Calificativele te ajuta sa vinzi mai mult si mai rapid

Pe Okazii.ro fiecare calificativ pe care il primesti sau il acorzi este important. Un numar mare de calificative pozitive ii poate convinge pe utilizatori ca ai produse de calitate si ca esti un vanzator de incredere, iar in acest fel poti sa vinzi mai rapid.

Iata cateva recomandari care te pot ajuta sa primesti mai multe calificative:

  • Acorda calificative partenerilor de tranzactii. Aceasta este cea mai importanta metoda de a obtine, la randul tau, calificative.
  • Daca ai multe calificative de acordat, te putem ajuta sa nu pierzi timp pretios. In sectiunea Calificative din contul tau poti sa selectezi mai multe tranzactii si sa acorzi intr-un singur pas calificative pentru toate.
  • Personalizeaza mesajul pe care Okazii.ro il trimite cumparatorilor la fiecare tranzactie finalizata si aminteste-le sa acorde calificative. Click aici pentru a seta mesajul.

In acest moment calificativele devin si mai importante pentru ca parerea cumparatorilor este prezentata acum si in pagina de produs, intr-o sectiune dedicata. Aceasta este disponibila pentru toate produsele care au primit calificative detaliate de la cumparatori.

Recent, calificativele detaliate au devenit obligatorii. De fiecare data cand primesti calificativul standard de la un cumparator, il vei primi si pe cel detaliat de care se va tine cont atat la calcularea mediei din pagina de produs, cat si la rating-ul tau de vanzator.

In pagina de produs va fi afisata media calificativelor acordate pentru produsul respectiv si comentariile adaugate in momentul acordarii calificativelor. Media se calculeaza luandu-se in considerare doua aspecte: comunicarea cu vanzatorul si acuratetea descrierii produsului.

Acorda calificative pentru toate tranzactiile incheiate si valorifica fiecare oportunitate de a primi calificative pentru produsele tale. Astfel, vei beneficia de toata vizibilitatea pe care Okazii.ro o poate oferi produselor tale.

 

 

7 comentarii la „Calificativele te ajuta sa vinzi mai mult si mai rapid

  1. shoppinglist

    Vreau sa fac referire la una dintre recomandarile facute mai sus in articol si anume:
    „Personalizeaza mesajul pe care Okazii.ro il trimite cumparatorilor la fiecare tranzactie finalizata si aminteste-le sa acorde calificative”.
    Mesajul de pe Okazii la care va referiti pleaca la client imediat dupa ce a facut comanda. Da, as vrea sa le amintesc clientilor sa acorde calificative dar cred ca ar trebui sa pot sa fac asta abia dupa ce a primit produsul pentru ca abia atunci este momentul sa acorde calificativ. Deci ar fi bine sa mai existe inca un mesaj de follow-up pe care sa-l putem da catre clienti dupa ce au primit produsul. Daca este sa ne luam dupa modelul fratilor mai mari, ebay sau amazon, astfel de mesaje de follow-up exista acolo si dau foarte bune rezultate. As putea sa trimit follow-up de pe e-mail-ul nostru dar cred ca ar avea mai multa greutate daca l-as trimite prin okazii.

    Multumesc
    (sper sa primesc un raspuns)

    Răspunde
  2. George Ilinca

    Salut shoppinglist,

    Dupa fuecare achizitie cumparatorii primesc in mod automat mai multe mesaje din partea Okazii.ro in care li se reaminteste sa acorde calificative daca nu au facut-o deja. Consideri ca personalizarea de catre vanzatori a acestor mesaje ar duce la o crestere considerabila a numarului de calificative primite?

    Multumesc

    Răspunde
    1. shoppinglist

      Salut George
      Scuze ca raspund cu intarziere.
      (Nu primesc deloc notificari de aici de pe blogul okazii. Nici cand se publica articole noi desi sunt inscris la newsletter cu vreo 3 adrese de mail, nici cand mi se raspunde la un comentariu desi am cont pe disqus facut recent la care n-am pus nici o restrictie. Nu stiu ce se intampla, nu-mi dau seama daca am gresit eu ceva pe undeva…)

      Da, cred ca personalizarea mesajelor post-livrare ar duce la o crestere a numarului de calificative. Nu stiu daca neaparat o crestere considerabila dar ar fi o crestere.

      Multumesc

      Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *