Utilizatorii Okazii.ro beneficiaza de azi de o formula imbunatatita a sectiunii de punere in vanzare a produselor

Posted in Vanzatori | 20 Comentarii

Ne bucuram sa va anuntam ca incepand de astazi noua punere in vanzare va fi disponibila pentru toti utilizatorii Okazii.ro. Decizia noastra este sustinuta de feedback-ul pozitiv primit din partea voastra dar si de rezultatele inregistrate pana in prezent.

Noua punere in vanzare ne ofera posibilitatea sa reducem timpul in care putem pune online noi functionalitati pentru aceasta zona dar ofera si o serie de avantaje fata de varianta veche.

Iata cateva dintre cele mai importante avantaje fata de vechea varianta:
– Un design modern din care au fost eliminate toate elementele inutile;
– O structurare a informatiilor in 4 pasi simpli: Descriere produs, Modalitati de livrare si plata, Promovari si Verificare;
– O sectiune mai intuitiva cu recomandari de categorii in care iti poti incadra produsul;
– Posibilitatea de a introduce pana la 6 fotografii gratuite cu dimeniunea unui fisier de pana la 10 Mb, spre deosebire de varianta veche unde puteai posta doar doua fotografii gratuite cu dimensiuni de maxim 2 Mb;
– Poti introduce mai multe fotografii simultan;
– Dupa ce ai adaugat fotografiile le poti stabili ordinea prin optiunea drag&drop;
– Posibilitatea de a selecta mai multi curieri, de acum poti introduce pana la 5 curieri;
– La editarea unei vanzari poti naviga direct in pasul unde doresti sa efectuezi modificarea fara a mai fi nevoit sa parcurgi pasii anteriori.

Asteptam in continuare feedback din partea voastra!

  • Ti-au fost utile informatiile?
  • Da   Nu
Spune-le si altora: Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on Pinterest
  • MARIN ANTONICĂ

    Ebine asa.

  • MARIN ANTONICĂ

    Bune 6 fotografii gratuite, buni si 5 curieri, ar trebui ca la un anume volum de vanzari sau la 10-50 de produse listate sa fie si o gratuitate de cateva produse la taxa de listare, un 10%. Nu vrem sa facem comert gratis, dar la vremuri grele, e de luat in seama.

  • MARIN ANTONICĂ

    N-ar fi rau sa scoateti motivul retragerii unui produs de la vanzare. E penibil, uneori nu te incadrezi in cele 3 variante si trebuie sa minti alegand una la intamplare.

    • Salut Marin,

      In cursul saptamanii urmatoare vom face si modificarea la inchiderea vanzarilor.

      Multumim

  • Shop Sport

    Buna ziua,

    Pasul “Modalitati de livrare si plata” nu ar trebui sa contina doar informatii despre livrare si plata? Informatiile despre stoc si pret sa fie mutate la primul pas “Descriere produs” ?

    Este doar o parere

    Multumim

    • Am considerat ca informatiile despre stoc pot fi introduse atat in primul cat si in al doilea pas al punerii in vanzare. Decizia finala a fost influentata si de volumul de informatii din fiecare etapa a punerii in vanzare, un obiectiv fiind acela de a imparti intr-un mod mai egal informatiile din cei doi pasi.

      Multumim,

  • Salut Adi,

    Principala caracteristica a licitatiilor este stabilirea castigatorului in functie de oferta cea mai mare. Ai posibilitatea insa de a seta un pret Blitz. Daca un alt utilizator va plasa o oferta la acest pret va fi declarat castigator in mod automat.

    O zi buna,

  • Buna Krina,

    Dupa rollout-ul complet a noii variante vom putea implementa si modificarile de la metodele de livrare si plata pe care le-ati cerut de-a lungul timpului. Mai exact, sa puteti stabili costurile de livrare in functie de curier, metoda de livrare, metoda de plata si eventualele servicii suplimentare oferite de curier. Avand in vedere ca in momentul de fata nu sunt probleme majore la noul flux perioada de tranzitie nu va fi prea lunga si vom putea face implementarile pe care le-ati cerut.

    Multumesc

    • Krina

      salut, George…. cat mai trebuie sa asteptam modificarea ceruta? (posta romana de 2 ori la optiunea de livrare)???? mersi

      • Buna,

        Acum lucram la aceasta functionalitate. Nu iti pot da inca un termen foarte exact, aceasta modificare impacteaza si pagina de produs sau formularul de comanda. Am sa va tin insa la curent atat aici cat si in cadrul forumului nostru Voceautilizatorului.ro.

  • Salut Tudor,

    Imi poti trimite pe e-mail link-ul produsului ca sa putem verifica eventualele probleme? Adresa la care imi poti scrie este george.ilinca@okazii.ro.

    Multumesc,

    • Tudor

      Salut,
      am trimis acum e-mail-ul.

      Multumesc si eu.

  • Tudor

    Si eu am aceasi dorinta. Sa putem adauga un curier si / posta romana de ori 2. Pentru ca la plata in avans, acord direct livrare gratuita prin posta.

  • lili22

    Eu am o intrebare legata de trimiterile la Post Restant, eu le detest pentru ca am avut recent o experienta neplacuta.Nu am stiut ca la posta un colet este tinut 30 zile, daca este trimis la post restant.In timpul acesta stai si te framinti, il ridica sau nu il ridica.Cumparatorul poate fi de rea credinta, sa lase acolo coletul, iti vine inapoi dupa 35-36 zile, nici macar calificative negatve nu mai poti acorda, a expirat timpul.Ii dai calificativ negativ, iti da si el tie, vad ca acesti cumparatori au toate drepturile.Nu cunosti adresa persoanei, cum faci o reclamatie la Politie daca ii stii numarul de telefon si numele, dar nu ii cunosti adresa?
    Am afisat la un moment dat pe pagina personala ca voi cere plata anticipat celor cu calificative negative, dar am primit un avertisment sa scot imediat anuntul.Si acum am ajuns victima unei persoane care in 2 ani a strins 8 calificative negative, 2 neutre si, culmea, mai are cont si isi continua activitate netulburata de nimeni.
    Orice sfat este bine venit, daca ma ajuta sa imi rezolv problema.

    • Petrache Nicolae

      Si eu am patit-o de 2 ori (prima data am luat-o normal iar a doua oara am cedat la insistente). Ca urmare, de atunci, nu mai livrez pe post restant decat daca clientul achita in avans in cont bancar (sau poate plati direct cu cardu pe okazii ). In ceea ce priveste utilizatori de genul celor cu negative, eu unu bifez optiunea sa nu poata licita utilizatorii care au 2 colete neridicate, iar daca totusi am colet neridicat, trimit direct la okazii poze dupa chitantele tur+retur si solicit inchiderea contului respectiv. Am inchis pana acum mai multe conturi asa si chiar daca nu e o consolare fiindca poate creea un alt cont cu acelasi telefon, macar i-am inchis contul. Tepe ia toata lumea, particulari sau firme.

  • lili22

    sustin ideea.

  • Antonio Fagaldo

    Nu sunt de acord sa promovez un produs care mai are 7zile…de ce trebuie sa-l reinoiesc mereu ca sa am 30zile promovare..?cand se face promovarea ar trebui automat sa dea de la capat 30zile..

  • Shop Sport

    Buna ziua,

    Revenim cu urmatoarea rugaminte:
    -atributul culoare nu trebuie sa fie obligatoriu (pas 2 “Livrare si plata” / “Seteaza stocul:”/”Culoare”)

    La cumparare, un cumparator este obligat sa aleaga o “culoare” chiar si atunci cand nu are de ales (este afisat un singur produs, o singura culoare).
    Cu cat mai multe clickuri pentru a finaliza o comanda, cu atat mai multi potentiali clienti vor renunta la comanda. Ne dorim simplificarea procesului de cumparare, nu complicarea lui!

    Daca un vanzator doreste sa afiseze culori diferite ale aceluias produs in cadrul anuntului, va alege singur atributul culoare.

    Multumim

  • pitagora2013

    In noua formula imbunatatita de punere in vanzare a produselor, scrie cu litere mari ca SASE POZE SUNT GRATUITE, doar ca totul este numai o mare minciuna. Folosesc aceasta formula imbunatatita de o saptamana si la fiecare a treia poza Okazii ma taxeaza cu 0,02 euro. Am vorbit la telefon cu o domnisoara operator la Okazii care mi-a spus ca este o eroare de sistem ce va fi remediata a doua zi si mie imi vor returna sub forma de bonus banii percepuri in mod abuziv. Insa nu s-a intamplat nimic din ceea ce a promis domnisoara operator. In continuare mi se percep cate 0,02 euro la fiecare a treia poza si nici inapoi nu mi-au dat ceva. RUSINE !!!

    • Buna ziua,
      Imi pare rau pentru aceasta situatie. Colegii mei se ocupa de problema si asa cum v-a fost comunicat suma taxata extra o sa va fie returnata in cont.
      Va multumesc!