Anulare comanda

Afla cum poti anula o comanda pe Okazii.ro

Incepand cu data de 19.10.2021, toti vanzatorii vor avea optiunea de a anula comenzile primite pe Okazii.ro, intr-un mod simplu si rapid.

Iata mai jos care sunt noutatile:

Pentru vanzatori, optiunea de anulare a unei comenzi va fi disponibila in sectiunea Comenzi. Dupa accesarea butonului „Solicita anularea comenzii” si selectarea motivului, comanda va fi anulata iar cumparatorul va fi notificat pe email.

Pentru cumparatori, optiunea de anulare a unei comenzi este deja disponibila in sectiunea Produse cumparate/castigate. Dupa ce cumparatorul initiaza cererea de anulare, vanzatorul este notificat iar anularea efectiva are loc in momentul in care vanzatorul accepta cererea.

Anularea unei comenzi se va putea realiza, atat de vanzator cat si de cumparator, in termen de 3 zile lucratoare de la data la care a fost plasata comanda sau intr-un interval egal cu timpul estimat de livrare daca acesta este mai mare de 3 zile lucratoare.

De ce este importanta optiunea de anulare a unei comenzi?
In anumite conditii, returnarea comisionului de tranzactionare se va realiza automat dupa ce comanda este anulata. In plus, comenzile anulate de catre vanzator influenteaza rating-ul de calitate al acestuia. Lipsa rating-ului sau un rating slab poate conduce la imposibilitatea de recuperare a comisioanelor.

*Rating-ul de calitate al vanzatorului este un indicator care se actualizeaza lunar in baza activitatii din luna precedenta si tine cont de factori precum calificativele detaliate primite de la cumparatori si procentul de comenzi anulate de catre vanzatori. Pentru a vedea rating-ul tau acceseaza sectiunea Activitate.

Pentru intrebari sau asistenta cu privire la serviciile Okazii.ro, iti stam la dispozitie.

Echipa Okazii.ro

  • Ti-au fost utile informatiile?
  • Da   Nu