Reorganizarea catalogului de categorii Okazii.ro

In aceasta perioada studiem posibilitatea de a reorganiza catalogul de categorii Okazii.ro pentru a raspunde din ce in ce mai bine nevoilor voastre. Modul in care este organizat catalogul de categorii Okazii.ro influenteaza in mod decisiv atat experienta de utilizare a cumparatorilor de pe siteul nostru, cat si usurinta cu care sunt gasite produsele voastre pe Okazii.ro.

Pentru ca implicarea voastra este importanta pentru noi, in calitate de parteneri Okazii.ro, va rugam sa ne transmiteti propuneri in zona de comentarii.

Care sunt lucrurile pe care ati vrea sa le imbunatatim in catalogul de categorii?

De exemplu:

  • V-ar ajuta restrangerea numarului de categorii?
  • Aveti nevoie de categorii noi pentru a va incadra produsele din oferta proprie? Care ar fi acelea?
  • Credeti ca un alt mod de organizare a categoriilor Okazii.ro v-ar avantaja? Daca da, care ar fi acela?

In legatura cu sectiunea de atribute/filtre

De exemplu:

  • Ce probleme ati intampinat pana acum la cautarea/setarea/utilizarea unui atribut/filtru pe Okazii.ro?
  • Aveti nevoie de valori noi pentru anumite atribute din Okazii.ro?
  • Credeti ca produsele voastre ar fi mai usor de gasit de catre cumparatori daca filtrele Okazii.ro ar fi reorganizate sau pozitionate in alte zone din pagina? Daca da, care ar fi propunerile din acest punct de vedere?

Alte sugestii referitoare la catalogul de categorii si la atributele Okazii.ro?

Va multumim!
Echipa Okazii.ro

81 de comentarii la „Reorganizarea catalogului de categorii Okazii.ro

  1. Tudor

    Buna ziua,

    am 3 propuneri:
    1) Subcategoria Smartwatch sa fie mutata in categoria „Telefoane mobile” deoarece este un accesoriu pentru telefonul mobil (in cel mai intalnit caz) sau tableta.
    2) Actualizarea bazei de date cu noile Smartwatch-uri aparute (cel putin Samsung Gear Fit, Gear 2, Gear 2 Neo, Gear S; cele de la firma Cogito si de la Apple) – pentru a putea fi asociate la punerea in vanzare cu modelul potrivit, iar cumparatorii vor putea selecta exact ceasul care ii intereseaza.
    3) O noua subcategorie „Tag-uri NFC” sau „Stickere NFC” in categoria telefoane mobile (preferabil Tag-uri NFC, deoarece nu toate sunt stickere).

    Astept un raspuns cu interes. Va multumesc.

    Răspunde
    1. Adelina

      Buna ziua,

      In primul rand iti multumim pentru feedback.

      1. Pentru a lua decizia de mutare a categoriei „Smartwatch” in categoria „Telefoane mobile” mai intai vom analiza impactul pe
      care il produce aceasta schimbare asupra celor doua categorii si apoi in
      functie de aceasta vom face sau nu modificarea.

      2. Adaugarea noilor modele de Smartwatch-uri va fi realizata in perioada
      imediat urmatoare.

      3. Vom hotara crearea subcategoriei „Tag-uri NFC” in functie de interesul cumparatorilor pentru acest gen de produse dar si de oferta existenta pe site.

      O zi placuta!

      Răspunde
  2. Nti

    Buna ziua – comercializez becuri cu led …si becuri si neoane sunt o categorie URIASA de 1600+ listari comparativ cu altele din famila de gategorii Electrice cu un total de 6000+ listari ….va ro sa imparititi pe categorii mai detailate… Becurile LED merita o categorie aparte … sau gasiti o alta solutie …vedeti clar matematic diferenta si disproportia mare dintre numere la urmatoarele subcategorii

    Electrice (6340)
    Aplice (97)
    Becuri si neoane (1606)
    Cabluri electrice (289)
    Iluminat decorativ (777)
    Iluminat exterior (644)
    Intrerupatoare (238)
    Lampadare (180)
    Lustre si candelabre (116)
    Pendule iluminat (2)
    Plafoniere (65)
    Prize (406)
    Sonerii electrice (101)
    Spoturi iluminat (247)
    Tablouri electrice (200)
    Veioze (128)
    Accesorii electrice (666)
    Altele (578)
    Ascunde subcategoriile

    Răspunde
    1. Ovidiu Miron

      Salut, Nti.

      Iti multumesc pentru comentariul tau pertinent.

      Putem introduce becurile led ca o valoare a atributului Tip, din cadrul categoriei de Becuri si neoane. In acelasi timp, voi studia si oportunitatea de a introduce acest tip de becuri intr-o categorie separata.

      Ai dreptate. Sunt diferente destul de mari din perspectiva numarului de produse pe aceasta categorie, de Electrice, asa cum sunt si pe alte categorii din catalogul Okazii.

      Totusi, diferentele provin in principiu, din numarul diferit de produse puse in vanzare pe site-ul nostru, pe diferitele categorii aflate in discutie. Noi putem sa nivelam acest numar si sa il facem relativ egal pe anumite categorii si subcategorii, prin noi divizari ale acestora.

      In acelasi timp, trebuie sa tinem cont si de faptul ca un catalog foarte stufos si complex s-ar putea sa nu fie foarte usor navigabil de catre potentialii cumparatori.

      Vom lua o decizie in perioada urmatoare.

      Iti multumesc inca o data pentru feed-back!

      Ovidiu,
      Manager Categorie – Casa si gradina

      Răspunde
      1. Nti

        Apreciez timpul acordat si multumesc pentru studierea situatiei.
        Orice imbunatatire este binevenita dar oricum sunteti un site excelent deci sunt multumit!

        Răspunde
  3. dinozaur2001

    La filtre de cautare ar fi extrem de utila reintroducerea filtrului de 24ore(expira in 24ore sau pus in plata de 24 ore) A fost acest filtru dar a fost eliminat ramanand doar 3,6,12 ore.Este foarte util cand cauti dupa cuvinte cheie si timpul nu iti permite(weekend-uri,vacante,delegatii etc) sa cauti de 2 ori pe zi.

    Răspunde
    1. George Ilinca

      Iti multumim pentru feedback.
      In momentul in care a fost eliminat filtrul pentru produsele introduse pe site in ultmele 24 de ore s-a tinut cont si de gradul de utilizare al acestuia. Vom mai face o scurta analiza pentru a vedea daca acesta este cerut de mai multi utilizatori.
      Produsele noi introduse insa pot fi vizualizate in orice listare folosind sortarea „Recente”. Aceasta optiune sorteaza produsele tinand cont de data introducerii lor pe site.
      O zi cat mai frumoasa

      Răspunde
  4. florinshopy

    Buna ziua! O sugestie referitoare la categoriile rubricii „Muzica”: La punerea in vanzare trebuie bifat suportul muzical (cd, dvd, vinil, caseta, etc) insa cand cineva cauta in „Muzica” nu poate selecta suportul dorit, anume: daca caut un vinil cu Michael Jackson nu pot selecta sa vad doar vinilurile! Apar toate la gramada, talmes-balmes, ceea ce pe cei mai multi ii descurajeaza sa mai caute! Si atunci la ce bun sa selectez „vinil” la punerea in vanzare?
    Am mai discutat anul trecut la telefon despre asta, mi s-a promis ca se va face ceva, insa nimic!
    Spor!

    Răspunde
    1. Madalin Mititelu

      Buna ziua,
      In cursul zilei de ieri, modificarile sugerate de dvs au fost implementate. Asadar, in momentul in care se efectueaza cautarea „Michael Jackson” pe site (dar si alte cautari in categoria Muzica), utilizatorul poate folosi filtrul de „suport”.
      Multumim pentru feedback si va stam la dispozitie pentru orice alte probleme.

      O zi frumoasa!

      Răspunde
  5. nikkolle10

    Ar fi super ca Rochiile cu toate subcategoriile lor ( de seara, de zi etc) sa fie incluse la Haine de Dama. Reintroduceti va rog rochiile in categoria Fashion and Beauty-Haine de Dama. In fond si la urma urmei rochia este un statement de feminitate.
    In momentul cand listez o rochie sunt nevoita sa aleg o subcategorie, de zi, de seara etc. In calitate de client nici macar nu am optiunea in catalog sa selectez rochiile, daramite subcategoriile lor. Este o problema ce persista de peste un an.
    Anul trecut in vara 2014, am avut indelungi conversatii cu operatorii okazii..la momentul acela treningul era cap de afis la Fashion and Beauty- Haine Dama. Tipic romanesc sa presupunem 😉

    Răspunde
    1. Alina Iancu

      Buna ziua,
      Analizam posibilitatea introducerii categoriei „Rochii” in „Haine dama”, fiind necesar sa studiem impactul acestei modificari. Astfel, trebuie sa luam in calcul structura curenta, ca de altfel si subcategoriile existente(transformarea acestora in atribute).
      Vom lua o decizie in perioada imediat urmatoare.
      Va multumim pentru feedback.
      O zi frumoasa.

      Alina Iancu
      Manager Categorie- Fashion&Beauty

      Răspunde
      1. klauder

        Subscriu si eu la aceasta propunere, rochiile sa fie introduse in categoria Haine dama, mai mult, categoriile de rochii sa fie restranse la ex: lungi, midi, scurte si eventual ocazii (pt cele foarte elegante sau de mireasa) sa lasam clienta sa aleaga in ce imprejurari o va purta.

        Răspunde
  6. marin adrian

    ca si sugestii…

    1–eliminati…cuvintelede genul…nu bosch nu makita….atunci cand cauti o scula bosch…iti arata si cele care nu sunt bosch dar in anunt este scris ..nu makita..nu bosch…multi practica acest truc….

    2–in categoria telefoane de exemplu…obligati vanzatorul sa specifice daca e fake…copie etc etc….de ce eu daca caut un anume telefon ORIGINAL..sa imi arate inca sute de fake.uri sau copii sau copii fidele,,etc etc,,,

    3–POATE CEA MAI IMPORTANTA SI CRED CA NU TINE DE SUBIECT :::NU MAI TAXATI DE 2 ORI TVA…stiti dv foarte bine la ce ma refer…ne taxati si la la plata si la alimentare dar ma rog..+cel mai important…..nu mai taxati in euro…de ce suntem in Romania ? eu primesc salar in RON…deci vreau sa platesc in ron..comision sa fie in ron sa nu fie atat de mare fluctuatia–

    4–flexibilitate stimati domni/doamne…implantati ca NR 1din legea care va conduce angajatiiiiiii ca sunteti destui.. amabilitatea sa nu se vb necivilizat si daca vreti exemple cred ca am si inregistrat un caz de nesimtire crasa..

    5–nu va mai bagati peste noi indiferent ca suntem cumparatori sau vanzatori..sunt f multe cazuri in care un cumparator care nu era in cunostiinta de cauza…cauta un anume produs si vede nr de telefon pe care il expuneti dv acolo langa ..cumpara acum..suna si dv va oferiti sa fiti intermediar intre mine ca si vanzator si cumparatorul care a apelat la dv…in acel moment mie imi vine un mail in care sunt instiintat ca am de platit pt ca cineva a cumparat produsul X si de fapt ..e posibil sa nu il cumpere sau sa nu fie ce vrea..sau ma rog varii motive..lasatine pe noi sa decidem ce si cum…nu ne mai bagati pe gat comisonele percepute pt ca apoi…sa stam N zile pana luam legatura cu cumparatorul si inca N zile sa va convingeti dv ca e asa sau nu..si eu sa stau dupa bani mei..X zile… iarasi sunt convins ca stiti foarte bine despre ce vb …nu sa intmaplat o singura data…

    Răspunde
    1. radu

      aveti dreptate cu tva-ul luat de 2 ori! NU ESTE CORECT!!! si eu ii rog sa faca ceva in aceasta privinta, si mai este comisionul de vanzare care este mare…. sper sa se tina cont de discutiile noatre si sa se face ceva

      Răspunde
    2. Adelina

      Buna ziua,

      In primul rand iti multumesc pentru mesaj. Iti voi raspunde punctual situatiilor pe care ni le-ai expus:

      1.Practica descrisa de catre tine este considerata o
      incalcare a regulamentului Okazii.ro. Atunci cand intalnesti astfel de situatii te rog sa le raportezi folosind butonul „Raporteaza produs”, din pagina vanzarii.

      2. Pentru a gasi mai usor un produs, in functie de marca acestuia iti recomandam ca atunci cand faci o cautare sa folosesti filtrul de categorie din partea stanga a paginii. In acest fel vei putea alege marca dorita. Periodic, facem verificari pentru a ne asigura de incadrarea produselor in categoriile corecte.

      3.In ceea ce priveste TVA-ul, acesta este achitat o singura data si
      reprezinta o obligatie catre Statul Roman. Pentru a evita orice
      fel de eventuale neclaritati in perioada imediat urmatoare vom actualiza toate informatiile din site referitoare la accest aspect astfel incat ele sa fie cate mai clare si transparente.

      Comisionarea si afisarea tarifelor in moneda Euro este folosita de catre noi pentru a usura parcurgerea acestor informatii deoarece in mediul online majoritatea taxelor sunt afisate in aceasta moneda.

      4.In cazul in care consideri ca s-a folosit un ton necorespunzator in momentul in care ne-ai contactat te rog sa imi dai mai multe detalii pe adresa adelina.diaconu@okazii.ro. Voi verifica situatia si vom lua masurile necesare astfel incat pe viitor sa nu se mai intample acest lucru.

      5.Comenzile telefonice reprezinta un canal suplimentar prin care vanzatorii Okazii.ro au acces la noi cumparatori care, daca nu ar fi avut la dispozitie aceasta modalitate de achizitie nu ar fi plasat comenzi.

      Indiferent de modul in care este plasata o comanda exista un mic procent de risc ca aceasta sa nu se incheie si in realitate, acest lucru este valabil pentru orice tip de comert online.

      O zi placuta!

      Răspunde
  7. Stefan Simion

    Buna ziua, activez ca vanzator in categoriile Numismatica si Obiecte de colectie s.a.m.d. , din 2007 , sunt printre vanzatorii de top de pe okazii din aceste categorii si vin cu urmatoarele recomandari:

    1. In categoria Okazii.ro>Colectii>Ordine si decoratii: recomand urmatoarele subcategorii: a) Romania , b) straine , c) insigne: care la randul lor merita separarea in : insigne Romania si insigne straine, d) brevete , si eliminati subcategoria „ordine”, care nu-si are rostul, deja stim ca suntem in ordine si decoratii.

    2.In categoria Okazii.ro > Numismatica: recomand contopirea categoriilor „antice” cu „medievale” in „monede antice si medievale” (pt. ca nu sunt foarte multe de vanzare si nu se merita doua categorii separate).
    Monedele Romania din pacate nu pot fi decat moderne (istoria Romaniei dpdv monetar incepand cu anul 1867), deci nu are rost sa avem categoria „monede moderne Romania” , recomand categoria noua „Monede Romania” pe care o putem imparti in : Romania Regat (1867-1947) si Romania Republica(1948-prezent). Acelasi lucru il recomand si la Bancnote Romania: doua subcategorii: Romania Regat(1877(atunci a aparut prima bancnota romanesca)-1947) si Romania Republica (1948-prezent).

    Daca nu vi se pare ok aceasta categorisire , atunci macar puteti imparti categoriile pe metalul din care sunt confectionate monedele: Monede Romania : a)aur , b) argint, c) metale comune , desi recomand prima categorisire pe perioade.

    3.In categoriile Monede Straine si Bancnote Straine , recomand impartirea lor pe continente: a)Europa, b)Asia si Orientul Mijlociu, c)America (si de Nord si de Sud si centrala in aceeasi categorie) d)Africa e)restul lumii.

    De asemenea si in categoria Monede Straine ar fi buna o categorisire pe metale : aur , argint, metale comune.

    4. O ultima recomandare ar fi eliminarea de la optiunile de listare si de la cele de cautare a sintagmelor „nou” , „second hand” , „factura” la aceste categorii (obiecte de colectie, ordine si decoratii, monede, bancnote, medalii etc.) pentru ca sunt total inutile, toate produsele din aceste categorii nu pot fi noi, toate sunt second hand daca e sa interpretam „stricto sensu” , ele au alte categorisiri in ceea ce priveste starea si calitatea: UNC , aunc, XF, VF etc.

    Va multumesc!

    Numai bine!

    Răspunde
    1. Ramona Enache

      Buna Stefan,

      In baza feedback-ului colectat din partea utilizatorilor site-ului si a unei
      analizei specifice, vom contura, in cursul saptamanii viitoare, un prim plan pentru definirea structuri noi pentru categoriile amintite.

      O prima modificare va viza intr-adevar sortarea ofertei din
      categoriile Insigne, Monede si Bancnote. Subcategoriile astfel rezultate vor fi definite in functie de specificul de produs si dupa criterii din cele mentionate de tine : apartenenta istorica, tematica,
      tara de origine etc.

      Pentru o dezbatere mai ampla pe tema acestui subiect te invit sa ne scrii pe adresa ramona.enache@okazii.ro .

      Multumesc,

      Ramona Enache
      Manager Categorie – Antichitati, arta si obiecte de colectie

      Răspunde
  8. mihai

    1. La CARTI sugerez sa se revina la o singura categorie, cu subcategoriile existente; e greu de cautat un titlu in actualele conditii.
    2. propun infiintarea subcategoriei HOLOGRAME, la directiile : colectii, hobby, etc.
    Multumesc !

    Răspunde
    1. Cristian Velicu

      Salut Mihai,

      Prima propunere este luata in calcul si sunt sanse mare sa se intample in viitorul apropiat.
      A doua propunere o vom lua in calcul.

      Multumim pentru feedback.
      Cristi
      Manager categorie Librarie

      Răspunde
  9. Manu

    Buna ziua. As avea si eu o propunere. In cazul meu(vand stickere), dar si in cazul persoanelor care vand haine, papuci… Am avea nevoie de o rubrica in care clientul sa poata sa selecteze (in cazul meu) dimensiunile si culoarea. Fiecare dimensiune sa aiba alt pret. Asa ati putea putea primi comisionul pentru marimi mai mari, nu am mai fi nevoiti sa punem acelas produs de N ori, ca sa inteleaga omu` ca putem face si pe alte dimensiuni, culori… Si pe langa asta, tot numai in cazul meu, fiecare varianta de dimensiune sa aiba alt pret.

    Răspunde
    1. Ovidiu Miron

      Salut, Manu.

      Voi cauta o solutie pentru propunerea ta referitoare la stickere. Exista posibilitatea in Okazii, de a selecta stocuri pentru dimensiuni si culori diferite pe anumite categorii.

      Nu se pot selecta si preturi diferite insa, pentru dimensiuni si culori diferite, ci doar stocuri diferite.

      Vom lua in calcul si implementarea acestui lucru (preturi diferite).

      Multumesc mult pentru feed-back, Manu si succes in tot ce faci!

      Ovidiu,
      Manager Categorie – Casa si gradina

      Răspunde
    2. Ancu

      Varianta aceasta ar putea avea si probleme si ar risca neintelegeri/nemultumiri pentru cumparatori care vor intra pe un produs si vor vedea ca de fapt pretul e altul decat cel afisat la listare.
      Mai ales, ca, vorbind de Romania, s-ar putea sa apara un nou tip de vanzator, cel care listeaza produsul la un pret cat mai mic, pentru a aparea in prima pagina la o sortare dupa pret, insa de fapt marimea/culoarea cu pretul respectiv sa nu fie niciodata disponibila.

      Răspunde
  10. Adrian

    Buna Ziua!
    Singura sugestie pe care o am este sa pot incarca mai multe poze deodata.
    Este mult mai comod si mai accesibil pentru cei care au mai multe poze in aceiasi licitatie ! Stima!

    Răspunde
    1. George Ilinca

      Salut Adrian,

      Noua varianta a punerii in vanzare iti ofera 6 fotografii gratuite si posibilitatea de a incarca mai multe fisiere simultan. De asemenea, dimensiunea maxima este de 10 Mb astfel incat sa nu mai fie necesara redimensionarea.
      Tot ce trebuie sa faci este ca la punerea in vanzare sa accesezi link-ul „Incearca varianta beta”.

      O zi placuta si spor la vanzari!

      Răspunde
  11. radu

    eu cred ca asa cum este in acest moment este foarte bine, iar daca se va modifica ceva sper sa nu apara probleme pentru cei mai putin cunoscatori care „rasfoiesc” site-ul in cautarea unor produse. sper ca tot ceea ce se modifica sa se faca pentru simplificarea lucrurilor si nu pentru a le complica.

    iar in afara acestei discutii, ceea ce am vazut si la alti utilizatori, ma refer la vanzatori, ii nemultumeste faptul ca se opreste TVA-ul de 2 ori, odata pentru alimentare cont, odata pentru plata comision, ceea ce mi se pare foarte necinstit.

    si daca se mai poate face ceva cu reducerea comisionului de vanzare…. pt ca la produse cu un pret mare, acest comision este gigant.

    Multumesc!

    Răspunde
  12. Adrian

    Cand alegem varianta de a pune in vanzare un produs din aceiasi categorie ar fi bine daca pozele produsului vechi s-ar sterge automat iar la stoc daca nu vreau sa selectez o culoare anume sa nu se selecteze automat „alb” Stima!

    Răspunde
    1. George Ilinca

      Salut Adrian,

      Am facut modificarea pentru zona stocurilor. Acum nu ma sunt preselectate primele valori din lista. Ne vom ocupa si de modificarea legata de poze, atunci cand folosesti functionalitatea „Vinde asemanator”.

      Multumim pentru feedback!

      Răspunde
  13. Constanta Constantin

    Buna ziua,
    Eu as avea de comentat la rubrica „calificative” si nu stiu cum ar fi mai bine sau ce ar trebui modificat. Nu mi se pare corect si nomal, daca am comandat un produs (nu conteaza ca este ieftin) sa primesc un calificativ negativ pentru ca si eu i-am acordat cumparatorului acelasi calificativ. Dar eu am dat calificativ negativ pentru ca produsul nu corespundea absolut deloc cu descrierea facuta si am si comentat asta. Mi s-a raspuns destul de vulgar si jignitor, precum ca ce as fi dorit de la produs sa ma si… Bineinteles ca mi s-a inapoiat acelasi calificativ dar nu am inteles motivul, poate decat unul de rautate si „platit cu aceeasi moneda”. Poate ca ar trebui putin mai selectiv la aceasta rubrica si in functie de comantarii si motivele pentru se acorda un calificativ negativ, la unul din cei doi sa se anuleze. O zi buna si sper sa cititi si mesajul meu.

    Răspunde
    1. Adelina

      Buna Constanta,
      Situatia descrisa de tine a fost analizata de colegii
      mei de la departamentul de Suport si calificativul negativ a fost
      anulat. Pe viitor daca vor mai exista astfel de cazuri iti recomand sa
      ne contactezi pe adresa suport@okazii.ro sau sa ne suni la 0374 652 944.
      O zi frumoasa!

      Răspunde
  14. Dan

    Buna,
    consider ca o categorie Echipamente de lucru si protectie ar fi binevenita (poate mai si lucreaza cineva in tara asta, nu?) Eu am multe produse din aceasta categorie dar care trebuie sa le incadrez pe la sectiunea moda-
    fashion deoarece nu este o categorie speciala pentru astfel de echipamente sau subcategorii gen:

    Echipamente de lucru si protectie

    * incaltaminte de protectie si lucru (cizme, bocanci, pantofi, sandale),
    * imbracaminte de protectie si lucru (Hanorace, salopete, veste, pantaloni, jachete, camasi, sepci, imbracaminte de inalta vizibilitate, imbracaminte impermeabila)
    * casti de protectie si antifoane
    * ochelari de protectie
    * manusi de protectie si lucru

    * echipament pt protectie respiratorie

    * echipament pt lucru la inaltime

    * echipament pt sudura
    * accesorii, diverse

    Răspunde
    1. Ovidiu Miron

      Salut, Dan.

      Propunerea ta este interesanta si pare utila si in contextul ofertei existente pe Okazii.

      O voi lua in calcul.

      Multumesc!

      Ovidiu,
      Manager Categorie – Casa si gradina

      Răspunde
  15. mariusmishu

    Pentru categoria Deblocari Telefoane taxa de listare este de 2 euro. Se mai adauga si taxa la vanzare. Taxa de 2 euro pentru listare nu este cumva o eroare ?

    Răspunde
    1. Adelina

      Buna,
      Intr-adevar in cazul categoriei Servicii GSM/ Decodari telefoane exista o taxa de 2 euro la postarea anuntului. Beneficiile unei astfel de postari constau in faptul ca datele de contact sunt afisate in cadrul anuntului si tranzactiile nu mai sunt comisionate.
      O zi placuta!

      Răspunde
      1. mariusmishu

        Deci cum ramane cu noua modificare ? In felul acesta cum s-a imprementant nu mai exista posibilitatea de a acumula calificative. Eu unul care doar servicii GSM am nu voi mai avea aceasta posibilitate.

        Răspunde
  16. fernandoonea

    buna, idea mea este un comision mai mic si la repunere in vanzare sa nu mai fie pentru ca pierdeti foarte multi vanzatori sincer eu cunosc cativa care se muta incet pe alte siteuri care sunt gratis ,sincer e ok cu calificative dar am primit si eu pe nedrept si nu sa putut rezolva doar daca am luat produsul inapoi chear daca nu era specificat ca il primesc.Doar ca , asa zisul cumparator nu ia mai convenit.
    Comision mare
    Repnere in vanzare iar comisionata
    si punere in vanzare la fel
    Fratilor va-ti inbogatit dar ajunge

    Răspunde
  17. grigorie

    fac cumparaturi cel mai des pe acest site dar am o problema cu cei neseriosi care vand produse defecte si daca dai negativ se razbuna acordand tot negativ , ar trebui facut ceva ptr ca cei care iau pe nedrept negativul sa poata scapa de el ptr a putea face tranzactii fara probleme

    Răspunde
  18. Shop Sport

    Buna ziua,

    Adaugam alte sugestii:

    1. Valabil pentru produsele afisate cu versiunea veche de punere in vanzare:
    La produsele ce au atribute, cumparatorul e obligat sa selecteze un atribut, primind o atentionare: „Atentie! Trebuie sa selectati o valoare pentru toate atributele.”
    Ar fi mai util sa fie atentionat ca trebuie sa selecteze „marime, culoare, etc”, eventual aceste atribute ar trebui colorate in rosu, la fel cum este mesajul de atentionare.

    2. Valabil pentru produsele afisate cu versiunea noua de punere in vanzare:
    Daca un cumparator apasa butonul „Cumpara acum” fara a selecta atributul „marime”, primeste mesajul „Ne pare rau, ai depasit cantitatea maxim disponibila.”, mesaj ce este eronat. (vezi punctul 1)

    3. Asa cum am atenionat si la suport clienti, exista urmatoarea problema:
    Asiguram livrare prin 2 curieri: in tara si in Bucuresti. Clientii fara cont pot selecta curierul pentru Bucuresti, chiar daca livrarea se face in alta localitate.

    4. Pentru curieri, va rugam sa implementati posibilitatea de a alege zona de livrare pentru un anume curier. Exemplu: „livrare in reteaua FanCourier” (asa cum este la garantia de livrare) Pentru Fan Courier si Cargus, aveti cu siguranta posibilitatea implementarii acestei setari.

    5. Pentru un anunt nou, am setat timpul de expediere la 1 zi lucratoare.
    Produsul a fost afisat cu „Timp de livrare: 2 – 4 zile lucratoare”.
    Corect este 2 zile lucratoare.

    Multumim

    Răspunde
    1. George Ilinca

      Multumim pentru feedback

      In zilele imediat urmatoare ne vom ocupa atat de modul in care sunt prezentate erorile din pagina de produs in cazul neselectarii unui atribut cat si de modificarea din formularul de comanda.
      In ceea ce priveste timpul de livrare acesta functioneaza ca si la vechea varianta a punerii in vanzare. Mai exact, la timpul de livrare ales la punerea in vanzare, pentru livrarea in Romania se adauga o zi lucratoare pentru firmele de curierat, 2 zile pentru Posta Romana Prioripost si 3 zile pentru Posta Romana Coletarie. In pagina de produs este afisat intervalul posibil de livrare pentru toate modalitatile.

      Răspunde
  19. radu

    am inteles care este treaba cu tva-ul. am trait cu impresia ca este oprit de 2 ori. odata la comisionare si odata la alimentarea cu cardul, dar mi sa explicat ca nu este asa. CORECTEZ se opreste o singura data, doar la alimentare. multumesc

    Răspunde
  20. silverman

    am o problema la comisionul produselor cu valoare mare,de exemplu am la
    vanzare un ceas la pretul de 1100 lei din care profitul meu este de 100lei,din
    acest profit 55 lei este comisionul d-voastra,15 transportul gratuit si
    imi mai raman 30 lei, din cauza aceasta sunt nevoit sa maresc pretul
    (pt a ma alege si eu cu ceva) lucru care imi diminueaza sansele de
    vanzare, asa ca pe alte situri merg cu un pret ,iar pe okazii sunt
    nevoit sa merg cu un pret mult mai mare.
    Daca valoarea produsului este mare ,asta nu inseamna ca si profitul este pe masura.

    Va multumesc,

    Răspunde
  21. Ancu

    Ar putea fi utila listarea subcategoriilor in ordine alfabetica, cum e pe ebay. Pare totul mai ordonat, pentru utilizatorul ocazional care nu e foarte obisnuit cu logica okazii

    Răspunde
    1. Ovidiu Miron

      Buna, Ancu.

      Propunerea ta este o varianta de afisare, intr-adevar.

      Pe de alta parte, exista si criteriul comercial si de interes pentru cumparatorii Okazii de care trebuie sa tinem cont in afisarea categoriilor din catalogul Okazii.

      Vom cantari bine si vom alege o solutie optima.

      Multumesc frumos pentru comentariu!

      Ovidiu,
      Manager Categorie Okazii.ro

      Răspunde
  22. Marius

    Recomand rezolvarea problemelor legat de Note (notele care apar in momentul in care nu se poate modifica descrierea datorita existentei de oferte). Recomand in primul rand ca acele NOTE 1, 2, 3 ,etc sa apara inaintea descrierii propriu-zise, deoarece multe persoane nu observa aceste note datorita amplasarii lor. De asemenea in momentul in care produsul este relistat sa existe posibilitatea editarii acelor note, in acest moment nu exista posibilitatea editarii acelor note sau stergerea lor.

    Răspunde
    1. George Ilinca

      Salut Marius,

      In cadrul variantei noi a punerii in vanzare ai posibilitatea de a edita aproape toate informatiile produsului chiar si daca acesta are oferte inregistrate. In aceste fel, practic, dispare nevoia notelor.

      O seara buna

      Răspunde
  23. sailor vali

    V-as ruga sa reintroduceti categoria CARTI. Acum, ca sa vezi ce carti au aparut in ultimul timp, trebuie sa cauti in fiecare subcategorie (sunt vreo 15)

    Răspunde
      1. ububu

        Daca tot doriti o imbunatatire reala de ce nu umblati si la motorul de cautare? Eu sunt colectionar de vederi si carti cu Braila si vreau sa vad ce a mai fost postat pe site. Dau cautare BRAILA in carti postale ilustrate iar motorul de cautare afiseaza toti vanzatorii din Braila dar care vand cu totul altceva !!! In loc sa caute doar in titlu (sau in descriere) el a fost setat sa caute si dupa locatia vanzatorilor. Acelasi fenomen se intampla si cu categoria CARTI.

        Răspunde
  24. ciprian

    Eu cred ca categoria Mokazii a fost neglijata ,iar problema cea mai mare e afisarea ei, fiind o categorie cu specific de concurenta intre cumparatori nu mi se pare normal ca ,cautarea in automat sa se faca dupa RELEVANTA ,cand normal e sa se faca dupa TIMP (ma refer ca afisarea automata cand deschizi categoria e selectata releVanta) ,pt ca e ideea ca acolo vezi ultimile oferte din acel moment ,asta e o problema mare pentru aceasta categorie ,multumesc

    Răspunde
  25. Adelina

    Buna ziua,

    Valorile comisioanelor au fost stabilite individual, pentru fiecare categorie importanta de produse, tinandu-se cont de specificul fiecaruia.

    Idei ca implementarea posibilitatii ca un cumparator sa poata deschide
    coletul inainte de a face plata cat si cea a unui resolution center fac parte si din lista noastra de proiecte viitoare. Vom avea in vedere ca acestea sunt cerute si de catre voi.

    In momentul de fata atunci cand suntem sesizati ca datele de contact ale
    unui utilizator nu sunt valide verificam punctual si in functie de caz putem
    solicita acestuia revalidarea informatiilor. Pe viitor vom lua in considerare
    sa validam perioadic aceste date.

    Referitor la perioada de timp in care se fac platile catre vanzatori, in
    cazul Garantiei de Livrare, aceasta este de maxim 5 zile lucratoare. In cazul in care plata nu s-a efectuat in aceasta perioada putem fi contactati pe adresa suportgdl@okazii.ro.

    O zi placuta!

    Răspunde
    1. CRISTI

      sunt de acord ca valoarea la comisioane este stabilita la fiecare categorie dar cum se mai pot face banii prin asemenea comisioane imense , cand un produs de 70 de lei are comision de vanzare de 1 euro mi se pare enorm de mult si din cauza asta spun mai trebuie regandit treaba , daca bag pe alt site 1 euro care merge mai bine vand de rup , problema e ca acolo nu am seriozitate si lumea ridica . sau nu ridica coletele dar e gratis ,.. tot odata trebuie facut ceva cu califcativele astea , de exemplu cazul meu ,am primit un calificativ negativ de la un tip care a licitat acum 3 saptamani la un produs , dupa 3 saptamani timp in care eu ma m chinuit sa dau de el in primele zile , cam 7 zile am tot sunat ,tot am dat sms , nimic , suna la 11 noaptea ca el vrea produsul atunci ! , pai cum e posibil asa ceva si ce credeti pac negativ mi a dat si tot eu am ramas cu el , tot asa mai am situati cand efectiv oameni nu vor sa intelegea ca nu pot in momentul ala produsele si ma cert cu ei ca la usa cortului tiganesc , oamenii vor la 7 la 9 la 10 la 2 noapte la 4 dimineata vor produse , vor sa le duc in alte parti ale orasului si ce credeti tot eu am ramas cu negativele …. aici trebuie revizuit din temeile ceva pentru ca dvs avantajati pe vanzatori din orasele mici gen buzau , arad calarasi si alte orase unde lumea nu are banii sa cumpere si vanzatorul de acolo nu osa fie nici odata deranjat de un cumparator ca vine dupa produs la ora 3 noapte ca la ora aia tot buzau doarme , iar cei din orasele mici nu fac predari persoanele si de aici si probleme pentru cei din bucuresti deci se va revizui ceva pentru calificative ca fi implementat ceva nou si rezolutionar ? sa nu poata un cumparator sa dea un negativ ! decat daca se discuta la telefon problema iar caseta respectiv inregistrarea sa ramana la dvs si sa decideti , mai am o situatie acum 1 luna de zile a licitat la mine cineva care avea contul suspendat permanent dupa ma suna ca vrea sa imi returneze produsul ca nu merge nu stiu ce … , sun la dvs si mi se spune ca domnul a facut comanda telefonic dupa utilizatorul suspendat permanet care il avea , si ca contul respectiv al lui era suspendat din 2007 definitiv dar ca se pot face comenzi telefonice dupa utilizatorii suspendati definitivi , pai cum vine asta ? iar imi da cu virgula toata treaba … astep raspunsuri reale la intrebari reale si probleme reale , adica sa facut ceva ? sau se va face ceva ?

      Răspunde
  26. Adrian

    Buna Ziua ! Pentru Clientii care comanda – Apare doar in comenzi (comanda in procesare ) fara sa primesc mail – mesaj pe okazii – si mi se scoate produsul din stoc – iar dupa o perioada de timp nu.mi mai apare nimic in comenzi – cred ca accesul la stoc ar trebui sa il am eu..ca vanzator si atat…poate pana cand vanzatorul respectiv confirma comanda eu deja am vandut produsul..mai ales ca nu este vorba de cateva ore..ci de zile! asta este o problema care trebuie rezolvata pentru ca ma trezesc cu stocul dat peste cap..in conditiile in care am aproape 200 de produse diferite a cate..4..5..6 bucati din fiecare!..chiar in acest weekend la un produs aveam scoase 2 masuri din stoc , acele masuri au fost tinute blocate pentru 2 zile..si nu s.a concretizat tranzactia..in acest timp se puteau vinde fara probleme..o zi buna!

    Răspunde
  27. George Ilinca

    Exista insa destul de multe situatii obiective in care o tranzactie nu se finalizeaza. Acest lucru se poate intampla din mai multe motive si nu inseamna neaparat ca respectivul cumparator este unul neserios.
    De asemenea, trebuie tinut cont de faptul ca un numar mare de restrictii aplicate cumparatorilor va reduce numarul acestora.

    Răspunde
    1. lili22

      Atita paguba.Azi am reusit sa ii blochez contul unei smechere care cumpara la post restant diverse produse si nu le ridica.Peste citeva zile isi va face alt cont, imaculat si va insela alti oameni.Deci important e sa nu scada numarul cumparatorilor, ciudata politica.

      Răspunde
  28. George Ilinca

    Salut Marius,

    Acum lucram la o modificare a interfetei de Vanzari actve.astfel incat sa puteti realiza mai multe actiuni simultan (promovare produse, editare modalitari livrare si plata) fara sa fie necesara editarea individuala a produselor.

    Multumim

    Răspunde
    1. shoppinglist

      Salut George,

      De mult timp sunt foarte interesat de modificarea despre care vorbesti. Poti sa estimezi un timp de implementare a acestei imbunatatiri?
      Se va putea edita si pretul tot acolo in lista de vanzari active? Stiu ca o astfel de editare se poate face acum din admin-ul de magazin dar acolo se poate numai sub forma de reducere procent. Cred ca ar fi foarte utila (pentru mine cel putin sigur ar fi) posibilitatea de a edita preturile adaugand sau scazand automat o suma fixa la mai multe produse simultan (selectandu-le pe cele vizate din lista Vanzari Active).
      Multumesc,
      Laurentiu

      Răspunde
  29. ana

    Domnilor deci am o problema,nu este o sugestie ,ci o rugaminte ,sa rezolvati aceasta problema.

    Eu trimit doar prin curier si am o taxa fixa. Si mi se intampla foarte des ca sa am comenzi de la clienti si acestia sa aiba kilometrii suplimentari,adica sa plateasca 0,8 ron/kilometru.

    Ei nu stiu,comanda si cand ii sun pentru confirmare sa le spun ca localitatile lor au 20,30,80 kilometrii renunta la comanda, Ii inteleg,,caci nu trimit cu avionul ca sa coste atat.

    Problema me este ca mi se ia comision si ca sa fac o cerere de retur ma freaca cu tot felul de alte solicitari.

    Faceti ceva ca cumparatorul sa stie acest lucru inainte sau in timpul efectuarii comenzii.

    Mersi

    Răspunde
  30. lili22

    Trebuie facut ceva cu cumparatorii neseriosi, eu nu am vazut nicaieri asa ceva.Sa fie cit mai multi cumparatori, chiar daca 29% sunt neseriosi.Ar avea un supermarket astfel de politica?sa fie cit mai multi cumparatori, chiar daca unii mai sterpelesc o ciocolata, un spray.Nu inseamna ca sunt neseriosi.

    Răspunde
  31. un Cioban din Cartisoara

    Salutare,

    eu m-as bucura daca in rubrica „Biciclete” ati introduce si o rubrica „Remorci de bicicleta”. Eu vand astfel de produse si as spera la o mai buna promovare daca produsele mele nu ar fi intercalate intre cauciucuri, spite sau sosete de biciclist.

    Multam,
    Laurentiu

    Răspunde
  32. Stefan Campan

    Poate reusiti sa reintroduceti cuvantul ,,SCHIMB” la motorul dvs de cautare,deoarece acum sau l-ati sters sau l-ati trecut la blacklist.Acum daca vreau sa caut ,,SCHIMB” voi capata reply-ul ca nu sa gasit nimic dar mi se serveste o galeata intreaga de ,,schimb telefoane”.Eu caut cinstit ,,Schimb” (doar in TITLU) si i-mi spuneti ca nu ati gasit nimic sa corespunda cand si eu si alti useri au cuvantul schimb in titlu.Este PENIBIL,chiar asa tare va temeti pt comisioane???????????? Oricum ca sa fac un schimb trebuie sa licitez la obiectul interesat si partenerul sa liciteze la obiectul din oferta mea-asta ca sa fim amandoi in siguranta calificativelor!!!

    Răspunde
  33. EMIL

    Buna ziua in primul rand as avea cateva sugestii in legatura cu sistemul dumneavostra la care faceti frecvent imbunatatiri
    1.in primul rand atunci cand dau search sa caut un produs de fiecare data pe pagina imi apar doar 50 produse trebuie sa ma duc sa fac modificarea manual pentru a aparea 200 produse(fiind max),dar de fiecare data cand caut alt produs aceeasi chestie mi se intampla desi inainte cu ceva timp nu trebuia sa setez decat o singura data acest parametru,asa ca va rog sa modificati acest bug.
    2.de mai multe ori m-i s-a intamplat ca cumparatorul sa fie din nu stiu ce localitate sau sat necunoscut vrand sa primeasca produsul prin curier ,nu a mai completat codul postal astfel pacalind sistemul dumneavostra si vrand in acelasi timp sa livrez prodsusul la un cost foarte mic prin curier ceea ce este IMPOSIBIL,va rog sa mai introduceti un al doilea element de verificare al userilor care au domiciliu la sate sau localitati fara arii de acoperire al curierilor
    3.Al treielea lucru sper sa nu se repete dar m-i sa intamplat ca la o licitatie cu un sigur produs sa existe trei cumparatori cum s-a intamplat acest lucru? habar nu am dar bine ca am avut produsul pe un stoc mai mare,chair daca faptic aveam in stoc ,scriptic ar trebui ca la un singur produs vandut licitatia sa se termine…
    Va multumesc si astept un raspuns la sugestiile de mai sus,daca mai observ si alte nereguli o sa le postez cu stima emil.

    Răspunde
  34. Radu

    „Bulk edit” – posibilitatea de editare a licitatiilor multiple (pret, durata, template, livrare etc) fara a mai fi nevoie sa editezi tot cate un produs. Ca pe ebay 🙂

    Răspunde
  35. florinshopy

    Categoria electronice – sisteme audio – deck audio: aveti in plus (inutil) campurile ‘tip: manual, automat, semiautomat…’ Eu vand audio de multi dar inca n-am auzit pana acum de ‘deck automat’ adica la ce se refera? La fel campul ‘putere’ denota ca cine a structurat categoriile habar nu avea ce facea, un deck e ‘deck’ pentru ca necesita amplificarea semnalului pentru a-l putea folosi, deci cum ar putea un ‘deck’ sa aibe ‘putere’? Greseli elementare…

    Răspunde
  36. Adelina

    Buna,

    Va multumim tuturor pentru ca v-ati facut timp si ne-ati oferit feedback-ul
    vostru. Sunt multe sugestii bune care vor fi implementate in perioada urmatoare
    dar si idei la care trebuie sa mai lucram, pentru a putea sa le aplicam in
    formula cea mai eficienta.

    O zi frumoasa!

    Răspunde
  37. Marius

    Relevanta cautarii sa tina cont si de descriere. Sunt multi vanzatori care nu pun decat un titlu si la descriere nu au afisat nimic legat de produs, marime, culoare, orice. Cu toate acestea, multe din aceste anunturi sunt afisate in primele pozitii in ordinea cautarii ceea ce este complet incorect. Rog sa fie analizata si aceasta situatie. Multumesc

    Răspunde
  38. CRISTI

    buna ziua , revin cu intrebarea ca a trecut o luna de zile se mai modifica sistemul de calificative ? , daca da aproximativ cand ?-1-2-3 -4 luni ? , se vor implementa metode noi rezolvarea a problemelor ? , tot odata de ce nu merge sa debifez plata cu cardul la un produs cu garantia de livrarea activa , va intreb asta pentru ca am experiente foarte nasoale , am patito cu o statie de 300 de lei si daca nu era omu de incredere nu mai primeam nici un ban , plata cu cardul reprezinta o vurnabilitate in sistem foarte mare , momentan am 2 situati unde am iesit clar in pierdere , asa ca revin cu urmatoarele intrebari :

    1) deschiderea coletului la livrarea

    2) poate cei de la okazii vor incheia un contract cu cei de bookcourier( livreaza in toata tara fara kilometri suplimentari inclusiv sate si comune)

    3) implemantarea unui sistem de verificarea si reverificare a datelor ( odata la 3 -5 luni daca nr este valabil sa dea un telefon la un nr afisat de dvs si acolo sa se comunice un cont automat de un robot il introduce si gata totul e ok )

    4)) termenul de livrarea a banilor de 10 zile este enorm , dureaza chiar si 14 zile uneori pana cand intra banii pentru ca banca livreaza in 48 de ore banii in contreducerea lui in maxim 4 zile – plus inca 2 zile de la banca 6 zile , pai nu prea e rentabil sa trimit banii la un produs si sa astepti jumatate de luna banii , fereasca Dumneazeu sa ai 100 de comenzi ca dai 1500 de lei doar pe transport si astepti 15 zile dupa banii , vine sf de luna si nu poti sa platesti datori si vine problema ..,

    aici va pot da exemplu eu concrect si la obiect

    garanția de LivrareCod comandă: #18984535
    Urmareste evolutia tranzactiei in pagina de AdministrareID tranzactie: #321403Urmareste colet » 4063500000366

    nu am primit banii nici acum ! au trecut 7 zile , si va mai pot da exemple cu chesti din astea cand trece si 10 – 11 zile sa primisc banii ieri am avut o tranzactie incheiata pe data 27 februarie si am primit ieri banii e ft tare

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *