tracking comanda

Noutati despre tracking-ul comenzilor

Recent am introdus facilitatea ca vanzatorii sa poata adauga un numar de AWB pentru comenzile primite pe marketplace-ul Okazii.ro chiar daca nu sunt realizate prin serviciul Garantia de Livrare. Optiunea poate fi accesata din sectiunea Comenzi si este disponibila in acest moment pentru curierii Cargus, DPD, Fan Courier, GLS si Posta Romana (Coletarie si Prioripost), urmand ca in perioada urmatoare sa realizam integrarea si cu alti curieri.

De ce este necesara adaugarea AWB-ului?

– notificare automata a cumparatorului – in momentul in care introduci numarul AWB-ului, acesta va fi transmis pe email catre cumparator, impreuna cu linkul de tracking de la curier si alte informatii utile pentru a urmari coletul. In plus, atunci cand predai coletul la curier, transmitem automat un email catre cumparator pentru a-l informa despre livrare. Buna informare a cumparatorului iti poate reduce suportul pe care il oferi acestuia pentru a-l tine la curent cu statusul comenzii si imbunatateste experienta de cumparare;
– returnare automata a comisionului pentru coletele neridicate – daca ai introdus AWB-ul si avem confirmarea de la curier (in baza statusului de AWB) ca nu a fost ridicat coletul de catre cumparator;
– rating de vanzator mai bun – daca livrezi in afara serviciului Garantia de Livrare iti recomandam sa adaugi AWB-urile pentru fiecare comanda, adaugarea de tracking si timpul de livrare fiind factori ce urmeaza sa fie luati in considerare la calculul rating-ului tau de vanzator.

Daca ai intrebari sau vrei sa ne oferi un feedback, iti stam la dispozitie la adresa suport@okazii.ro.

Echipa Okazii.ro

Update 04.10.2021: Numarul de AWB poate fi introdus acum si pentru coletele livrate prin curierul Sameday.

  • Ti-au fost utile informatiile?
  • Da   Nu

Un comentariu la „Noutati despre tracking-ul comenzilor

  1. Pingback: Cum îmi primesc comisionul înapoi? | Blogul Okazii.ro

Comentariile sunt închise.