Kinetic v.1 vine cu noi oportunitati pentru vanzatori

Okazii.ro a lansat pentru toti utilizatorii prima varianta a noului sau algoritm de cautare, Kinetic, pe 20 mai 2014.

Siguranta, valoarea adaugata si relevanta au fost si vor ramane in permanenta principii de temelie ale motorului nostru de cautare.

Noutatea adusa de Kinetic este introducerea a doua criterii suplimentare in sortarea implicita: feedback-ul si preferintele cumparatorilor.

Kinetic tine cont de popularitatea produsului din perspectiva cumparatorului si valoarea produsului pentru cumparatori. Algoritmul determina acesti factori inregistrand si interpretand in timp real comportamentul cumparatorului in interactiunea cu produsele de pe site.

Recomandari pentru vanzatori, pentru o pozitionare cat mai buna in liste cu Kinetic

1) Listeaza produse care se cauta

  • Fii la curent cu ce produse se cauta, care este cererea pe piata
  • Adapteaza-ti oferta din punct de vedere comercial
  • Procura produse cu cerere mare, interesante pentru cumparatori

2) Fa-ti oferta cat mai atractiva pentru cumparator

Pretul, inainte de toate…

  • Ofera un pret bun!
    Un pret bun este un pret care sa faca oferta ta de nerefuzat, in conditiile in care el este avantajos si pentru tine. In timp ce un un pret mai mare inseamna a „da lovitura” o singura data, un pret convenabil inseamna o experienta repetata, o revenire a aceluiasi client si a altora.

Pentru produse rare sau cu mare cautare si dificil de gasit, puteti face licitatii standard (care au avantajul ca regleaza pretul in procesul de desfasurare).

Apoi, prezentarea produsului:

  • Alege cea mai relevanta categorie pentru produsul tau
  • Alege un titlu pentru produs care sa fie cat mai corect posibil
  • Descrie-ti cat mai bine produsul
  • Completeaza-i corect atributele
  • Adauga imagini de calitate
  • Inregistreaza-i marcaj de produs original daca e cazul

3) Ofera-i cumparatotului conditii cat mai bune

  • Conditii de retur
  • Garantii
  • Conditii de livrare bune
  • Optiuni de plata convenabile

4) Asigura un serviciu post-cumparare cat mai bun

  • Comunicare profesionala
  • Rapiditate in livrare / expediere

5) Consolideaza-ti reputatia

  • Respectarea tuturor acestor reguli iti va consolida reputatia, care va continua sa fie un element esential atat in algoritmul de cautare, cat si in decizia cumparatorului.
  • Suplimentar, cere calificative care sa confirme calitatea prestatiei tale la finalul fiecarei tranzactii

 

  • Ti-au fost utile informatiile?
  • Da   Nu