Modificari la sistemul de retur comision

Pe Voceautilizatorului ati votat si ne-ati cerut sa pastram posibilitatea de acordare a calificativelor atunci cand o cerere de returnare comision este solutionata. Incepand de astazi cererea de returnare a comisionului nu mai influenteaza in niciun fel calificativele primite sau de acordat pentru tranzactia in cauza.

Va multumim pentru feedback si asteptam in continuare ideile voastre pe Voceautilizatorului.

33 de comentarii la „Modificari la sistemul de retur comision

  1. Mihai Matei

    Foarte buna ideea pentru vanzatori, care se pot feri in acest fel de utilizatorii neseriosi dar ce se intampla in cazul in care si cumparatorul lasa un calificativ negativ vanzatorului ‘doar ca sa fie chit’ ? Mi s-a intamplat de multe ori ca un cumparator sa imi lase un calificativ negativ motivand o ‘comanda neonorata’ doar pentru ca eu i-am lasat lui calificativ negativ pentru ca nu a ridicat coletul de la posta.

    Răspunde
  2. george

    Buna ziua,

    Ce se intampla cu calificativele negative primite abuziv? De genul „nu a ajuns coletul la timp prkn posta romana”, „marimea nu s a potrivit” etc. astea in conditiile in care tu specifici acolo ca transportul dureaza 5 zile sau dai dimensiunile produselor in descriere… Adica inteleg sa nu se stearga calificativele acordate de vanzator cand cumparatorul nu ridica coletul sau cand lasa date de contact false, asa stricand licitatii platite, stocuri etc.

    Astept cu interes raspunsul dumneavoastra!

    Răspunde
  3. Cosmin Enache

    Aceasta masura nu mi se pare a fi una justa in totalitate. Personal, am avut clienti care au cumparat un produs, au optat pentru predare personala si dupa aceea, desi specificasem faptul ca predarea se face la Universitate, mi s-a solicitat un alt loc, chiar adresa, ora. Pentru cu nu am onorat aceste „noi conditii” impuse de cumparator, seara am primit negativ, cu un comentariu extrem de explicit „Altele”. Returnarea comisionului pentru o trazactie ce nu s-a finalizat din vina cumparatorului mi-a anulat acest califiacativ nedrept. In acest moment nu stiu ce ma mai poate ajuta in fata unor abuzuri de acest fel.

    Răspunde
  4. George Ilinca

    In cazul tranzactiilor online este posibil sa apara si neintelegeri. In aceste situatii va recomand sa luati legatura cu partenerul de tranzactionare pentru a rezolva problema aparuta. Daca nu ajungeti la o intelegere puteti apela la noi iar colegii de la Departamentul Asistenta Clienti va pot ajuta cu medierea problemei pentru ca, in final sa poata lua o decizie.

    Răspunde
    1. Teodor (rttshop)

      Din moment ce se recurge la returul comisionului, inseamna ca tranzactia nu s-a realizat. nu inteleg rostul calificativelor pentru o tranzactie nerealizata… pe de alta parte acest lucru va incuraja numarul de tranzactii fictive pentru acumulare de calificative pozitive(oricum vanzatorul nu mai plateste comision). nu cred ca ati luat decizia cea mai inspirata.

      Răspunde
        1. Teodor (rttshop)

          Eu vad 4 scenarii pentru tranzactiile nerealizate.

          Daca ar fi dupa mine as crea un algoritm de sesizare a unei tranzactii nerealizate, din care sa derive cateva posibilitati de acordare a calificativelor si returnarea a comisionului.

          Tot aici ar trebui sa existe posibilitatea de upload fisiere (dovezi: fragmente de discutii, doc de transport, etc.)

          Calificativele se acorda automat din partea okazii.ro.

          1. vanzatorul nu expediaza produsul(lipsa stoc), in termenul specificat in descrierea produsului: comisionul nu se returneaza. okazii acorda automat calificativ neutru/ negativ vanzatorului si pozitiv cumparatorului

          2. colet neridicat: comisionul se returneaza. cumparatorul primeste automat din partea okazii calificativ negativ, vanzatorul primeste automat pozitiv.

          3. comanda neconfirmata: comisionul se returneaza. cumparatorul primeste automat neutru din partea okazii, vanzatorul nu primeste calificativ.

          4. colet ridicat, apoi returnat in termenul legal de 14 zile: comisinul se returneaza. cumparatorul nu primeste calificativ, vanzatorul primeste pozitiv din partea okazii(intrucat contribuie la dezvoltarea unui mediu sigur de tranzactii)

          In acest fel si angajatii din dep. de suport clienti vor face acelasi volum de munca, fara sa mai fie nevoiti sa arbitreze calificative acordate abuziv, in cazul tranzactiilor nerealizate si vor avea mai mult timp pentru preluare de comenzi telefonice:)

          Răspunde
        2. bobbymoldoveanu

          Buna ziua. Ar trebui sa nu existe posibilitatea acordarii
          calificativelor. Daca se returneaza comisionul, calificativele sa fie
          anulate, asa cum a fost si pana acum. Intelegeti ca sunt clienti care
          din lipsa de preocupare sau nivel de gandire, vor acorda neutru sau
          negativ, fiindca asa considera ei ca este bine, reflecta ceea ce le
          convine. Nu doresc sa primesc nici pozitiv pentru o tranzactie
          nefinalizata. Nu ma incanta cu nimic. Ati complicat mult situatia, cumparatorii o sa liciteze fara sa doreasca ceva, o sa fie mai multe cereri de retur comision, noi sa avem mai multi bani in cont, si cumparatorul nici o obligatie. Doar sa acorde calificativ, bineinteles dupa bunul plac. Incercati si reveniti la sistemul
          anterior, era foarte bun. Cu acest sistem nou, o sa stam mai mult la
          telefon sa ii tinem ocupati pe operatorii okazii.ro, sa anuleze niste
          calificative care nu reflecta realitatea. Multumesc. Sper sa fiti mai
          deschis la minte decat acela care a implementat acest sistem.

          Răspunde
    2. sssanducristian

      eu sunt de parere ca modificarea sistemului este o greseala. daca eu nu am finalizat tranzactia datorita faptului ca un client a licitat gresit si nu a mai dorit produsul de ce sa existe posibilitatea acordarii de calificative. ce sa spun in calificativ? clientul nu a cumparat dar avea o vece sexy? sau clientul a licitat din greseala dar am vorbit despre politica? in fine. sistemul de calificative ar trebui sa reflecte calitate produselor si serviciilor oferite de utilizatorii site-ului okazii.ro nu sa reflecte faptul ca eu intro luna am avut 10 clienti chiori ce au licitat fara ochelari. parerea mea!

      Răspunde
  5. Posed Bemeicsul Verdee

    si din nou, dragi colegi, ajungem sa stam cu telefonul la ureche, sa terminam nationalele, sau sa asteptam raspunsuri pe mail unele chiar si dupa cateva zile, spunandu;ne ca nu exista suficiente dovezi sau ca nu sunt concludente pt a anula calificativele…..

    Răspunde
  6. Stefan

    Eu nu stiu cine gandeste pentru okazii toate aceste schimbari. Parerea mea e sa luati 10 vanzatori de top si sa ii intrebati doar pe ei problemele.
    Nu se poate asa ceva, e buna ideea doar din unele puncte de vedere,sa lasam negative clientilor neseriosi,care sa dainuie in timp ,si sa nu fie retrase prin returnare comision,dar pentru vanzatori nu se poate asa ceva.
    Sa primim negative de la oameni rai voiti,si apoi tot noi sa ii sunam si sa vorbim probabil cu useri de 4 clase,sa ne rugam sa ne scoata negativul? Si evident nu rezolvam nimic,si ce facem? Contactam serviciul okazii, unde bineinteles o luam de la 0 in explicatii, si la final mesaj sec, ne pare rau calificativul dvs nu poate fi anulat,okazii,ro nu nu stie cum s-a desfasurat tranzactia.
    Asa ca domnule George Ilinca, ar trebui sa va consulatati cu cineva care chiar cunoaste fenomenu okazii din postura de utilizator experimentat ce vinde, si nu din privinta unor angajati/programatori care nu au cont pe okazii.ro

    Asa a facut ebay,si unde a ajuns ebay ?

    Răspunde
  7. bbuull

    piata, cererea si oferta regleaza totul: daca un vanzator/cumparator are 100 de (+)- uri si 15(-)- uri, este evident ca poti relationa cu el. E doar un exemplu de statistica. La care se adauga si evaluarea proprie a calificativelor care nu ar trebui acceptate de sistem fara EXPLICATII DETALIATE(MOTIVATE).

    Răspunde
  8. andrei

    buna ziua eu in cazul in anumite calificative osa merg in justitie ca sa o rezolvam pentru ca e o masura foarte proasta , chiar azi am vorbit cu un colega de a dvs la telefon madalina care a spus ca ei mediaza calificativele , eu am fost injurat de mama injurat pe forum injurat injurat si facut tandari am sunat am incercat in fel si chip sa discut cu omu am oferit si banii inapoi si produse si de toate dar nu se poate , sunt oameni cu patru clase , poate acum se publica si comentariul meu de si incep sa nu cred asta e deja al 3 care dispare si unul real ,pot sa dau exemple , sunt vanzator cu aproape 3000 de calificative si mi se pare o masura de 3 lei exact cum zicea si omul de mai jos inca o bila neagra pai eu am stat ieri 2 ore aproape sa vorbesc cu 6 colegi de la dvs , nu pot sa stau toata ziua sa vorbesc la telefon cu okazii ca sa nu vorbesc cu clienti , daca eu injuram pe cineva pe forum ramaneam fara cont instant nici nu se discuta , dar cand eu sunt facut harcea parcea pe calificative nu mi se pare normal ca eu sa stau efectiv sa spaguiesc sa obtin un calificativ bun , va garantez ca daca eu nu imi rezolv cu califica negative primite pe nedrept si la care am dovezi ingrestrari telefonice si mailuri si etc si dvs okazii imi spuneti sa mediez cu cel care a cumparat si nu se rezolva nimic ca nu vrea cumparatoru ca e capos eu osa merg pe calea justitie si osa cer si daune atat dvs okazii pentru influentarea vanzarilor prin rating , cat si cumparatorilor rau intentionatii , osa vedeti ca mine osa fie sute de oamenii si osa va vad atunci ce faceti domnilor !

    Răspunde
  9. Marius

    O modificare care nu isi are rostul. Caz concret. Am avut client care a refuzat produsul ca nu i se parea ca in descriere desi era identic apoi a mai dat si calificativ neutru. Inainte retragerea comisionului anula calificativul, acum ce ar trebui sa fac?
    Daca vroiati intradevar sa faceti ceva, atunci lasati doar partea care a iesit in paguba(vanzator cu produs neridicat, cumparator care primeste altceva decat ce a comandat) sa acorde calificativ.

    Răspunde
  10. Dana

    Buna seara

    pastrarea calificativelor era o solutie buna pt cei care nu ridicau coletele (in cazul in care vanzatorul solicita returul comisionului automat era sters si calificativul negativ si astfel cumparatorul era „curat ca lacrima” putand da „tepe” si altor persoane).

    NU ESTE SOLUTIE BUNA , BA CHIAR ESTE O MASURA CARE IN MOD CERT VA GENERA ABUZURI -PASTRAREA CALIFICATIVELOR pt vanzatori (MAI ALES A CELOR NEGATIVE) IN CAZUL TRANZACTIILOR CARE NU S-AU INCHEIAT EXCLUSIV DIN VINA CUMPARATORULUI.

    Astfel oricine poate licita aiurea, nu cumpara ci doar da calificative negative din placere, razbunare, santaj etc….

    IN CONCLUZIE, Calificativul trebuie sa reflecte in mod just termenii tranzactiei:

    1 daca cumparatorul este de rea credinta – trebuie sa existe posibilitatea DOAR PT VANZATOR SA DEA CALIFICATIV

    2 daca vanzatorul e de rea credinta – atunci DOAR CUMPARTORUL SA DEA CALIFICATIV

    NU SI VICEVERSA PT CE SIGUR VOR EXISTA ABUZURI!!!

    ASA CUM A FOST „LEGIFERAT” IN PREZENT REGULAMENTUL SIGUR VOR EXISTA ABUZURI DE AMBELE PARTI , ASA CA ORI TREBUIE REVENIT LA SOLUTIA ANTERIOARA, ORI ACEASTA TREBUIE NUANTATA IN TERMENII PE CARE I-AM MENTIONAT MAI SUS

    Astept pareri

    Răspunde
  11. Dana

    Am vazut ca mai sunt si alte pareri similare – de exemplu Teodor (rttshop) 3 zile în urmă care a prezentat 4 scenarii pentru tranzactiile nerealizate –

    1. vanzatorul nu expediaza produsul(lipsa stoc), in termenul specificat in descrierea produsului: comisionul nu se returneaza. okazii acorda automat calificativ neutru/ negativ vanzatorului si pozitiv cumparatorului

    2. colet neridicat: comisionul se returneaza. cumparatorul primeste automat din partea okazii calificativ negativ, vanzatorul primeste automat pozitiv.

    3. comanda neconfirmata : comisionul se returneaza. cumparatorul primeste automat neutru din partea okazii, vanzatorul nu primeste calificativ.

    4. colet ridicat, apoi returnat in termenul legal de 14 zile: comisinul se returneaza. cumparatorul nu primeste calificativ, vanzatorul primeste pozitiv din partea okazii(intrucat contribuie la dezvoltarea unui mediu sigur de tranzactii)

    Răspunde
  12. itmediagalaxy

    Dragi Vanzatori, dragi Cumparatori,

    Vin cu o propunere de modificare a sistemului de calificative.

    Sistemul de calificative ar trebui sa stabileasca in primul rand reguli clare de ideintificare a vanzatorilor corecti si cinstiti.

    Toate calificativele ar trebui sa reflecte multumirea sau nemultumirea clientului care a cumparat un produs sau a dorit sa cumpere un produs. Un vanzator cu experienta ar trebui sa ia in calcul foarte serios varianta returului, in cazul in care cumparatorul este nemultumit de starea/calitatea produsului.

    Propun urmatorul sistem de calificative;

    1. Vanzatorul sa nu poata acorda negativ/neutru cumparatorului in cazul in care acesta a cumparat produsul(decat in cazul 4);

    2. Vanzatorul sa nu poata primi negativ, doar neutru in cazuri de lipsa de stoc sau intarzieri de livrare atata timp cat calitatea/starea produsului este multumitoare pentru client(in acest caz cumparatorul nu este afectat material); Deasemenea si calificativele de acest tip ar trebuii sa fie contorizate de okazii si in cazuri fregvente are trebui sa se transforme in negative;

    3. Cumparatorul/vanzatorul sa poata acorda doar calificativul neutru in cazuri in care nu a a fost realizata tranzactia;

    4. Vanzatorul in cazul in care a primit un negativ sa aiba optiunea de retur(returnarea banilor cumparatorului) si in cazul in care cumparatorul nu doreste returul, calificativul vanzatorului sa va transforma in neutru (in explicatia calificativului se va face referire la faptul ca nu se doreste returul de catre cumparator); in aceasta situatie vanzatorul are dreptul sa acorde calificativ neutru/negativ cumparatorului; Calificativele in cazul returului confirmat se pot anula;

    5. Vanzatorul/cumparatorul in cazul in care a primit un neutru sau negativ sa aiba la dispozitie sub calificativ optiunea de a adauga explicatii si documente video, audio sau scrise prin care demostreaza contrariul celor spuse de cumparator/vanzator;

    6. Deasemenea interventia okazii ar trebuii sa fie cat mai mica si in cazul in care acesta sterge/modifica un calificativ ar trebuii sa adauge si o explicatie(cauza decizie, chiar un document care sa demostreze modificarea/stergerea acelui/acelor calificative);

    Astept reactia utilizatorilor okazii.

    Multumesc si imi cer scuze daca unii se vor simti nemultumiti sau deranjati de aceasta propunere

    Bogdan

    Daca sunteti de acord va rog sa o votati la aceasta adresa web http://www.voceautilizatorului.ro/forums/63179-sugestii-pentru-okazii-ro/suggestions/6033032-sistem-modern-de-acordare-modificare-stergere-cali

    Răspunde
    1. andrei

      poate se face referire la fapt ca eu nu am scris corect in limba romana , nu sunt roman , dar mesajul se face inteles , nu stiu daca dvs ati vandut vreo data un produs care sa fie bun sa ajunga cum trebuie la om , sa se strice , si dvs sa sunati sa datii banii inapoi si cumparatorul sa va zica a pai eu nu vreau banii inapoi pentru ca daca imi furi din cont banii , explicand de 3 ori chiar ca un cont iban nu se pot decat pune si nu se poate scoate nici un leu din el decat sa se depune , eu am vanzari zilnice si multe , va pot da exempl la punc si obicect de cumparatori care eu am platit sume de banii in avans pentru ca a reclamat o problema si cumparatoru nu a mai trimis nimic inapoi – am platit si laptopuri ca e nu stiu ce problema si nu unele ieftine , nu fac referire la oameni care nu stiu sa citeasca si sa scrie ci fac referire la faptul ca oameni sunt extraordinar de caposi extradorinar de rai si intentionat fac unele lucruri de exemplu – eu vand si truse de surubelnite – am primit negativ pt asta de la un cumparator ca a avut o problema cu produsu, daca eu il sun ma rog de el efectiv sa dau banii inapoi ca are o problema si el nu raspunde ce vina am eu ? , aici chiar nu inteleg

      Răspunde
  13. itmediagalaxy

    Dragi Vanzatori, dragi Cumparatori,

    Vin cu o propunere de modificare a sistemului de calificative.

    Sistemul de calificative ar trebui sa stabileasca in primul rand reguli clare de ideintificare a vanzatorilor corecti si cinstiti.

    Toate calificativele ar trebui sa reflecte multumirea sau nemultumirea clientului care a cumparat un produs sau a dorit sa cumpere un produs. Un vanzator cu experienta ar trebui sa ia in calcul foarte serios varianta returului, in cazul in care cumparatorul este nemultumit de starea/calitatea produsului.

    Propun urmatorul sistem de calificative;

    1. Vanzatorul sa nu poata acorda negativ/neutru cumparatorului in cazul in care acesta a cumparat produsul(decat in cazul 4);

    2. Vanzatorul sa nu poata primi negativ, doar neutru in cazuri de lipsa de stoc sau intarzieri de livrare atata timp cat calitatea/starea produsului este multumitoare pentru client(in acest caz cumparatorul nu este afectat material); Deasemenea si calificativele de acest tip ar trebui sa fie contorizate de okazii si in cazuri frecvente are trebui sa se transforme in negative;

    3. Cumparatorul/vanzatorul sa poata acorda doar calificativul neutru in cazuri in care nu a a fost realizata tranzactia;

    4. Vanzatorul in cazul in care a primit un negativ sa aiba optiunea de retur(returnarea banilor cumparatorului) si in cazul in care cumparatorul nu doreste returul, calificativul vanzatorului sa va transforma in neutru (in explicatia calificativului se va face referire la faptul ca nu se doreste returul de catre cumparator); in aceasta situatie vanzatorul are dreptul sa acorde calificativ neutru/negativ cumparatorului; Calificativele in cazul returului confirmat se pot anula;

    5. Vanzatorul/cumparatorul in cazul in care a primit un neutru sau negativ sa aiba la dispozitie sub calificativ optiunea de a adauga explicatii si documente video, audio sau scrise prin care demostreaza contrariul celor spuse de cumparator/vanzator;

    6. Deasemenea interventia okazii ar trebuii sa fie cat mai mica si in cazul in care acesta sterge/modifica un calificativ ar trebuii sa adauge si o explicatie(cauza decizie, chiar un document care sa demostreze modificarea/stergerea acelui/acelor calificative);

    Astept reactia utilizatorilor okazii.

    Multumesc si imi cer scuze daca unii se vor simti nemultumiti sau deranjati de aceasta propunere

    Bogdan

    Daca suntteti de acord va rog sa o votati la aceasta adresa web http://www.voceautilizatorului.ro/forums/63179-sugestii-pentru-okazii-ro/suggestions/6033318-sistem-nou-de-acordare-modificare-stergere-calific

    Răspunde
    1. sssanducristian

      din cele scrise mai sus se vede clar ca doriti sa fie favorizate magazinele on-line. lipsa stocului este un virus ce afecteaza toate magazinele de pe okazii.ro, un exemplu: am facut comanda de o hota, produs ce aparea pe stoc, cantitate 20 bucati, am facut comanda sambata, luni pe la 12 suna o duduie prafuita ce imi repeta un slogan bine invatat, produsul este pe stoc la furnizor si dureaza 24 ore sa-l aducem dupa care il expediem catre dvs. imi spune ca joi ajunge hota. vineri inca nu aveam hota, sun la numarul primit si aceiasi duduie imi spune ca din cauza unor probleme tehnice distribuitorul a intarziat livrarea produsului. dar cu siguranta pana marti ajunge la mine, sigur! marti dupa amiaza raspunde un tip si cu scuzele de rigoare imi spune ca nu mai este la stoc furnizor….. concluzia: am pierdut 10 zile ca sa cumpar NIMIC!!! am fost mintit, plimbat cu vorba de o firma care vindea produse fictive. si acum va intreb pe dvs.: sa nu-i dau calificativ negativ? nu este prima data cand patesc asa ceva, am dat doar un exemplu.

      Răspunde
      1. itmediagalaxy

        Buna seara. Din contra prin sistemul propus de noi dorim sa va protejam pe dumneavoastra clientii. Un vanzator care nu are produsul pe stoc nu poate avea acelasi rating cu cineva care a trimis un produs nefuctional sau partial funtional etc.(Orice cumparator se orienteaza dupa raitingul vanzatorului) In explicatia calificativelor neutre din cauza stocului am expus clar ca la abateri frecvente acestea se pot trasnforma in negative. In industria vanzari sa stiti ca mai poate exista lipsa stoc. La noi se mai intampla de cateva ori pe luna. Asta nu inseamna ca trebuie sa primim acelasi calificativ cu unul care inseala clientul(cu un produs nefunctional etc.). Ma gandeam ca un magazin cu 200,300 de produse la vanzare ar putea avea putea avea cel mult 1-2 abateri lunare, dar trebuie sa fie direct cu clientul si sa-i transmita imediat lipsa stocului. In cazul in care depaseste numarul de abateri calificativele se pot transforma clar in negative. Imi pare foarte rau de experienta pe care ati trait-o, cred ca acel magazin se poate incadra in profilul magazinelor care au lipsa stocului frecventa.

        Răspunde
  14. roadrunner

    Sistemul anterior era foarte bun, avea doar o singura deficienta. E
    vorba de posibilitatea de a acorda calificativ negativ cumparatorilor
    care nu au ridicat un colet cu ramburs. Acestia trebuie sa fie marcati
    cu rosu pentru totdeauna, nu doar cu un avertisment temporar. Pur si
    simplu nu exista scuza pentru neridicarea unui colet cu ramburs.

    O
    solutie foarte simpla ar fi revenirea la sistemul anterior si, pentru
    situatia mentionata, introducearea unui calificativ negativ acordat de
    Okazii.ro.
    Adica la solicitarea vanzatorului (si bineinteles prezentarea dovezilor de colet retur) Okazii.ro sa acorde cumparatorului un calificativ de genul:

    „Calificativ negativ acordat de Okazii.ro pentru neridicare de colet cu ramburs”

    Răspunde
  15. cat

    S-a tot comentat. Am dori totusi sa vedem un raspuns oficial la propunerea celor de la itmediagalaxy, macar pentru efortul de a afisa o propunere decenta.

    Răspunde
  16. itmediagalaxy

    Buna seara,

    Multumim pentru interesul acordat sistemului de calificative propus de noi.

    Sistemul de tranzactionare okazii.ro trebuie sa fie un mediu de afaceri sigur pentru cei ce doresc sa faca o afacere corecta.

    Calificativul este o unitate de masura a calitatii utilizatorului okazii, a calitatii produselor vandute sau a serviciilor efectuate de catre un vanzator.

    Intregul sistem de cumparare/vanzare se bazeaza pe calificativele utilizatorilor okazii sau a raitingurilor acestora.

    Toate calificativele trebuiesc acordate cu multa responsabilitate de catre utilizatorii okazii, tinand cont de mesajul pe care il transmit altor potentiali cumparatori sau vanzatori okazii.

    Calificativul pozitiv ar trebui sa-l primeasca orice cumparator sau vanzator care isi respecta termenii si conditiile tranzatiei.

    Din pacate mai sunt si utilizatori rau intentionati care abuzeaza de calificativele negative si de aceea a nascut aceasta propunere de schimbare a sistemului de calificative.

    Va rugam sa postati propunerile si in special criticile dumneavoastra. Numai asa se poate obtine un sistem echilibrat de acordare/modificare/stergere a calificativelor.

    Totul se finalizeaza numai cu bunavointa conducerii okazii.ro

    Vom expune din nou o parte a ideilor noastre si vom acorda si o explicatie a acestor idei. Din punctul nostru de vedere 🙂

    A. Calificativul negativ

    1.Calificativul negativ defineste o abatere destul de grava si consideram ca trebuie acordat numai in cazuri in care cumparatorul este material afectat, are parte de neplaceri cauzate de nefunctionalitatea/disfunctionalitatea produsului sau a primit(cumparat) un produs neconform cu descrierea postata de vanzator. Calificativul negativ trebuie pastrat atat timp cat vanzatorul nu rezolva aceasta situatie. Un vanzator corect ar trebui sa returneze banii de indata unui cumparator bineintentionat care nu este multumit de calitatea/starea produsului cumparat.

    2.Deasemenea, dorim ca vanzatorul sa nu poata acorda sub nici o forma calificativ negativ cumparatorului bineintentionat.

    B. Calificativul neutru

    Calificatiful neutru defineste o abatere minora.

    1.In cazul in care lipsa stocului sau intarzierea in livrare a produsului este o situatie intamplatoare/rara (una maxim doua abateri lunare) vanzatorul poate primi calificativul neutru. Daca abaterile enumerate mai sus sunt frecvente aceste calificative TREBUIESC transformate CLAR in negative. Daca este o situatie chiar intamplatoare chiar nu credem ca trebuie afectat raitingul vanzatorului prin acordarea calificativului negativ(mai ales ca exista posibilitatea ca anumiti cumparatori sa nu spuna chiar adevarul). O parere corecta asupra unui vanzator ne putem face in urma acordarii mai multor calificative de acelas tip.

    2.In cazuri de nefinalizare a tranzatiei stim ca fiecare parte arunca vina asupra celeilalate, dar adevarul este undeva la mijloc. In aceasta situatie este binevenit un calificativ neutru. Fiecare are parerea lui, dar neavand dovezi nu se poate concretiza un calificativ negativ.

    Multumim inca odata si asteptam raspunsul dv.

    Cu respect,

    Bogdan

    ItMediaGalaxy

    Răspunde
  17. George Ilinca

    In primul rand va multumesc tuturor pentru feedback.
    In perioada urmatoare vom realiza un update dupa cum urmeaza:
    Daca pentru o tranzactie se returneaza comisionul nu se vor mai acorda calificative automate din partea sistemului iar eventualele calificative detaliate nu vor mai fi luate in considerare la calculul ratingului de vanzator.
    Ca si pana acum, in situatia in care anumite calificative vor fi acordate in mod nejutificat ne vom implica in mod activ si vom lua decizia cea mai buna pentru ambele parti. De asemenea, calificativele sunt in primul rand ale voastre fiind recomandabil ca ele sa fie acordate in mod automat de catre sistem intr-un numar cat mai mic de cazuri.

    Răspunde
  18. Shop Sport

    Dorim sa facem o mentiune legata de coletele retur.

    Nu are rost sa acordati calificativ pentru o astfel de tranzactie.

    Aveti posibilitatea sa transmiteti dovezile expedierii si returnarii coletului. Cu aceste dovezi, se blocheaza definitiv contul acelui utilizator. Ulterior, doar solicitati returnarea comisionului, returnare ce se apropa automat.

    Cum puteti transmite acele dovezi? Mail la suport@ cu scan/poza la documentele de expediere/returnare (awb pt curier, chitanta pt posta).

    Laurentiu
    Shop Sport

    Răspunde
  19. george

    Chitanta de retur de la posta nu contine numele celui de la care s-a primit coletul retur. Prin urmare, desi am trimis scan cu chitanta de expediere si cu aceea de retur, in care gramajul coincidea, nu am putut obtine blocarea contului respectivului.

    Răspunde
  20. eagenry

    The drugs were chosen by combining the 20 most frequently prescribed drugs for the Medicare population based on 1996 MCBS data and the top 10 most frequently prescribed drugs for the total population in 1998 based on IMS Health data priligy tablet The calculated incidence of births with congenital malformations in women with epilepsy 7

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *