Pentru noi, fiecare vanzator este un partener de afaceri. Si cum in orice afacere ai nevoie de asistenta pentru clientii tai, am investit continuu in acest serviciu, pe care il oferim gratuit partenerilor nostri. Cifrele ne arata ca mergem in directia potrivita, pentru ca pe Okazii.ro nu doar se posteaza anunturi, ci se face comert.
Asistenta clientilor este asigurata prin:
1.?? ?Suport telefonic
Aici lucreaza in prezent o echipa de 14 oameni, din care 4 se ocupa exclusiv de magazine, Garantia de Livrare si Vanzatori Premium. Se lucreaza de luni pana sambata, in intervalul 9-21. Anul acesta 84% dintre cele peste 240.000 de solicitari au fost rezolvate pe loc. In celelalte cazuri a fost nevoie sa implicam si colegi de la alte departamente.
2.?? ?Suport pe e-mail
Raspundem in maximum 24 de ore, de luni pana sambata. Anul acesta am raspuns la peste 118.000 de solicitari venite pe adresa suport@okazii.ro. Echipa dedicata numara in prezent 7 persoane.
3.?? ?Suport online
In aceasta categorie intra solicitarile care nu ne sunt adresate direct: intrebarile de pe forumuri, retelele sociale si bloguri.
Asteptam cu foarte mare interes eventualele sugestii pentru serviciul de asistenta in comentariile de mai jos. Multumim si…spor la vanzari!
felicitari pentru tot ceea ce faceti,mult success in continuare
De fiecare data cand am incercat sa primesc ajutor prin aceste mijloace raspunsurile au fost inutile, vage, incomplete si gandite doar sa inchida gura utilizatorilor. La problemele tehnice raspunsul a fost mereu: „utilizati un alt browser” (nu sunt atatea browsere inventate pe cate probleme tehnice are okazii.ro). Sunt total nemultumit de acest aspect. Atitudinea operatorilor telefonici e de cele mai multe ori revoltata, de parca nu ar fi acolo sa rezolve probleme. Oricum ma surprinde si mai mult faptul ca va laudati cu acest aspect. V-ati putea concentra pe functionalitatea site-ului sau pe rezolvarea acestor probleme tehnice des semnalate. In plus nici un serviciu okazii nu e gratis, atata timp cat platim comisioane pentru vanzare.
Este o retea bine pusa la punct ,foarte organizata.Bravo!
Buna!-disqus_….are in parte dreptate.Cere-ti propuneri dar nu primim raspuns si nici nu se implementeaza.S-a gandit cineva ca pe o singura pagina sa fie toate datele pentru o vanzare? In loc sa se simplifice se tot adauga mereu noi rubrici . Sa vedem acum cu cat interes se actioneaza !
@disqus_rrMnRraXQW:disqus – ai dreptate ! in loc de zeci de operatori ar putea sa angajeze mai degraba 3 programatori destepti !
Sunt inscris pe okazii din 2001. Am ~ 1500 calificative toate +. Am incarcat cu sute de euro contul okazii.Am promovat si platit mereu comisioane si alte taxe. M-am ocupat cu obiecte de arta, filatelie, etc Mi-a fost inchis contul ca unui bisnitar ordinar de telefoane mobile, doar pentru ca am indraznit sa incerc sa vand niste casete VHS. Raspunsul a fost stupid: ” Era o tentativa de fraudare pentru ca pana acum ati avut alte obiecte la vanzare si pare suspect”. Dupa ce am amenintat cu reclamatie la OPC, duduia de la telefon, prea scarbita sa discute „cu infractorii” a catadicsit sa reactiveze contul. Ar trebui sa faceti cumva sa fidelizati pe cei vechi in sistem, fara calificative negative si care sunt bun platnici ai taxelor dvs. Daca nu vetis terge acest coment deranjant, aveti o bila alba.
Intr-adevar raspunsurile operatorilor la problemele tehnice sau legate de comenzi, de procesarea platilor catre vanzator etc…, sunt foarte vagi, derutante chiar, nu te ajuta cu nimic. Trebuie sa schimbati ceva la acest aspect, pentru ca exista concurenta. Si raspunsurile trimise pe e-mail de la serviciul clienti, sunt inutile pentru noi clientii okazii . Am vazut ca din octombrie se maresc comisioanele, ar trebui sa schimbati si atitudinea. Asa este , nici un serviciu okazii nu este gratuit, platim comisioane. Termenul de procesare al platilor din contul okazii catre vanzator, in cazul platilor online, este mare. Cumparatorul sta 3 zile si se gandeste , daca e bun sau nu produsul, dar apoi mai sta si okazii inca 2-3 zile si „proceseaza”.
Nu sint vanzator, ci numai cumparator. De fapt pe banii nostri se bazeaza afacerea. Intrucit atunci cind se pun bunuri in vanzare nu se dau intotdeauna informatii complete esti nevoit sa folosesti forumul. Nu odata am avut surpriza sa mi se raspunda obraznic din rautate sau pentru ca nu aveau date suficiente. Exista si situatii in care pentru a vinde un lucru prost sau cu defecte se dau relatii eronate. Oricum iti asumi un risc atunci cind cumperi un lucru pe care ilvezi doar in poza si aia poate falsa. De aceea propun ca atunci cind se baga un obiect la vanzare sa se completeze un chestionar care sa-l oblige pe vanzator sa dea toate datele, chiar si defectele sau deficientele obiectului. De asemenea trebuie pastrate toate calificativele, mai ales pentru cei care conditioneaza livrarea de calificative pozitive
De curand au facut schimbari la sectiunea livrari. Aproape toate licitatiile au fost date peste cap. Am apelat de 3 ori in decurs de o saptamana serviciul de relatii clienti si de fiecare data mi s-a spus ca o sa vorbeasca cu colegii de la alt departament si o sa ma anunte ce e de facut. Raspunsuri la apelurile mele: ZERO. Ce mai ajutor. Mai degraba nesimtire.
Intr-un partener trebuie sa ai incredere.
Cum pot eu sa am incredere daca in arbitrarea unei dispute ,azi mi-a dat dreptate iar maine a dat dreptate celeilalte parti deoarece a prezentat dovezi inexistente .Asta-mi aduce aminte de motivul declansarii celui de-al doilea razboi din Iraq :
englezii au avut dovezi de necontestat despre facilitati nucleare in Iraq (pe care le-au prezentat americanilor) iar dupa invazie nu s-a gasit nici o urma.
Asa ca nu pot sa mai am incredere in ei ,banii pe care ii am la ei ii consider pierduti .
DE CELE MAI MULTE ORI OPERATORI VORBESC AROGANT
In fiecare firma exista oameni si oameni.
Noi ca magazin de bijuterii si pietre semipretioase am tinut legatura cu d-na Bianca Ion si am primit ajutorul solicitat de fiecare data. Mai ales la inceput ne-a ajutat pas cu pas din meniu-n meniu.
Poate pentru unii pare o linguseala acest comment, dar noi consideram ca fata de alte firme, unde am avut experiente foarte neplacute merita scoasa la iveala profesionalismul ei ( si poate al echipei din care face parte – dar noi putem sa ne referim doar la ea )
Un sfat: incercati pe cat se poate sa tineti legatura cu persoane – si nu cu un departament in general. Relatiile umane, chiar de la distanta functioneaza intotdeauna mai bine. Asta ne caracterizeaza tipurile de relatii construite cu firme partenere fie ele din Lituania sau Germania, Thailanda.
Pai si pe buna dreptate :))
Felicitari pentru tot ceea ce faceti,mult success
m-am lovit si eu de o problema, vandusem un produs de 20 de lei care nu a fost ridicat, am sunat la departament, iar de acolo mi sa spus ca trebuie sa vin cu chitanta de returnare de la pota sa il ridic, cu tot cu taxe de inmagazinare as fii iesit mai scump decat am preferat sa pierd doar produsul fara sa ma razbun pe client pe banii mei adica tot pe mine asa cum am fost incurajat pe langa astea mi sa retras si comisionul desi era evident ca nu mi sa mai raspuns la mesaje, sunt convins ca pagina nu a fost creata de dragul meu, dar hai sa fim corecti, am sute de produse cumparate din china, dar acolo daca intervin probleme apelezi la econsumer.gov si reclamatului ii se retrage suma si ii se interzice sa mai desfasoare comert electronic pe o anumita perioada. sunt convins ca 99% din clientii okazii habar nu au despre existenta acelui site si faptul ca nu exista un contract de parteneriat spune multe
Niste operatori fara pic de respect!
Toti utilizatori cred ca au avut la un moment dat o rpobleme, prea putine au fost rezolvate de catre okazii. Deoarece scopul lor nu e sa sustina cumparatori/vanzatori ci sa faca banii. Ce se intampla acum: lauda proprie ca apoi sa justifice cresterea comisioanelor (din nou) desi site-ul merge la fel de prost, clientii sunt la fel de nemultumiti si vanzatorii cu buzunarele goale.
Suport okazii nu face nimic altceva decat sa amane rezolvarea problemelor pana cand se satura lumea de sunat. Solutii zero, probleme repetitive. Logic cele mai multe probleme le semnaleaza vanzatorii cei mai activi si sunt tratati cu lipsa de respect si ignoranta.
Ne-ati incurajat sa va prezentam sugestiile: pai personalul de la suport_okazii sa rezolve problemele.
Aveti numeroase sugestii/reclamatii in aceste comentarii. Ce se va rezolva.
La fel ca de obicei. Ignoranta.
Sau daca veti face ceva va fi atata birocratie ca ne saturam sa mai scriem/vorbim si poate vinde. Noile solutii implementate (plata prin card, prin garantia okazii, livrare la punctul okazii) nu sunt preferate de vanzatori din cauza faptului ca okazii „proceseaza” mai greu. Site-ul inca da numeroase erori, intrerupe exact cand ti-e lumea mai draga si ce pot face operatorii e sa iti spuna sa ai rabdare. Pai rabdarea e pe banii mei. …
etc…
etc.
E cel mai prost sistem de suport. Intr-o zi imi zice ca o sa faca ceva, apoi am sunat pentru ca nu au luat masuri si mi s-a spus ca nu se poate face asa. Depinde cu cine vorbesti acolo, oricum nime nu te ajuta,
Va multumim pentru feedback!
Daca aveti sugestii pentru dezvoltarea de noi functionalitati, va rugam sa le postati pe http://www.voceautilizatorului.ro. Daca se voteaza, #seface!
In cazurile in care ati intampinat anumite dificultati legate de serviciul de asistenta, va rog sa imi trimiteti mai multe detalii pe e-mailul reclamatii@okazii.ro.
O sa va raspund punctual la fiecare problema.
dezamagit
avem nenumarate sesizari aproape zilnice de 1 luna de zile si okazii tine in brate utilizatorul 7ejnias7 care acorda NEGATIVE fara motive concrete okazii nerezolvand nici o problema in acest caz
In sfarsit am gasit 2 domnisoare/doamne care s-au comportat extrem de profesional si care mi-au rezolvat problema pe loc. Numele acestora : STELUTA si Georgiana. Problema rezolvata: Din greseala (ca sa numesc mai elegant prostia) am introdus un produs la licitatie si nu la vanzare cu pret fix. L-am scos si dra/dna STELUTA m-a iertat de un calificativ negativ. Multumesc frumos si promit ca nu mai fac…