Avem iarasi vesti bune! In ultimele zilele am activat cateva modificari pe care vanzatorii de pe Okazii.ro le-au cerut si le-au votat pe www.Voceautilizatorului.ro . Acestea sunt:
1. Ce e anulat, dispare: modificari la afisarea calificativelor
Ca urmare a feedback-ului primit de la voi, de acum incolo toate calificativele anulate nu mai sunt afisate in profilul de utilizator. Ce inseamna asta pentru tine? Va fi mai usor pentru orice utilizator sa iti vada activitatea din cadrul site-ului fara a mai fi influentat de calificativele care au fost anulate.
2. Reducem perioada de analiza pentru cererile de retur comision
Pentru ca de foarte multe ori ne-ati dat sugestia de a reduce pe cat posibil durata de analiza a cererilor de returnare a comisionului, am gasit solutii de optimizare a acestui proces. De acum, perioada maxima in care iti recuperezi comisionul pentru o tranzactie nefinalizata nu va depasi 5 zile, fata de o saptamana, cum era pana acum.
3. Iti reactivam produsul promovat
Odata cu cererea de retur a comisionului, acum poti solicita si reactivarea produsului pe site. Daca tranzactia nu s-a finalizat cu succes, acesta se va reactiva cu perioada de promovare activa care ramasese la momentul plasarii comenzii nefinalizate. Vei beneficia astfel de optiunile de promovare pe care le-ai setat initial – pe durata de valabilitate ramasa. In acest fel ai sanse mai mari de a gasi in cel mai scurt timp un cumparator.
Astepam feedback-ul vostru in comentariile de mai jos sau pe www.voceautilizatorului.ro. Propune si, daca se voteaza, o vezi la #seface. Spor la vanzari!
George Ilinca
Manager Platforma
Buna ziua.
„#Seface” si una din urmatoarele?
1. mailurile de confirmare sa afiseze si atributul marime (de 2 saptamani nu mai este afisat).
2. numele cumparatorului este afisat diferit in emailul de confirmare, fata de mesajul afisat direct pe site.
3. mesajul afisat pe site pentru comanda cu livrare la Domo nu contine si numele cumparatorului.
4. modificarile aduse siteului sa fie testate intern, nu puse in aplicare pentru a fi testate de utilizatori.
In calitatea noastra de vanzatori, platim comisioane marite incepand cu data de 15.10.2013 (6,09% + livrari gratuite + costuri de promovare produse). Ati mentionat ca s-au marit comisioanele pentru a oferi servici mai bune. Nu ati specificat insa ca tot noi trebuie sa testam aceste servicii.
PS. Felicitari pentru implementarea „reactivarii produsului promovat”
Va multumim pentru atentie.
Raspunsurile pentru fiecare intrebare ar fi urmatoarele:
1. Da, acum se lucreaza la aceasta modificare
2. Da, atat in sectiunea Comenzi cat si in e-mailul pe care il primeste vanzatorul vor fi afisate informatiile introduse de catre comparator in formularul de de comanda.
3. Aceste e-mailuri nu contin si numele cumparatorului deoarce vanzatorul trebuie sa trimita produsul la Punctul de Livrare si nu direct catre comparator. Vom lua insa in considerarea si afisarea numelui cumparatorului, nu este o modificare foarte mare.
4. Fiecare noua facilitate este testata inainte de a fi online insa trebuie sa fim constienti cu totii in ca in cazul facilitatilor foarte complexe pot aparea situatii neprevazute. De asemenea, imediat dupa ce o functionalitate este online pot aparea mici update-uri, multe venite ca urmare a feedback-ului de la utilizatori. Vom face tot posibiliul insa ca aceste mici probleme sa fie cate mai putine.
Va multumesc si eu pentru feedback 🙂
Buna ziua,
Punctul 1 se pare ca este rezolvat. Multumim
Va rugam sa rezolvati punctul 2. In ultima perioada am primit multe comenzi prin email ce contin informatii gresite: nume incomplet sau nume diferit fata de cel afisat in mesajul de pe site.
3. Numele poate fi necesar pentru completarea facturii.
Multumim
sa se poata lua legatura intre vanzator si cumpatrator direct nu ca la okazyy. ca nu ai voie sa lasi numere de telefon
in sfarsit ! Era si cazul ! Multumim