex: al vanzarilor, al mesajelor ….ne-ar ajuta mult. Daca la-ti mari de la 31si 60 zile la 1 an ar fi excele
    nt.

  3. bibu16v says:

    De acord 120% cu Sabou Constantin.
    Si faceti ceva cu sistemul de inregistrare al noilor membri, le lipsesc nr de telefon si adresa, cumpara/liciteaza cu seninatate si nu ai cum sa-i contactezi, vanzatorii (membrii vechi) raman cu ponoasele( timp pierdut, nervi si recuperare de comisioane).

    • Adelina says:

      In mod normal un cont poate fi utilizat doar daca acesta are asociat un numar de telefon si o adresa de email. Daca tu ai avut un cumparator ale carui date nu erau valide te rog sa ne scrii la suport@okazii.ro , vom verifica punctual acea situatie.

  4. Alin Popescu says:

    de acord cu sabou …..de asemenea ar fi binevenita optiunea vinde un produs asemanator de la orice produs de pe okazii nu doar ale tale ,e mult mai simplu de listat produse daca sar adauga aceasta optiune

    • Adelina says:

      Si sugestia ta este deja propusa pe Voceautilizatorului: http://bit.ly/155J1fV
      Pana acum are 11 voturi inregistrate, voteaza si tu!

      • Shop Sport says:

        Ideea nu este buna. Fiecare vanzator trebuie sa fie raspunzator in totalitate asupra anuntului postat. Anuntul trebuie sa fie “oglinda” produsului. Doar vanzatorul produsului stie ce detalii sa fie incluse, deci doar el trebuie sa compuna anuntul.

  5. toto_riina says:

    de acord cu dl Sabou si mai de acord cu dl Bibu16v

  6. maxbebe says:

    Mda faceti multe pentru vanzatori.. Eu am si listari platite si tot nu imi apar produsele. Raman la parerea ca okazii.ro este o copie mult mai slaba decat ar trebui al eBay..

  7. aucluj says:

    poate ca pentru o mai buna verificare a celor care se inregistreaza, ar trebui ca toti cei care isi fac cont nou pe site sa se poata inregistra doar la recomandarea unui utilizator deja existent care are vechime cel putin 1 a si care sa gireze bunul sau comportament pe acest site( a se vedea modelul de la fileshare)

    • Adelina says:

      Ideea ta nu este una rea dar gandeste-te ca acest lucru va reduce in mod semnificativ numarul de cumparatori si implicit numarul de tranzactii incheiate pe site. Acest lucru nu este in avantajul nimanui.

  8. Belpheg0r says:

    Pe eBay gasesti istoria tranzactiilor (licitatiile inclusiv pretul de adudecare) pe luna anterioara. AR TREBUI si Okazii sa aplice aceasta metoda. Ar fi un ghid EXCELENT atit pentru vinzatori cit si pentru cumparatori si s-ar diminua considerabil numarul licitatiilor schizoide (mult peste pretul de magazin cu ani garantie)

  9. mihai1866 says:

    Faceţi o arhiva cu toate produsele vândute pentru o comparaţie mai bună şi pentru evitarea speculei !noii membrii să aibă recomandări de la cei vechi,iar produsele lor să fie vândute numai cu verificarea coletului- asta măcar un an de zile !

  10. Robert says:

    Personal am renuntat sa mai vand pe okazii, produsele adaugate au avut foarte putine vizualizari, iar ca sa promovez produsul pierdeam o buna parte din adaos. Multe comisionea, putini clienti. Vand mult mai bine direct cu magazinul meu on-line.

  11. Robespiere says:

    Cel mai enervant este cand ceri vanzatorului informatii despre un produs sau ii faci o oferta si acesta nu i-ti raspunde…. ar trebui dezvoltat un sistem in care sa fii atentionat de mai multe ori cand cineba cere relatii depre un produs iar pentru cei care nu raspund cu repetitie , deci pana la urma neseriosi….un sistem de penalizare

  12. shoppinglist says:

    Salut.
    1. Apropo de aplicatia pt iPad: nu am iPad dar azi am constatat ca pe tableta mea Acer Iconia am putut instala aplicatia. Numai ca am gasit probleme. la sectiunea care ma intereseaza cel mai mult adica la Mesaje Primite. Acolo nu vad mesajele primite ci mesajele trimise si nici pe acelea nu le vad actualizate, adica nu apar ultimele 4-5 mesaje trimise.
    2. De acord cu ce sugereaza Alin Popescu si anume extinderea optiunii Vinde un produs asemanator la orice produs de pe okazii.
    Merci
    Laur

  13. cris says:

    Sunt de acord cu Sabou Constantin. Incercati o alta varianta cu clientii noi care nu cunosc sistemulsi liciteaza aiurea, nu ridica colete, cu multe calificative negative… Trebuie facut ceva cu ei…

    • Adelina says:

      Un prim pas a fost facut deja in aceasta directie. Atunci cand un cumparator nu mai onoreaza comanda plasata primeste un avertisment. La punerea in vanzare te poti proteja de astfel de cumparatori
      neseriosi.

  14. Andrei29tm says:

    Mariti durata de listare a produselor la vanzare, asa ar vedea clientii ca am vandut deja 5, 6, 7 bucati din acel articol si nu va trebui sa o iau de la zero luna urmatoare. Puteti dubla daca doriti taxa de relistare in cazul in care optam pt 60 de zile, triplati la 90 zile…etc. sunt produse la care nu ma intereseaza sa fiu atat de sus in liste incat sa fiu nevoit sa pun durata de listare la cateva zile si sa imi apara mai sus, mai ales ca sunt si alte modalitati sa apara mai sus in liste

  15. Adelina says:

    Asteptam un mesaj pe suport@okazii.ro in care sa ne dai mai multe detalii cu privire la aceasta situatie. Vom verifica si iti vom oferi toate informatiile de care ai nevoie.

  16. Florian says:

    Buna, De asemenea felicitari pentru rezultate. O idee as avea si eu. La inregistrarea noilor useri sa se ofere un mic video de genul instructaj cu pasii care se urmeaza pentru a cumpara un produs pe okazii. Ar ajuta enorm la reducerea membrilor ce cumpara sau liciteaza ”cu seninate” vorba colegului fara a sti cum se plateste sau pasii ce trebuie urmati. Stima!

  17. bylla85 says:

    buna ziua, in aplicatia pentru android creati posibilitatea de a veadea produsele utilizatorului care trimite mesaje in forum (pe chat).

Comments are closed.