Românii se pregătesc de vacanța pe Internet

Peste 3 milioane de români şi-au căutat accesorii de vacanţă pe Internet în mai şi iunie 2011. Conform statisticilor furnizate de Okazii.ro, portalul de comerţ online al României,  tendinţa va continua în lunile următoare. Românii se pregătesc de vacanţă pe Internet; drept dovadă, vânzările s-au dublat faţă de aceeaşi perioadă din 2010. La fiecare 3 minute, un român cumpără o pereche de ochelari de soare de pe Okazii.ro.

 

 

La începutul verii 2011, căutările online pentru ochelari de soare, costume de baie, grătare, corturi şi hamace au crescut de cel puţin cinci ori, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Specialiştii văd în această tendinţă o confirmare a maturizării pieţei e-commerce în România.

 

„E inteligent să cumperi online, iar la noi acest lucru este din ce în ce mai bine înţeles. Românii se obişnuiesc acum să planifice cumpărăturile de vacanţă, să exploreze mii de oferte în doar câteva minute, să primească produsele acasă şi să ia apoi procesul de la capăt. Ne bucură şi faptul că, se pare, anul acesta românii sunt mai dornici de vacanţe”, declară Costin Cadelcu, Marketing Manager Okazii.ro. Statisticile invocate de acesta denotă faptul că, în luna iunie, s-au cumpărat prin Okazii.ro de 7 ori mai multe trollere faţă de aceeaşi lună a anului trecut.

 

Aceleaşi statistici Okazii.ro arată dublarea interesului pentru produsele cu specific estival, faţă de iunie 2010, manifestat prin numărul de căutări şi tranzacţii. Iată cum arată un top al produselor de vacanţă preferate de români anul acesta (consultaţi, vă rog, imaginea din ataşament- Top 15 accesorii de vacanţă).

 

Despre Okazii.ro

Lansat oficial pe 15 aprilie 2000, Okazii.ro este portalul de comerţ online al României, conectând milioane de cumpărători şi vânzători în fiecare zi. Cu sute de mii de produse listate în categoriile cu profil estival şi circa 3 milioane de vizitatori lunar, Okazii.ro este un barometru al tendinţelor de cumpărare online.

  • Ti-au fost utile informatiile?
  • Da   Nu