În urma consultării cu o parte din cumpărătorii Okazii.ro, s-a ajuns la o nouă înfăţişare a secţiunii Fashion & Beauty. Meniul are o structură intuitivă, fiind segmentat în funcţie de gen:femei/barbati/copii. Microsite-ul poate fi accesat la adresa: http://www.okazii.ro/fashion-lifestyle
Studiile de piaţă făcute de companiile de cercetare pentru Okazii.ro ne arată că românii îşi doresc să fie în pas cu tendinţele din modă şi frumuseţe. Okazii.ro este platforma pe care se găseşte orice produs la modă, diversitatea de oferte fiind suficient de mare încât pentru cele mai frecvente căutari să apară sute de rezultate. Ulterior, acestea pot fi filtrate în funcţie de mărime, culoare, oraş, reducere, produs original verificat şi multe alte criterii. În perioada 1 septembrie – 31 octombrie 2013, produsele aflate în topul achiziţiilor au fost: ghetele, cămăşile, blugii, gecile, ceasurile – pentru bărbaţi; ghetele, cizmele, treningurile, paltoanele, trusele de make-up – pentru femei.
Judeţele din care s-au făcut cele mai multe achiziţii de produse fashion şi beauty, în primele două luni de toamnă sunt: Bucureşti-Ilfov, Constanţa,Timiş, Cluj şi Iaşi.
„Categoria Fashion&Beauty a înregistrat o creştere a valorii tranzacţiilor de peste 39%, în primele 10 luni ale anului curent. În acest an am învăţat din comportamentul şi preferinţele miilor de cumpărători pe care îi avem în fiecare zi, apoi am făcut navigarea cât se poate de accesibilă. Dacă mai adăugam şi faptul că avem în paralel 2-3 campanii de reduceri pe diferite categorii, aş spune că OkaziiFashion e un jucător important în piaţa de fashion din România”, declară Adriana Ancuţa, Manager Okazii.ro al categoriei Fashion.
Microsite-ul realizat de Okazii.ro şi dedicat categoriei Fashion&Beauty poate fi accesat la adresa: http://www.okazii.ro/fashion-lifestyle.
Interesant de menţionat este că în cadrul categoriei Fashion&Beauty, 88% din produsele cumpărate de utilizatori sunt noi, ele fiind puse în vânzare de magazine şi persoane fizice. Printre magazinele prezente în cadrul categoriei, amintim doar câteva dintre ele: Andreea Raicu, TheBodyShop, FashionUP, ZegaStore, AmaFashion, Comodo, ElfCosmetics şi multe altele.
„Cea mai recentă campanie de reduceri pe care am lansat-o in luna noiembrie, înainte de Black Friday, este Fashion Hours. Timp de 3 ore, de luni până vineri, anumite produse – trusele de make-up for lace wigs, ceasurile de damă, ceasurile de bărbaţi, adidaşii, cizmele de damă – vor avea un discount de până la 50%”, menţionează Corina Preoteasa, Manager Okazii.ro al categoriei Beauty.
În acest moment, Okazii.ro pregăteşte cea mai mare ofertă de reduceri din România pentru Black Friday. Din cele peste 100.000 de produse care vor intra în campanie, aproximativ 25.000 vor fi din categoria Fashion&Beauty şi vor avea reduceri de până la 80%.
Topul categoriilor fashion si beauty cumpărate de români.
În primele 2 luni de toamnă, în topul celor mai vândute categorii Fashion&Beauty Okazii.ro se află:
în cazul bărbaţilor:
1. Ghetele
2. Cămăşile
3. Blugii
4. Gecile
5. Ceasurile
în cazul femeilor:
1. Ghetele
2. Cizmele
3. Treningurile
4. Paltoanele
5. Trusele de make-up
Din ce judeţe se fac cele mai multe achiziţii de produse Fashion&Beauty.
În top 5 al judeţelor din care se fac cele mai multe achiziţii în categoria Fashion&Beauty Okazii.ro se clasează:
1. Bucureşti – Ilfov
2. Constanţa
3. Timiş
4. Cluj
5. Iaşi