Okazii.ro plăteşte taxa de retur pentru coletele neridicate

Avem veşti bune pentru toţi vânzătorii care folosesc serviciul Garanţia de Livrare. Începând cu 1 octombrie 2014, Okazii.ro plăteşte taxele de retur pentru coletele pe care cumpărătorii nu le ridică.

Garanția de Livrare este un instrument creat să asigure realizarea unor tranzacții corecte pentru toți utilizatorii Okazii.ro iar pentru vânzători aduce avantaje importante:
Okazii.ro preia costul returului pentru coletele neridicate de cumpărători;
şanse mai mari la vânzare – utilizatorii preferă să cumpere în siguranţă cu Garanţia de Livrare;
costuri mici – preţurile pentru transportul produselor sunt negociate de Okazii.ro cu Fan Courier, DPD și Poșta Română;
vizibilitate sporită pe site – produsele cu Garanţia de Livrare sunt incluse în cele mai multe dintre campaniile desfăşurate pe Okazii.ro;
plata cu cardul – serviciul Garanţia de Livrare se activează in mod automat la plata online cu cardul, vânzătorii având siguranţa ca işi vor incasa banii.

Vânzătorii beneficiază de această facilitate în toate situaţiile în care coletul a fost trimis:
– prin DPD, Fan Courier sau Poșta Română Prioripost, împreună cu documentul de transport (awb-ul) generat din contul Okazii.ro;
– prin orice altă metodă de transport, dacă vânzătorul are activat serviciul „Garanţia de Livrare pentru orice modalitate de livrare”.

În cazul neridicării coletului de către cumpărător Okazii.ro plăteşte costul de retur al produsului astfel:
– pentru coletele însoţite de documentul de transport, generat din contul de utilizator Okazii.ro – curierul va înapoia vânzătorului produsul fără a mai solicita plata returului;
– pentru coletele care beneficiază de „Garanţia de Livrare pentru orice modalitate de livrare” – vânzătorul va trebui să trimită pe adresa suportgdl@okazii.ro actele de expediere şi retur ale coletului, iar Okazii.ro va face plata costului de retur în contul de utilizator.

Activarea serviciului Garanţia de Livrare  se poate face uşor din secţiunea „Contul meu” pentru produsele aflate deja la vânzare sau din secţiunea „Detalii despre livrare si plată”, la punerea in vânzare.

Dacă ai nevoie de informaţii suplimentare ne poţi scrie la suportgdl@okazii.ro sau ne poţi suna la 0374.187.885.

Activează şi tu Garanţia de Livrare!

 

 

 

42 de comentarii la „Okazii.ro plăteşte taxa de retur pentru coletele neridicate

    1. next print

      VALABIL pentru cumparatorii neseriosi persoane fizice!!! Parerea mea, este ca toti cei care doresc sa-si faca un cont okazii, sa li se ceara obligatoriu CNP-ul de pe C.I. la inregistrare. Sa zicem ca nu-si ridica coletul din rea vointa, atunci sa li se inchida contul, in modul acesta sa nu se mai poata incrie pe site-ul okazii cu acelasi CNP. In prezent te inscrii cu adresa de e-mail + nr. de telefon, mentionez ca in cazul in care ti se inchide contul okazii, adresa de e-mail si nr. de telefon le poti inlocui si te poti reinscrie pe okazii. Asta am vazut la cei de la Ebay ca iti cer in momentul cand vrei sa-tifaci cont.

      Răspunde
  1. ferom2004

    In sfarsit, Okazii.ro incepe sa se prinda ca pierdea aproape toti utilizatorii seriosi si alte site-uri mari, de acest fel, le-au luat-o mult inainte. Speram in continuare la dezvoltarea acestor lucruri benefice, atat pentru cumparatori, cat si pentru vanzatori ( care practic, nu aveau niciun fel de suport ).

    Răspunde
  2. Gheret Beil

    In sfarsit , o consolare pentru vanzatori , insa daca as fi in locul celor de la okazii, m-as gandi si la o alternativa pentru ca banii sa revina mai repede vanzatorului. Eu am un colet trimis pe 27 septembrie si mi se estimeaza ca voi avea banii in cont pe data de 8 octombrie si asta in conditiile in care am trimis produsul prin curierat rapid. Se poate mai bine de atat , nu credeti ?

    Răspunde
  3. GEORGE

    DACA TOT DORITI SA VENITI IN AJUTORUL NOSTRU(VANZATORII),SA STITI CA EXISTA SI RETURURI DESTUL DE COSTISITOARE LA EXPEDITIILE FACUTE PRIN POSTA ROMANA.

    Răspunde
    1. krynnn

      asa este, si majoritatea tot cu posta trimite. exista posibilitatea sa ne primim macar valoarea returului, daca trimitem prin Posta Romana, sau doar prin curierate?

      Răspunde
      1. Adelina

        Buna,
        Aceasta facilitate este disponibila doar pentru comenzile
        generate prin Garantia de Livrare. In acest fel Okazii.ro incurajeaza folosirea serviciului pentru crearea unui mediu cat mai sigur de tranzactionare.

        Răspunde
  4. Ivan Andrei

    as vrea sa fac si eu o intrebare , okazii plateste returul de acord dar cand expediez un colet si dau plata la destinara , adica la mine trec doar ramburusul si la el plata la destinatar ce se inampla daca el refuza coletul ? cand vine coletul inapoi eu platesc faptul ca am expediat si el nu a mai primit , am inteles ca nu returul dar expeditia cine o plateste ?

    Răspunde
    1. Adelina

      Buna,
      In situatia in care produsul este trimis cu Garantia de Livrare, Okazii.ro plateste returul coletului neridicat, indiferent daca transportul a fost gratuit pentru cumparator sau nu.

      Răspunde
      1. Melek

        Ok, ok insa daca trimit un colet, eu platesc costul transportului iar daca cumparatorul nu ridica coletul, primesc inapoi doar banutii pe retur nu si ce am platit curierului pentru transport… nu este o pierdere prea mare? Mai ieftin este cu Posta Romana.
        Si alta intrebare… citeam ca banii de pe retur ii vom primi in contul okazii… pai de ce nu pe card, in contul bancar?

        Răspunde
        1. Adelina

          O sa-ti raspund punctual la cele doua intrebari:
          1. Da, in cazul in care coletul nu este ridicat de catre cumparator Okazii.ro plateste taxa de retur iar vanzatorul taxa de expeditie.
          2. Banii sunt primiti in contul Okazii.ro doar de catre vanzatorii care au activata „Garantia de Livrare pentru orice modalitate de livrare”, pentru serviciul Garantia de Livrare clasica Okazii.ro plateste in locul vanzatorului taxa de retur.

          Răspunde
          1. Elena

            Tot pierderea vanzatorului este, in final, pentru ca taxa de livrare este mai mare decat taxa de retur….Recunoaste toata lumea…

  5. Ivan Andrei

    cred ca nu am fost clar la intrebare ,deci eu trimit un colet cu 40 de lei cost al produsului , 15 lei cost livrare prin fan ,plata expeditie la destinatar ,total 55 de lei , ajunge coletul la destinatar refuza coletul , refuza si plata coletului pana la el automat , cand vine coletul inapoi eu nu platesc cei 15 lei care trebuia sa fie platit de catre cumparator ? , am inteles ca nu se plateste returul adica nu se platesc cei aproximativ 9 lei costul la un produs retur , intrebarea ramane eu platesc ceva daca produsul vine retur si eu am dat plata produsului la destinatar , iar destinatarul refuza primirea coletului si implicit a transportului pana la el ?

    Răspunde
      1. Ivan Andrei

        Pai atunci nu sa făcut nici o chestie e același lucru Cum era odata doar nu mai plătesc și returul , spun asta pentru ca toată lumea care expediază un colet prin fan plătește transportul chiar dacă scrie în descrierea produsului gratuit livrare costul transportului este inclus în preț oricum 95 % din oameni care fac comanda curier primesc coletele le ridica deci nu văd nici îmbunătățire a situației

        Răspunde
  6. Elena

    Okazii.ro plăteşte taxa de retur pentru coletele neridicate corect era ca okazii sa plateasca TAXA DE Expeditie+CEA DE RETUR, atunci toata lumea ar avea incredere deplina in sistem…Dar ma indoiesc ca acest lucru se va intampla vreodata…

    Răspunde
  7. Alexandru Radan

    Garantia Okazii sau Plata online cu cardul ( optiune obligatorie care se
    activeaza automat la punerea in vanzare a unui produs impotriva vointei
    noastre) este un avantaj nu pentru noi vanzatorii seriosi ci un avantaj
    pentru cumparatorii neseriosi ! Nu este normal ca prin punerea in
    vanzare a unui produs pe care il detin si sunt propietarul de drept in
    momentul punerii in vanzare sa fiu obligat sa accept aceste modalitati
    de vanzare/plata/livrare impotriva vointei mele . Nu consider ca este un
    avantaj acest serviciu pentru nici un vanzator din moment ce
    cumparatorul ( de rea credinta) si sunt multi care activeaza nu numai pe
    okazii , sa aiba la dispozitie pe deasupra 3 zile in care poate testa
    produsul respecti ! Ma pun in situatia de a fi un cumparator de rea
    credinta si de aici : Comand produsul de care am eu nevoie de pe okazii
    cu garantia de livrare sau platesc online cu cardul . Voi primii coletul
    iar dupa ridicarea lui voi avea la dispozitie sa verific/inlocuiesc
    orice componenta a produsului de care am eu nevoie tinand cont ca am
    acelasi produs nefunctional . Apoi anunt okazii ca imi doresc returnarea
    banilor deoarece produsul este defect si nu corespunde cu ceea ce eu am
    comandat. Okazii ce face ? Suna vanzatorul si il anunta , eu voi pune
    coletul ramburs pe care vanzatorul este obligat sa il ridice iar Okazii
    imi returneaza banii inapoi in cazul in care vanzatorul accepta ! Daca
    nu se ajunge la o intelegere banii mei vor ramane blocati okazii se
    spala pe maini tinand banii blocati in cont si folosindu-se de ei pana
    la o eventuala intelegere intre mine si vanzator sau daca nu iiva tine
    pana in momentul in care se va acorda in instanta o decizie intr-un
    proces civil . Sistemul Garantia okazii este DEFECTUOS . Daca tot s-a
    implementat aceasta optiune ar fi trebuit sa aveti si un centru de unde
    ar fi trebuit sa plece toate produsele care se livreaza cu Garantia
    okazii sau se platesc cu cardul online . Produsele ar trebuii sa fie mai
    intai pana a ajunge la cumparator , testate in acest centru/sediu de
    catre un personal calificat si apoi trimise catre cumparatorul in cauza.
    Fara a le verifica de unde aveti certitudinea faptului ca eu am trimis
    un produs functional sau nu sa ma obligati sa accept coletul retur ?
    Asteptam deci o mai multa implicare daca tot oferiti aceste servicii iar
    plata sau garantia okazii sa nu fie obligatorie ci optionala sa putem
    alege noi VANZATORII. Sunt produsele noastre pe care nu va puteti face
    stapani sa ne obligati sa le vindem in niste conditii impuse de voi .
    Cine nu este de acord cu conditiile noastre de vanzare poate cauta in
    alta parte . Sunt mii si mii de produse dintre care isi poate alege .

    Răspunde
    1. Ivan Andrei

      Sunt de acord cu tine eu chiar am pățit ăsta de cel puțin 30 de ori , si nu aveam Cum sa dovedesc ăsta ba era lanterna desfăcut , ba nu mai era bateria aia , ba nu mai era sticla aia erau umblate în ele și nici nu le mai schimba nici un furnizor dacă te duci cu ele lipsa , ba chiar am avut pe cine la care am trimis un laptop și după 8 luni anunță la ocazii ca hard era defect când la primit , când produsul era în perfecta stare lamine îmi trimite înapoi doar hardul , hard disc care eu îl montat pe laptopul meu și după cere sute de lei , în condițiile în care eu am vândut laptopul cu 470 de lei , doar ecranul făcea 500 ca era 19 inch au fost cumpărătorii care au înjurat prin Mail urii prin SMS prin toate lucrurile oficiale am dat malurile la ocazii răspunsul a fost ne pare rău dar e dreptul oamenilor sa își e prime părerea ..și eu dacă înjurăm pe forum ăla eram am făcut pe cine țestoasă și mi a suspendat contul pe 1 săptămână , okazii.ro. nu este un avantaj pentru vânzători este un avantaj pentru cumpărători care ne joaca Cum vor ei eu momentan sunt pe pierdere pe okazii.ro undeva la 1500 de lei , taxează mult prea mult pentru produse a care eu câștig mai. 50 de lei , ajung sa plătesc 1 euro , încă o chestie ratingul de vânzător care e halucinant făcut nu e clar și nici bătut în cuie o formula matematica clara e ceva cu ponderile dintre vreo 5 chesti care nu sunt scrise nicăieri în clar e media abaterilor cu media calificativelor cu media vânzărilor, și încă vreo doua chestii pe care nu le mai țin minte și care cică e făcut de un pc lucru care nu cred că e posibil , spun ăsta PT ca eu am 5000 de calificative aproape și sunt bronz cu 98,6 pozitive

      Răspunde
  8. Claudiu

    am un colet de trimit cu plata transportului la destinatar si vroiam sa va intreb daca pana la urma asa trebuie sa scrie pe documentul de transport, si anume plata la expeditor, si plata rambursului tot la expeditor. =Asta nu inseamna ca platesc de doua ori? Adica cand trimit pachetul platesc transportul la curier 15lei , si daca primeste destinatarul coletul trebuie sa platesc iar 15lei cand primesc banii? si daca destinatarul refuza pachetul asta inseamna ca pierd 15lei transportul pana la el, ca trimiterea pachetului inapoi la mine este platita de okazii?

    Răspunde
    1. Adelina

      Buna ziua,
      In cazul de fata dumneavoastra, in calitate de vanzator faceti plata transportului atunci cand expediati coletul. Cumparatorul va plati la ridicarea produsului atat pretul acestuia cat si costul de livrare, urmand ca Okazii.ro sa va vireze aceasta suma in contul bancar pe care l-ati completat in sectiune Setari a contului. In acest fel dumneavoastra veti primi suma platita anticipat pentru livrare plus pretul produsului.
      In cazul in care cumparatorul nu ridica acel colet dumneavoastra veti avea o pierdere de 15 lei (costul de transport platit anticipat) iar Okazii.ro va acoperii costul de retur al coletului.

      Răspunde
  9. Petrache Nicolae

    Acu cativa ani am sugerat la fel ca multi altii ca Okazii sa ne crediteze conturile cu sumele pierdute prin neridicarea coletelor. Cand am vazut ca propunerea va fi implementata nu mi-a venit sa cred si asa cum se dovedeste, a ramas un vis. O idee care ne asigura si noua vanzatorilor o protectie (ca doar bani ne luati in toate felurile) a fost rastalmacita si facuta cu dedicatie doar pentru curier, cu garantie de livrare, cost acoperit partial etc…Posta romana lucreaza gratis cumva? Sau aveti impresia ca toata lumea vinde produse de sute de lei unde chiar se justifica curierul? Penibil…

    Răspunde
  10. Samwise

    Ca user PREMIUM este obligatoriu sa am serviciul GARANTIA OKAZII !
    Eliberez factura fiscala ((suma include si transportul). Suma returnata de Okazii in contul firmei NU corespunde cu cea scrisa pe factura. Se opreste la fiecare tranzactie un comision care ulterior se returneaza in contul Okazii !?!?…Acest lucru imi creaza mari probleme de natura contabila (volum mare de munca) si este evident ca cine a gandit procedura nu stie ce implica acest lucru. Prin urmare nu pot sa prestez acest serviciu desi este foarte avantajos si am o gramada de oferte.
    Va rog sa rezolvati aceasta problema (relativ simpla).

    Răspunde
  11. Bogdan

    Buna ziua, daca eu expediez un colet prin curier, asigurat de garantia de livrare, iar destinatarul refuza coletul sau nu se prezinta sa il ridice, eu ce platesc mai exact?

    Răspunde
  12. Palaghia

    Bună seara,este interesantă discutia voastră.De ce , nu propuneti celor de la OKAZII sa oblige cumparatori sa suporte taxa de livrare, chiar daca refuza coletul dupa verificare, doar de aceea beneficiaza de garantia de livrare.Astfel sar elemina cumparatori de rea credinta. DECI cumparatori ar trebui sa suporte costul serviciului garantia de livrare. Astfel cumparatori nu vor abuza de aceasta facilitate. Vanzatorul sa supurte costul de livrare doar in cazul ne ridicari coletului.

    Răspunde
  13. niculina

    Buna ziua, as dorisa stiu si eu cum pot lua legatura cu vanzatorul, daca vreau sa cumpar ceva? Nu gasesc nici un nr de tel si nici nu pot sa ii las un mesaj ca nu il trimite. Va multumesc!

    Răspunde
    1. Adelina

      Buna,
      Poti lua legatura cu vanzatorul prin intermediul mesageriei, apasand butonul „Intreaba vanzatorul”, din pagina produsului. De asemenea daca doresti sa plasezi o comanda ne poti suna la 0374 652 944 (de luni pana vineri, intre orele 09.00-18.00), ulterior vei primi pe email datele de contact ale vanzatorului.
      O zi frumoasa!

      Răspunde
  14. marin

    EU CRED CA AR TREBUI IMPLEMENTATA SOLUTIA EXISTENTA PE E-BAY SI ANUME :CUMPARATORUL ACHITA PRODUSUL+TAXA DE TRANSPORT(POSTA ROMANA SAU CURIER) INAINTE SI NU DUPA CUM SE INTAMPLA IN PREZENT.

    Răspunde
  15. Virgil

    Inteleg ca exista o intelegere de pret intre Ocazii, fan courier si cargus.
    As vrea sa stiu si eu cat e taxa de transport la fan si cargus daca nu exista km suplimentari si pt ce greutate maxima.
    Multumesc

    Răspunde
  16. Virgil

    Buna ziua. Ma intereseaza da stiu din ce sectiune se poate face comanda la curier. Eu nu am gasit de unde pot face comanda.
    As mai vrea sa stiu returul banilor se poate face atat in plic cat si in cont.
    Va urma sa lucrez cu Okazii si vreau sa fiu bine informat chear de la prima tranzactie.
    Am cont pe okazii, am mai facut cumparaturi de aici si as vrea da si vand

    Răspunde
    1. Adelina

      Buna Virgil,
      Atunci cand primesti o comanda pentru un produs cu Garantia de Livrare vei avea posibilitatea sa generezi awb-ul, ce va insoti coletul de aici http://www.okazii.ro/contul-meu/activitate/vanzari/comenzi. Ulterior va trebui sa apelezi curierul si sa ii predai coletul.
      In cazul tranzactiior cu Garantia de Livrare, Okazii.ro iti va face plata produsului si a transportului (daca este cazul) intr-un cont bancar. Pentru suport ne poti scrie pe suportgdl@okazii.ro sau ne poti suna la 0374187885 (de luni pana vineri, intre orele 09.00-18.00).
      Weekend frumos!

      Răspunde
  17. Lupaşcu Adelina Georgiana

    Buna ! Daca vreau sa comand mai multe lucruri platesc la fiecare transportul ?? ( adica daca iau 3 huse platesc de trei ori transportul )

    Răspunde
    1. Adelina

      Buna,
      Daca produsele apartin aceluiasi vanzator vei plati o singura taxa de transport, daca acestea provin de la vanzatori diferiti atunci vei plati taxa de transport pentru fiecare.
      Pentru mai multe clarificari iti recomand sa iei legatura cu vanzatorul, in pagina de vanzare apasa butonul „Intreaba vanzatorul”.
      O zi frumoasa!

      Răspunde
  18. RC

    Daca trimit un colet la Fanbox cu plata ramburs si cumparatorul nu il ridica, eu ce taxe platesc? Voi plati atat transportul cat si returul?
    Ce avantaje ofera Garantia la livrare in situatia aceasta??

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *