Mai mult timp si mai multi clienti. Cu Garantia de Livrare!

In ultima perioada am implementat doua noi facilitati care vizeaza atat atragerea de cumparatori noi, cat si simplificarea sistemului de plati.

Prima facilitate este introducerea platii online cu cardul pentru produsele vandute cu Garantie de Livrare. Datorita acesteia, vanzatorii au acces la cel mai dorit tip de cumparator de pe Okazii.ro, cu un rating pozitiv de 97,7%.

A doua facilitate vizeaza simplificarea sistemului de plati.  Acum nu vei mai pierde timp cu plata comisionului catre Okazii.ro in cazul produselor livrate prin curier cu GDL.  Solutia aleasa este sa viram comisionul in contul tau Okazii.ro, ca alimentare de cont.

Iti multumim ca folosesti serviciile noastre!
Echipa Okazii.ro

 

14 comentarii la „Mai mult timp si mai multi clienti. Cu Garantia de Livrare!

  1. Shop Sport

    Buna ziua,

    A 2-a facilitate nu poate fi introdusa pentru persoanele juridice. In contul bancar trebuie sa ajunga EXACT suma afisata pe factura emisa clientului.

    Va rugam sa luati in considerare acest aspect si sa nu introduceti obligativitatea acestei „facilitati”

    Multumim

    1. Adelina

      Buna ziua,
      La cerere, Okazii.ro va emite factura fiscala pentru contravaloarea comisionului retinut. In contabilitate, suma primita in cont se
      va compensa cu valoarea comisionului rezultand valoarea produsului vandut.
      O zi placuta!

      1. garbozie

        Cum adica la cerere ! Adica vand 100 de produse trimit 100 de cereri catre dvs. !

        Mie unul nu mie se pare corect , factura ar trebuii sa fie generata automat !

  2. HeatGSM

    Poate va ganditi ca sa nu obligati vanzatorii ca la momentul vanzarii folosind cardul sa beneficieze automat de garantia de livrare – ex: vand telefoane cu defecte si este specificat clar ca nu accept retur; expediez produsul, clientul ia ce vrea din el si apoi mi-l returneaza .. Fair not !? Motiv pentru care nu mai folosesc acest serviciu !

    1. Adelina

      Plata cu cardul a fost introdusa in cadrul Okazii.ro ca urmare a nevoii cumparatorilor de a realiza tranzactii in siguranta si intr-un mod cat mai simplu.
      Atunci cand produsul este platit in avans de catre cumparator, acesta il poate returna doar daca articolul primit nu corespunde cu descrierea de pe site.

  3. mihai

    cum faceti, numai in Conturile Voastre sa Intre Bani, nu si Vanzatorilor! Apoi, daca tot sunteti asa de Atenti cu vanzatorii, sa nu care cumva sa va Scape Vreunul Necomisionat, de ce nu sunteti si cu Cumparatorii si anume ( Sa ii Obligati ca si pe Noi vanzatorii, sa isi Alimenteze Contul si in cazul in care nu ridica Pachetul, sa ni se Vireze direct in Contul Okazii, taxele pentru Transport ).
    Nu credeti ca aceasta Varianta este mult mai Plauzibila? Asa ar Disciplina si Cumparatorii, ar sti, ca in caz de Neridicare Pachet – Colet trebuie sa plateasca si nu ati mai Incuraja FRAUDA DE CATRE CUMPARATOR

    1. Adelina

      Buna ziua,
      Pe Okazii.ro cumpararea este gratuita si o astfel de regula ar putea afecta in mod negativ numarul de utilizatori si deci numarul de tranzactii incheiate in cadrul site-ului. Atunci cand un produs este platit in avans cu cardul si ulterior nu mai este ridicat de catre cumparator, transportul este platit de acesta. In plus, trebuie sa fim constienti ca atat la un magazin online cat
      si la o platforma ca Okazii.ro poate exista un procent mic de tranzactii care
      nu se finalizeaza cu succes.
      Multumim pentru intelegere!

      1. Premier Class Racing

        In cazul in care cumparatorul negociaza cu vanzatorul un alt pret fata de licitatia fixa si neplata transportului, atunci cand se va licita si se va plati cu cardul, ce suma va plati cumparatorul? cea din licitatia initiala sau cea negociata pe forum cu potentialul cumparator? Ii este permis vanzatorului sa deschida o noua licitatie la pretul negociat cu potentialul cumparator?

  4. garbozie

    Parca totul se face pe dos in ultimul timp pe okazii.ro .

    Eu sunt persoana juridica iar clientul alege „facilitatea” data de plata cu cardul, tai factura pentru 100 lei dar in contul meu intra doar 95 de lei (asta deoarece okazii si-a ales dreptul sa retraga comisionul din bani platiti de client; nu din bani aflati in contul meu de utilizator okazii cum ar fi corect)

    De acum de fiecare data cand vand un produs in acest mod va trebuii sa trimit mail catre okazii.ro in care sa ii rog sa imi trimita factura fiscala sa pot justifica diferenta.

    AS DORI CA FACTURA PENTRU DIFERENTA DE SUMA ( REPREZENTAND COMISIONUL) SA FIE EMISA AUTOMAT PENTRU PERSOANELE JURIDICE !

    Eu ca si vanzator vreau sa fie lucrurile cat mai simple si avantajoase de ambele parti , dar dvs. vad ca dupa recentele schimbari doriti ca noi, vanzatorii mai mici, sa plecam de pe site !

  5. evotrading

    Si pe mine ca persoana juridica m-ati omorat cu garantia de livrare. Muncesc ca prosut sa imperechez facturile cu extresele de cont si acum constat ca raman si descoperit cu diferente. Nu e nici o facilitate ci o complicare inutila pentru persoane juridice… Reveniti la normal… dupa comisioane de 4.9% parca nu trece o saptamana fara o regula noua aberanta. Ne descurajati pe noi vanzatorii persoane juridice…

Comentariile sunt închise.