Facilitati pentru vanzatori dezvoltate in 2013

Iata cateva dintre beneficiile pe care acestea ti le ofera. Daca ai sugestii pentru dezvoltarile ulterioare, nu ezita sa ni le transmiti in comentarii.

Te bazezi mai repede pe banii returnati
Atunci cand o tranzactie nu se finalizeaza cu succes si in afara site-ului (exemplu: cumparatorul se razgandeste), comisionul iti este returnat in maxim 7 zile.
Pentru a solicita un retur de comision acceseaza linkul.

Analizeaza si ia decizii pe baza unor date concrete
Acum ai toate informatiile legate de vanzarile tale intr-un singur loc. Le poti descarca si analiza, astfel incat sa iti gestionezi si mai bine activitatea de pe Okazii.ro.
Odata logat le poti vedea accesand acest link.

Castiga timp la importul si exportul listelor
Daca vrei sa pui in vanzare un numar mare de produse, ti-am creat un nou instrument prin care ai controlul propriei oferte. E suficient sa importi un fisier de tip CSV si pui simultan in vanzare sute sau chiar mii de produse. Functionalitatea include si optiunea de export a listei de produse.
Pentru optiunea de import click aici, iar pentru export click aici.

Vinde ca un profesionist
Am introdus o noua varianta a editorului pentru descrierea produselor (vezi printscreen-ul de mai jos) pe care le pui in vanzare. Cu ajutorul lui vei face mai repede descrierile de produs, iar acestea vor arata premium. Acum ai la dispozitie un numar si mai mare de template-uri din care sa alegi ce ti se potriveste. In plus, daca pui in vanzare telefoane si tablete, acum este suficient sa alegi modelul si specificatiile vor fi completate automat.

Descrierea produselor

Mai mult timp pentru tine, o grija mai putin
Pentru a reduce timpul de procesare a coletelor, am imbunatatit modalitatea de generare a mandatelor postale. Noile mandate, acceptate de toate oficiile postale, preiau automat datele in formular, fara a mai fi necesara completarea lor manuala. Optiunea o poti gasi in contul tau, sectiunea comenzi.

Speram ca noile optiuni si update-uri sa te ajute din plin. Foloseste-le si spune-ne parerea ta in comentariile de mai jos!

  • Ti-au fost utile informatiile?
  • Da   Nu

17 comentarii la „Facilitati pentru vanzatori dezvoltate in 2013

  1. Parfumio

    Din pacate ceva scapari exista.
    Adica se comunica niste facilitati care… nu prea merg
    La exportul de produse (o facilitate foarte utila): csv-ul se genereaza dar nu se genereaza prea bine.
    Incercati sa testati si veti vedea la ce ma refer.
    csv-ul exportat ma gandesc ca ar trebui sa arate exact ca csv-ul pe care l-am incarcat eu in admin-ul magazinului meu. Nu arata deloc la fel, e defect.

    1. danielbuca

      Salut Parfumio,

      Exportul de produse pentru vanzatorii care nu au magazin este o facilitate similara dar nu identica cu cea de la magazine. Datorita faptului ca utilizatorii nu au magazin a fost nevoie sa modificam formatul fisierului si sa includem si functionalitatea de export.
      Exportul functioneaza chiar si atunci cand un vanzator are 0 produse tocmai pentru a avea un format default al fisierului pe care poate il poate completa cu detaliile produselor.

      Vom reveni cu un ghid detaliat pentru vanzatori pe partea de management produse si comenzi si acolo vom avea o descriere detaliata si a acestei functionalitati.

      Oricum, daca observi ceva atipic, da-ne un mail 🙂

      Spor la vanzari!

  2. gamestore

    Probleme pentru vanzatori create si nerezolvate:
    1. generarea documentelor postale:
    – adresa cumparatorului(desi e completata corect) intra toata in casuta strazii si astfel apare in PDF un carnat oribil, ca sa fie cat de cat ok trebuie refacut manual, deci timp pierdut
    – ar fi mai indicat un font mare si pentru adresa la fel ca pentru nume
    – ar fi indicat centrarea macar a sumelor(e o norma a postei) cu bara la inceput si sfasit, ar fi de preferat si restul sa fie centrat
    – ar fi indicat ca omul, daca tot completeaza codul postal, acesta sa apara cand se genereaza PDF-ul
    – scoateti obigativitatea completarii CNP
    2. de cateva zile nu mai pot oferi decat o singura optiune de transport, nu stiu cine a gandit formula asta, cea veche era mai buna
    3. de ce stergeti calificativele negative celor ce nu ridica colete daca se cere si se accepta recuperarea comisionului
    4. daca cel ce cumpara cu garantia okazii e nemultumit si totusi nu cere banii inapoi si nici nu vrea sa returneze produsul sa se stearga negativul dat sau se se schimbe in neutru.

    1. Paul

      Salut Gamestore,

      Poti te rog sa detaliezi dezavantajele aduse de situatia descrisa de tine la punctul 2?

      Multumesc!

      1. gamestore

        da, daca inainte puteam oferi si posta si curier acum sunt OBLIGAT sa aleg doar o modalitate. mai mult mi-au disparut din licitatii celelalte posibilitati de a trimite, ramanand doar posta romana. aveam 3 optiuni inainte, posta normala, prioripost si curier. Te las pe tine sa tragi concluziile avantajelor si dezavantajelor.

        1. Paul

          Salut Shop Sport,

          Multumesc pentru link-ul catre articolul din VoceaUtilizatorului.

          In afara de scenariul (1) in care exista un deal direct intre vanzator si un curier X SI cel in care (2) ar trebui sa se poata face diferenta intre serviciile Postei Romane si cele ale unui curier rapid (ambele valide din punctul meu de vedere), poti sa imi spui daca mai exista si alte motive obiective pentru care un vanzator ar trebui sa poata sa ofere mai multe metode de livrare?

          Multumesc anticipat pentru amabilitate!

          O zi buna!

          1. Shop Sport

            Buna ziua,

            Nu stim opinia altor vanzatori, insa opinia noastra este urmatoarea: dorim sa putem oferi 2 variante de livrare in tara si 2 variante pt Bucuresti. La aceste variante, se adauga cele obligatorii de la Garantia de Livrare (chiar daca este un acelasi curier, dar pot fi tarife diferite).

            O alta problema este legata de lista curierilor. Din aceasta lista lipsesc mai multi curieri folositi de diversi vanzatori: Fastius, Gls, Otto, DPD, Pegassus, Sprint, Atlassib, Tnt si poate ar mai fi si altii.

            Multumim

          2. Paul

            Multumesc pentru raspunsul prompt.

            Vis-a-vis de lista de curieri, motivul pentru care am restrans lista la cei 9 (6+1) este acela ca acestia (cei pe care i-am pastrat) livreaza majoritatea produselor comandate pe okazii, ceilalti curieri (cred ca sunt peste 20 de transportatori pe care nu i-am inclus in lista noua) incadrandu-se in categoria „exceptii”,

            Pentru acestia din urma am introdus acel curier generic „Alt curier”.

            Puteti sa imi spuneti care ar fi, in opinia voastra, avantajele (si/sau dezavantajele daca e cazul) pentru cumparatori daca in loc de „Curier” am afisa „Porumbelul Expres Courier” sau „Fastius” in pagina produsului sau in formularul de plasare comanda?

            Noi am considerat ca afisarea efectiva a acestui nume (denumirea oficiala a acelui curier-exceptie) nu aduce un plus valoare, e posibil sa nu fi luat in calcul toate aspectele.

            Multumesc!

          3. Shop Sport

            Buna ziua,

            Posibil sa aveti dreptate si sa nu aduca un plus de valoare. Totusi, recomandam modificarea textului, din „Alt curier” in „Curier rapid”, cel putin in pagina produsului si pagina de comanda. Nu suna mai „user friendly”? 🙂

            Am observat o noua modificare: in pagina „Vanzari incheiate”, toate linkurile produselor contin terminatia „?no-redirect”. Ar fi util sa dispara aceasta terminatie si sa fim redirectati catre noul link al produsului, asa cum era pana acum cateva saptamani.

            Multumim

          4. OkaziiBlog

            Salut Shop Sport,

            Voi raspunde eu pentru modificarea legata de „?no-redirect”. Vei gasi aceasta optiune doar cand vei accesa produsele din contul tau. Daca vei sterge acele cuvinte vei observa ca se face redirectul automat catre produsul activ.
            Am lasat in contul tau aceasta posibilitate in cazul in care produsul mai vechi, expirat, contine o alta informatie (descriere, comentarii etc).

            Multumesc!

          5. Shop Sport

            Buna ziua,

            Multumim pentru explicatie.
            Am observat aceasta modificare datorita functionarii problematice a mentiunii „Repus in vanzare”
            (atentionarea colorata in verde) din pagina „Vanzari incheiate”. Exemplu: Anuntul a118194239 a fost inchis si repus in vanzare (a132783021), ii lipseste textul
            „Repus in vanzare” ce ar trebui afisat in contul nostru, la „Vanzari incheiate”

            Multumim
            O zi buna!

          6. Shop Sport

            Multumim pt ajutor.

            Daca se rezolva si 2 variante de livrare in tara si 2 variante pt Bucuresti, ar fi… jos palaria. 🙂

            Multumim inca o data

Comentariile sunt închise.