Reconfirmarea numarului de telefon pe Okazii.ro

Numarul de telefon asociat unui cont este principalul canal de comunicare intre utilizatorii Okazii.ro. De aceea, este foarte important ca acesta sa fie valid pentru ca tu sa poti finaliza tranzactiile cu succes si pentru a primi mesaje informative despre contul tau din partea Okazii.ro.

In momentul in care noi, Okazii.ro, trimitem mesaje catre utilizatori, obtinem rapoarte cu numerele de telefon care nu primesc mesajele noastre, ceea ce inseamna ca sunt inactive in retea, numere de telefon pe care le invalidam ulterior.

De ce este nevoie ca numarul tau de telefon sa fie activ?

Fie ca esti vanzator, fie ca esti cumparator, tranzactiile se incheie mai rapid in momentul in care intervine comunicarea verbala. De aceea, este necesar ca numarul de telefon aferent contului tau sa fie activ. In cazul in care numarul tau a fost invalidad din motivul precizat mai sus este nevoie de reconfirmarea acestuia.

Cum iti reconfirmi numarul de telefon?

Reconfirmarea se face prin trimiterea unui SMS cu textul „Okazii” la numarul scurt 1868 (numar valabil in retelele Orange, Vodafone, Cosmote). Costul trimiterii acestui SMS este de 0.05 Euro, reprezentand valoarea standard perceputa de operatorii de telefonie mobila din Romania. Suma va fi platita direct catre reteaua din care se trimite SMS-ul si nu catre Okazii.ro.

Se poate intampla ca, pentru o perioada indelungata de timp, cartela SIM al carei numar este asociat contului Okazii.ro sa nu fie conectata la reteaua de telefonie mobila.

In acest caz iti recomandam sa ai acest numar deschis pentru a putea primi in timp real informatiile necesare reconfirmarii.

Astfel, atat noi cat si voi, ne asiguram ca acest mijloc de comunicare functioneaza corect si ca partenerii de tranzactii vor putea primi date de contact corecte si valide.

Pentru orice informatii va stam la dispozitie prin email la adresa suport@okazii.ro si la numarul de telefon 0374.652.944 (0374 OKAZII) de luni pana sambata intre orele 9:00-21:00

Echipa Okazii.ro

  • Ti-au fost utile informatiile?
  • Da   Nu