Pret exclusiv la coletele livrate cu Cargus

Posted in Vanzatori | Tagged | 96 Comentarii

Incepand din luna februarie 2014, cumparatorii de pe Okazii.ro au un pret special la livrarea coletului  prin curierul Cargus. Pretul de doar 15 lei (TVA inclus) se aplica produselor cu Garantia de Livrare (detalii aici), pentru coletele livrate de Cargus cu greutate mai mica de 1 Kilogram. Pentru cumparator, acest lucru inseamna livrarea coletului la usa cu un cost redus, plus posibilitatea de a verifica daca produsul achizitionat corespunde descrierii – conform conditiilor Garantiei de Livrare.

Pentru coletele care depasesc 1 kg, grila de preturi pentru livrarea cu Cargus este urmatoarea:

Greutate colet Cost transport (inclusiv TVA)
1 14.88 RON
2 16.12 RON
3 17.36 RON
4 18.60 RON
5 19.84 RON
6 21.08 RON
7 22.32 RON
8 23.56 RON
9 24.80 RON
10 26.04 RON
Pentru fiecare kg in plus 1.24 RON

Echipa Okazii.ro

 

 

  • Ti-au fost utile informatiile?
  • Da   Nu
Spune-le si altora: Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on Pinterest

Taguri:

  • Cristian Orzan

    deci sa inteleg ca primul kg este 15ron tva inclus?iar pt fiecare kg in plus 1.24ron? suna interesant.trebuie incheiat vreun contract ceva?

    • Buna, Cristian!
      Asa este, costurile se refera la toate produsele cu Garantia de Livrare trimise prin Cargus. La punerea in vanzare trebuie doar sa alegi
      Garantia de Livrare prin curierul Cargus si vei beneficia de aceste tarife.
      O zi placuta!

      • Ionuca Filip

        chestia asta se aplica si daca nu esti in reteaua curierului? de exemplu 60 de km de la cel mai apropiat sediu curierat, e acelasi tarif?

  • militare_germane

    Ma intereseaza cat costa cu ramburs, ca nimeni nu trimite colete fara sa si primeasca bani inapoi.

    • Buna,
      Costurile afisate sunt disponibile doar atunci cand produsul
      este expediat cu Garantia de Livrare, prin Cargus, caz in care nu exista taxa de ramburs. Okazii.ro iti va face plata produsului in maxim 3 zile de cand cumparatorul l-a primit sau imediat dupa ce acesta a confirmat calitatea.
      O zi placuta!

  • Lucian

    mai multe detalii,,,,trebuie un cont bancar unde se vireaza banii…este inclus si costul de ramburs al banilor sau dor cost transport..??????????

    • Buna, Lucian!
      Banii vor fi virati in contul bancar completat in sectiunea Setari: http://www.okazii.ro/contul-meu/setari/date-bancare/.
      In cazul Garantiei de Livrare vanzatorul primeste banii de la Okazii.ro in maxim 3 zile de cand produsul a fost primit de catre cumparator sau imediat dupa ce acesta a confirmat calitatea. In aceasta situatie nu exista taxa de ramburs.
      O zi placuta!

      • RC76

        Deci cumparatorul are la dispozitie 3 zile sa confirme ca produsul corespunde cu descrierea pe site apoi se deblocheaza suma datorata vanzatorului. Unde este avantajul fata de coletaria normala prin posta cand se foloseste rambursul electronic? Aceleasi taxe (~15 lei) si in momentul in care cumparatoul a ridicat coletul, vanzatorul poate ridica suma de bani de la un ghiseu postal. Eu consider inducere in eroare ce faceti voi aici reclama cu 15 lei. Si daca nu folosesc garantia de livrare? Aceleasi costuri pt cargus?

  • Botii

    Rambursul vine inapoi la vanzator tot in pretul acela?

    • Da, rambursul este virat in contul bancar indicat de catre tine la profilul contului de utilizator Okazii.ro iar pentru aceasta facilitate nu este perceputa o taxa suplimentara.

  • Victor

    Cum se face cererea pentru Cargus? Eu livrez din 2 orase diferite si daca este limitarea ca in cazul coletelor generate de aplicatie din contul de okazii nu pot modifica adresa de ridicare… se pot modifica datele de ridicare a coletelor?

  • geo_alex

    garantia de livrare costa in garantia clientului ca nu ridica coletul si noi platim taxele courier tur retur plus timpul pierdut pentru recuperare comision si marfa, cei de la courier tin coletul 15 zile pana la returna si noi ca vanzatori nu suntem deloc anuntati pe nici o cale , garantia nostra de vanzatori unde este ? Platim mai mult la courier decat profitul nostru!

  • Sorin

    Daca nu ma insel cam asa vine: in strainatate bani se pun in cont si apoi vanzatorul trimite produsul, in Romania vanzatorul trimite pe gratis si astepta umil sa i se vireze banii in cont 🙂 ?

  • stefan

    Intrebare cand trimitem coletul trebuie sa mergem la sediu cargus ? si cum stiu ca il trimitem cu garantia okazii ca sa ne faca reducerea ?

  • stefan

    cand trimitem coletul la cei de la cargur trecem pe formular si ramburs ?

    • lilirodica

      atentie,la ramburs banii adus acasa se plateste cam 50% din livrare,!!!!!!,intrebati pt. a sti ma exact

      • In cazul tranzactiilor realizate prin Garantia de Livrare prin Cargus suma incasata de la cumparator este virata direct in contul bancar al vanzatorului neexistand o taxa suplimentara de ramburs.

    • Valoarea rambursului se va completa in mod automat pentru toate documentele de transport generate din Okazii.ro.

  • alin

    este vorba de 3 zile lucratoare pana cand virati banii ? este vb de 3 zile de cand il primeste sau de cand primiti dvs banii de la curier?????

  • Radu

    O veste excelenta, mai prost pentru noi ca trebuie sa editam sute de produse acum. macar ne puteti spune daca este ceva permanent sau ceva temporar? adica e o promotie pe o perioada limitata? eu unul trebuie sa editez manual sute de produs si as vrea sa stiu pe ce perioada se va tine acest cost. Multumesc de raspuns

    • Salut Radu,
      Nu este vorba de o promotie, sunt noile tarife oferite in parteneriat cu cei de la Cargus.

      Daca ai acelasi cost de livrare pentru toate produsele te rog sa ne scrii la suport@okazii.ro si vom modifica noi conditiile de livrare pentru toate produsele tale.

      O zi buna,

      • Radu

        multumesc, am scris azi mail si am si sunat. sper sa se rezolve cat mai repede

  • Folosind functionalitatea de generare documente de tranzaport din cadrul Okazii.ro poti trece o adresa de expeditie pentru fiecare comanda in parte, aceasta poate fi modificata. Singura conditie este ca localitatea de expeditie sa fie in aria de acoperire a curierului.

  • George

    Costul de 15 RON este pentru livrare in acceasi localitate, sau este tarif unic pentru livrare oriunde in Romania ?

    • Salut George,
      Tarifele se aplica pentru toate localitatile din aria de acoperire a curierului Cargus, nu doar pentru livrarile in aceeasi localitate.

  • ymdeea

    Daca fac comanda la mai multe produse pe aceasi adresa.de ex.3 produse diferite se fac trei colete diferite si se plateste livrarea pt fiecare in parte sau pt toate trei 15 lei?

    • In cazul in care cele trei produse apartin aceluiasi vanzator cel mai probabil va exista o reducere a taxelor de transport (depinde si de dimensiunile coletului). Daca produsele apartin unor vanzatori diferiti atunci pentru fiecare colet in parte se va plati taxa de transport aferenta.

  • leti

    Curierul vine sa preia coletul de la vanzator sau trebuie sa mergem noi la sediul Cargus?

    • Da, curierul va prelua coletul de la vanzator, nu este nevoie ca acesta din urma sa se deplaseze la un sediu Cargus.

  • Noile tarifa se aplica pentru trimiterile realizate in aria curierului. Pentru localitatile din afara ariei de acoperire tarifele vor varia in functie de distanta.

    • daymondpro

      Atunci nu este nici o afacere cu cargus…
      Dar daca persoana nu ridica coletul , cine ne returneaza banii transportului, …
      Garantia de Livrare… pff

  • Liviu

    Buna ziua,

    Daca ma puteti ajuta, as vrea sa stiu in cat timp ajunge curierul la vanzator din momentul in care un produs s-a vandut cu Garantia de Livrare Cargus si in cat timp ajunge coletul la cumparator din momentul ridicarii acestuia.

    Va multumesc,
    Liviu

    • Termenul exact pentru ridicarea coletului de la vanzator este comunicat de catre operatorul Cargus in momentul in care este chemat curierul. In functie de ora, coletul poate fi preluat in aceeasi zi sau in ziua lucratoare imediat urmatoare. Timpul de livrare poate varia in functie de mai multi factori insa majoritatea coletelor ajung la clienti in maxim doua zile lucratoare.

  • Guest

    Care este suma maxima ramburs cont colector ?

  • Irina

    Care este suma maxima ramburs cont colector cu Cargus?

    • Nu exista o limita pentru suma ramburs ce poate fi platita in contul colector.

  • Bogdan

    Buna ziua,
    In cazul in care prefer sa ma duc la sediul Cargus si nu sa chem curierul, cum le pot spune ca beneficiez de contractul Cargus – Okazii?
    Multumesc!

    • Pentru a beneficia de tarifele preferentiale oferite de catre Cargus este necesar sa generezi documentul de transport (AWB-ul) din contul Okazii.ro pentru fiecare comanda in parte.

      • Bogdan

        Este posibil sa ma duc cu AWB-ul tiparit de mine, la sediul Cargus si sa anulez venirea curierului? Ma intereseaza pt situatiile cand curierul nu poate veni in ziua aia iar eu ma grabesc cu livrarea, deci as face economie de o zi.
        Va multumesc!

        • Elena

          Este acelasi lucru daca te duci tu la ei sau vin ei la tine sa ridice coletele. Nu este nici o diferenta de pret, eu asa procedez cu Fan Courier pentru ca am sediul langa mine.

  • Cristian Orzan

    Se pot verifica coletele inainte de achitare?

    • Coletele nu pot fi desfacute inainte de achitarea lor insa, daca tranzactiile sunt realizate prin Garantia de Livrare ai la dispozitie 3 zile sa returnezi produsul daca nu ai primit ce ai comandat.

  • Mihai

    1.Trebuie scrisa greutatea coletului inainte sa liciteze clientul sau poate fi completata dupa ?

    2.Avand in vedere ca se poate verifica continutul coletului de ce ati facut acesta optiune valabila doar pentru livrarile cu Garantia de Livrare ? Inteleg ca ar putea exista un potential cost suplimentar insa, exista varianta ca in eventualele tranzactii sa fie implicati doar cumparatorul,vanzatorul si curierul, mai exact sa nu incaseze si sa livreze okazii costul produsului ?

    • Greutatea coletului o poti trece atat la punerea in vanzare a produsului cat si la generarea AWB-ului din cadrul sectiunii Comenzi, pentru fiecare comanda in parte.

  • silviu

    am generat o comanda prin curierul cargus prin garantide livrare la un colet de 10 kg cu valoarea produsului 170 lei si mi-a dat un cost total de transport de 58lei nu 26 lei cum scrie in graficul de preturi cargus.ori eu nu inteleg ori e vrajeala cu preturile astea

  • alin

    este vorba de 3 zile lucratoare pana cand virati banii ? este vb de 3 zile de cand il primeste sau de cand primiti dvs banii de la curier?????

    • Banii iti sunt virati dupa maxim 3 zile lucratoare de cand coletul a fost ridicat de catre cumparator. Daca acesta face confirmarea calitatii produsului intr-o perioada mai scurta atunci plata este facuta imediat, fara sa mai asteptam termenul de 3 zile lucratoare.

  • Costurile de transport afisate sunt raportate la greutatea coletului fara a lua in considerare si dimensiunile acestuia. In cazul tau cel mai probabil este un colet cu dimensiuni mari.

  • Alex

    Am achizitionat in luna februarie un procesor cu Garantia de Livrare, iar la momentul platii transportului am aflat ca valoarea acestuia este de 31 de lei, cu mult peste cei 15 lei mentionati in aceasta informare cu privire la pretul exclusiv, in conditiile unei greutati sub 1kg si a expedirierii intre doua resedinte de judet. De ce s-a intamplat acest lucru si cum se poate remedia situatia pentru a beneficia de conditiile indicate de catre comunicarea Okazii.ro? Va multumesc!

    • Carare Robert

      Pai hai sa iti spun , ca aici se merge pe principiul ” daca nu zic tot adevarul nu inseamna ca am mintit ” …. situatia sta in felul urmator ; pe tine te costa 15 lei transportul coletului , dar la suma asta se adauga si un comision de x % ( nu stiu cat la suta ) din pretul rambursului . adica la un produs de 500 lei , platesti 15 lei transportu + 23 lei rambursul banilor = 538 . Pretul de 15 lei transportul se aplica doar in cazul in care coletul nu necesita ramburs, adica trimiti ceva gratis , eventual cand clientul ti-a platit prin tranfer bancar , dar e ceva ce ei nu iti zic cand isi fac reclame pompoase si unele lucruri le afli cand iti bate nenea ala la usa de iti aduce pachetul . imi este scarba de astfel de practici .

      • Pentru produsele insotite de Garantia de Livrare nu exista taxa de ramburs. Dupa receptionarea coletului cumparatorul plateste curierului pretul produsului iar suma este transferata catre Okazii.ro. Imediat dupa confirmarea calitatii produsului sau in maxim 3 zile Okazii.ro plateste vanzatorului produsul respectiv.

    • Pentru a putea sa verificam ce s-a intamplat in acest caz te rog sa ne trimiti un email pe suport@okazii.ro, de pe adresa de email asociata contului tau Okazii.ro.

  • melania

    aceste costuri sunt inclusiv pentru livrarea catre sate? unde poate fi vazuta lista?

    • Aceste costuri sunt valabile pentru aria de acoperire a curierului Cargus.

  • melania

    Si va intrebam unde poate fi vazuta aria de acoperire? Cea de pe site-ul lor este valabila pentru aceste tarife? Fiti putin mai expliciti va rog, pentru ca dupa cum s-a vazut mai jos, deja au aparut costuri mai mari de expeditie fata de oferta si asta datorita explicatiilor ambigue pe care le oferiti.

    • Cei de la Cargus nu dispun de o lista a localitatilor ce fac parte din
      aria lor de acoperire dar au afisate orasele in care exista sedii:
      http://cargus.ro/ro/contact#centers . Pentru a afla cu exactitate daca o
      anumita localitate este in aria de acoperire a curierului Cargus este
      recomandat sa ii contactati la numarul de telefon 021 9330 (pentru Bucuresti) sau 021 9282 (pentru provincie).

    • In momentul de fata dispunem de o lista a localitatilor ce fac parte din aria de acoperire Cargus, aceasta este publicata in noul nostru articol: http://blog.okazii.ro/vesti-foarte-bune-pentru-cumparatorii-de-pe-okazii-ro/

  • Robertbest

    Intrebarea mea ar fi : Plata transportului CARGUS se face in avans?

    • Plata pentru transport se va face la expedierea coletului. In cazul in care acesta nu este gratuit, pentru cumparator, va fi inclus in suma pe care o vei primi ramburs.

  • lacost3lus

    Sa inteleg,activez garantia de livrare prin cargus, un colet de 4 kg(18,6 lei) sa zicem si ramburs 100 lei,costul la destinatar,awb generat o sa aiba suma ramburs 118,60 lei in contul meu se vireaza 118,6 lei ? sau 113,6 lei ca mi se opreste comision de transfer bancar,ca am cont la raiffeisen si okazii aveti la BRD?

  • Vranceanu Isai Voschian

    Buna ziua.
    In cazul in care clientul nu ridica coletul pretul de retur este tot de 15 lei si ar fi in total un cost de doar 30 lei dus-intors.

  • daniel114

    Ar trebui sa spuneti undeva ca si dimensiunile coletului influenteaza costul transportului. Pentru un set de huse auto de dimensiunile 60x40x20 cm si 3kg la punerea in vanzare mi s-a calculat un cost de transport de 17.36 lei, iar la generarea awb-ului costul crescut la 23.56 lei. Diferenta de 6 lei nu mi se pare deloc mica avand in vedere ca dimensiunile coletului sunt moderate din punctul meu de vedere.

    • lacost3lus

      Este si normal,calculatorul care genereaza awb ia in calcul greutatea mai mare,iar la dimensiunile date de dumneavoastra greutatea volumetrica este 8 kg,eu personal cand generez un awb nu trec dimensiunile,are 3 kg trec 3 kg,are 4 trec 4 iar la dimeniuni trec 1,1,1 daca este obligatoriu,daca nu nu.Formula de calcul Volumetric este Lungime(cm) x Latime(cm) x Inaltime(cm) : 6000
      Adica in situatia ta 60 x 40 x 20 / 6000 = 8kg
      5kg in plus la 1,24lei pentru fiecare kg rezulta diferenta de pret de 6,2 lei

  • euu

    mnoo..excelente preturi…:)) asa e peste tot.. ce e asa de special.????!!!!!

    • Dragos

      habar n-ai! daca la gogu.ro e 15 lei transport, afla ca Gogu suporta din profit diferenta pana la 20 lei cat are contract cu FanCourier sau Cargus sau TNT. De ex. eMagu suporta tot costul. Diferenta aici e ca tu, Sandele, nu suporti nici o diferenta de transport pentru ce vinzi. E ca si cum ai avea contract mai bun cu Cargus decat am eu cu doua magazine online 😉 (adica 19,84 lei). Nu-s fanboy okazii, dimpotriva, cu cat le mai scade nasu cu atat mai bine. Cand aparea concurenta acum ceva timp, ei mareau comisioanele :))… Dar asta e alta poveste…

  • roxana

    aparent costuri mici ! vand zilnic produse si niciodata nu cunosc volumul coletului decat dupa ambalare (dupa vanzare) ,atunci afu de fapt ca am de suportat la fiecare produs vandut 20 lei min fata de calculul initial.

  • daca trimit un colet vineri prin cargus 15RON … faceti livrari si sambata ? ajunge la el sambata ?

    • francisc

      Da, dar daca chiar il vrei sambata, intalneste-te cu curierul. E cel mai bn.

  • Daca trimit un colet de 500g si dimensiuni mici, dar cu valoare de ramburs 100 lei tariful este de 15 lei sau mai creste?

    • Da, este 14.88 lei deoarece costurile sunt valabile pentru coletele trimise prin Garantia de Livrare iar in acest caz nu exista taxa de ramburs.

  • Elyhu

    Mda, pretul bun dar a trebuit sa astept 6 zile rambursul banilor pana mi-au intrat in cont. Dureaza mult tranzactiile intre contul cargus—>fan courier —> contul personal.

  • aurelian

    Revin cu un comentariu,poate de data asta nu mai dispare…Doua probleme vreau sa punctez:
    1. un alt site de vanzari ofera,pe langa acest pret si posibilitatea de a verifica produsul primit timp de 5 min. inainte de a plati.Ar putea exista varianta asta si la Okazii,chiar daca se face plata in cont in avans,daca refuz coletul dupa verificarea produsului daca am constatat ca produsul nu corespunde,e defecte etc,scutim acea perioada destul de lunga in care asteptam sa revina banii in buzunarul nostru (eu nu confirm calitatea,vanzatorul trebuie sa confirme primirea returului etc…zile spre saptamani…).Primul pas este sa vad ca produsul corespunde fizic,functioneaza,iar pasul urmator este sa verific in timpul oferit de garantia de livrare daca,de exemplu,bateria produsului tine 5 ore cat e specificat in licitatie…
    2.Nu se poate comunica cu agentul de pe masina de curierat.In cazul in care am o problema si plec de acasa in timpul in care ar trebui sa soseasca curierul,pierd coletul.Nu pot suna agentul sa-i spun sa vina in alta locatie pentru ca firma Cargus nu ofera numarul de telefon al angajatului respectiv.Plus ca am discutat acest lucru cu un sofer de la ei care mi-a spus ca si daca as avea numarul,el n-ar avea timp (eu am inteles chef) sa raspunda…desi la firme concurente se poate,oamenii raspund,vin la alta adresa daca este o situatie aparte.

  • Constantin

    Salutare! Probabil ca as fi putut scrie in alta parte acest comentariu. Si totusi: eu solicit plata in avans, apoi livrez produsul cu costuri minime pentru ambele parti ale tranzactiei. Si am 100% calificative pozitive. Poate si pentru ca descriu corect si complet produsul. Incercati si voi. Multumesc.

  • Razvan

    Nu inteleg de ce nu se prezinta mai clar toate aspectele legate de
    expedierea cu un curier (Cargus)… De ce nu se spune clar ca daca vrei
    sa beneficiezi de tarifele preferentiale Cargus, esti obligat sa ai
    imprimanta ca sa tiparesti formularele pe care le generezi de pe site???
    Desi tot este ceva neclar si in acest caz… AWB-ul este un document pe
    hartie autocopiativa in mai multe exemplare (din care unul ramane la
    expeditor) si care se lipeste pe colet / plic Ceea ce generezi de pe
    site poti tipari pe o hartie normala….
    De asemenea nu se specifica
    clar urmatorul aspect…. cand expediezi cu un curier, suni la ei la
    dispecerat sa soliciti sa vina un operator de teren pentru a ridica
    coletul. Si acum va spun din experienta proprie…Am sunat la 9
    dimineata. Operatoarea mi-a spus ca nu poate sa-mi spuna cand vine
    soferul….poate veni si intr-o ora si in 7. pe scurt…a venit la ora
    15.20. Este nebunie curata sa stai in casa si sa astepti un termen
    nedefinit pana vine cineva sa ridice coletul…
    A fost dat un raspuns
    mai jos din partea celor de la okazii…curierul poate veni in ziua
    respectiva sau a doua zi, iar coletul ajunge la destinatar intr-o zi sau
    doua de cand a fost ridicat coletul… Si atunci care este diferenta
    ata de Posta Romana? Doar ca la curier este mai scump??

  • Constantin Cristi Suliman

    Nu ma incalzeste cu nimic aceste tarife.
    Am vandut un produs 150 lei + transport 26.04(10kg) total ramburs catre cumparator 176.04. am pus marti s-a livrat miercuri a2 zi iar banii au intrat miercuri dupa o saptamana.in loc de 176.04 mi s-au virat 167 lei.S-au retinut 9 lei probabil taxa de transfer bancar.in concluzie transportul ma dus undeva la 35 lei.Daca puneam prin fancurier fara garantie ma costa 35,52se livra miercuri iar vineri aveam banii in cont. fara batai de cap cu awb printat etc

  • In cazul acestei tranzactii Okazii.ro v-a platit suma de 170.81 lei si s-au oprit cei 5.21 lei, reprezentand comisionul aferent vanzarii.

  • Marin Artemis

    vreau sa trimit prin Cargus un colet, dar aici pe okazii nu vad unde pot face AWB-ul. Cand am o comanda prin fan curier e mai simplu. In lista de comenzi apare o rubrica sa creez AWB. Cum procedez?Multumesc.

    • Buna Marin,
      Pentru a putea sa trimiti coletul prin Cargus cu Garantia de Livrare este necesar ca la punerea in vanzare sa bifezi aceasta optiune iar cumparatorul sa plaseze comanda optand pentru acest tip de livrare. In cazul comenzii tale aceasta nu a fost plasata cu Garantia de Livrare.
      O zi frumoasa!

  • Aurel Smarandescu

    Toate bune si nu prea asa de stralucite.Observ unele nereguli in tabel si informatii.

    1 de ce nu se face un tabel unde sa se zica clar cat se ia pe kg si pe volum este speciticat doar pret de kg putea foarte frumos sa se puna si cotele coletului nogabarit si ce depaseste sa se specifice clar cat se ia suplimentar pe cm patrat sau mm eu stiu eu cum calculeaza ei asa cei care obtau pentru a livra cu acest serviciu stiau destul de clar cantareau coletu si il masurau apoi aflau singuri si cat au de platit.

    2. Daca nu se permite sa se desfaca si verifice produsu decat dupa achitare e foarte probabil ca produsu achizitionat bun eu sa il deteriorez apoi in 3 zile sa il trimit vanzatorului defect/ars/stricat deoarece vanzatoru nu poate demonstar ca produsu a fost in alta stare.

    Preferabil la aceste servicii ar trebui: 1. Specificat tarif pe kg + dimensiune (si la dimensiune ar fi dimensiuni standard deci intre si intre se percepe o taxa de… ETC) coletu sa fie verificat de agend la ridicare si confirmat pe AWB starea lui + poza digitala.

    2 La primire agentu ar trebui sa desfaca coletu si sa arate cumparatorului pe ce da banii lasandul cel putin 3 minute sa verifice produsu (in caz de este electronic, telefon, radio, reportofon etc.Apoi sa poata plati cumparatoru.

    3 zile si cu inca 3 zile fac 6 zile daca mai prindem si sarbatori…. si de fapt se plateste si 1 transfer bancar care nu se stie de cat asta fiind surpriza. :))

    Fam Curier e simplu 20 Ron banii ti aduce in 3 zile si ma refer de sistante mari ei iti aduc AWB gata printat tot ei iti verifica produsu si tel si ambaleaza te suna inainte sa vina la tine poti sa vorbesti cu agentu sa te intalnesti si in alte parti decat acasa sunt foarte flexibili cu bun simt fara taxe ascunse si cand primesti produsu tot ei tel desface il poti verifica si apoi poti plati. de la 15 Ron la 20 Ron cu toate serviciile suplimentare adica te suna, vine la tine cu AWB-ul printat de ei il ambaleaza daca este nogabarit, cumparatoru este lasat sa il verifice si in final in maxim 4-5 zile bani sunt adusi la usa sau daca nu esti acasa te gasesti cu agentu pe traseu sau daca esti plecat vine chiar si a 2 a zi si iti aduce banii in plic sigilat negru il desface in fata ta ii numara si ti da spre numarare apoi semnezi de primire daca totu este ok. In caz de ai garantie pe produs si se pierde deterioreaza din vina lor iti plateste produsu fara nici un coment imediat la acest serviciu se da doar o taxa de 1% mai bun si mai frumos decat Fan Curier eu nu am intalnit firma de curierat iar in + nu mai au batai de cap cei de pe Ocazii Ocazii nu se mai implica cu transferuri bancare si tot forumu acesta de nemultumiri nu ar mai fi existat.

    P.S.

    Nu sunt agent Fan Curier, nu le fac reclama dar au servicii impecabile bune si pentru mine raman ei pe primu loc.

    Decat cu alte firme de curierat mai de graba cu PTTR tot aia este numai ca la PTTR platesc mai putin transportu ajunge un pic mai greu banii ii ridic de la op in caz de postarita vine iar eu nu sunt acasa si nu ma trezesc cu taxe de transfer si alte minunatii.:))

    I ar sa fim seriosi pentru 5 Ron in + nu conteaza si pungile de sigilat produsu si hartia si curentu si tusu(turnesol-ul) si telefonu cand te suna costa bani deci daca taiem toate serviciile puse ar ajunge si ei tot la 15 ron numai ca bani ajung mult mai repede produsu se poate verifica totu este comod intr-un cuvant chiar si pe AWB-ul generat de ei te lasa sa alegi tu un interval cand doresti sa vina agentu la tine ori dimineata ori dupamiaza alegi dupamiaza il ridica pe la 14:30 seara observi cand urmaresti coletu ca deaja e pe drum a 2 a zi vezi ca este si achitat in functie de distanta. SUGESTIA MEA PENTRU OCAZII.RO FACETI UN CONTRACT CU EI CA SUNT CEI MAI BUNI SI NIMENI NU MAI ARE DURERI DE CAP CAT VOI CAT CUMPARATORII CAT SI VANZATORII TOTU ESTE CURAT FARA CHESTII ASCUNSE

  • Aurel Smarandescu

    Ideia daca tot comentam aici ar trebui sa fie respectata opinia si postu sa fie lasat pentru a fi vazut de toti mai mult un angajat al Ocazii ar trebui sa raspunda intrebarilor sau un user care sa izbit de aceiasi problema nu sterse deoarece nimieni nu isi pierde timpu sa scrie comentarii pe aici.
    In fine intrebarea este simpla si as dori si un raspuns.
    Daca eu trimit cu garantia de livrare Ocazii un Samsung S4 original iar cumparatoru dupa ce achita si ridica coletu simplu pune o clona de prost gust numai ca identica si zice ca produsu meu nu este cu descrierea cerand retur la colet si bani inapoi in cazu acesta dupa cum vad eu regulile cumparatoru ramane cu banii toti in cont cu un Samsung S4 original iar vanzatoru mai mult ca ajunge sa ii vina un colet cu o clona in loc de Samsungu original care la livrat dar mai ramane si cu calificativ negativ si mai plateste si un retur la o facatura de telefon.
    AM DREPTATE SAU NU AM ?
    Cum se poate o garantie de livrare fara poze la produse trimese serii si nr luate de pe echipamente de catre agentu de transport?
    Cum eu sau cine vinde un S4 poate dovedi ca de fapt el a trimis un S4 original dar cumparatoru este un sarlatan care a schimbat produsu daca nu are nici o hartie de receptie de la agent care el ar trebui sa verifice seria nr aparatului apoi sa lase in dublu exemplar un act care atesta seria si nr aparatului care este in colet si daca aparatu este functional sau nu ?
    Simplu la garantia de livrare la luarea produsului trebuie dupa caz intocmit 1 proces verbal in bublu exrmplar unu sa ramana la vanzator altu sa se ambaleze odata cu aparatu in colet pentru vanzator si respectiv timp de verificare la vanzator 5 minute cel putin inainte de a plati.Cumparatoru sa poata vedea produsu seria nr aparatului daca coincid si daca este functional. Doar asa nu pot aparea probleme si litigii.
    Tinand cont de tablete si alte produse cu sistem de operare nu trebuie 3 zile a face 1 din produsele mentionate a fi nefunctional pur si simplu conectat la pc cu cablu de date si resoftat gresit aparatu nu se va mai deschide iar totusi seria lui si nr sunt intacte.Odata ce se verifica in fata distribuitorului se considera a fi produsu exact comandat si ulterior defectarea lui intentionata sau ne intentionata nu mai este problema vanzatorului .Termen si conditii aplicate chiar si de magazinele care vand astfel de produse RESOFTAREA DECODAREA ETC A UNUI PRODUS IESE DIN GARANTIE. Parca asa vad eu pe certificatele de garantie aici care sunt conditiile de 3 zile de testare si restu mentionate mai sus de mine?

    • Atunci cand un produs este trimis prin Garantia de Livrare,
      la ridicarea coletului de catre curier, vanzatorul completeaza in packing list seriile unice de identificare ale acestuia.

      Cumparatorul poate returna produsul doar daca nu corespunde
      cu descrierea de pe site si isi primeste banii inapoi dupa ce vanzatorul
      confirma ca acesta este cel trimis initial.

      De asemenea cumparatorul nu este interesat sa trimita un colet retur decat daca produsul nu corespunde cu descrierea de pe site deoarece acesta este cel care plateste costul transportului.

      • ya la

        ha ha ha

        ce mai scuza ,ca un saraltan de cumparator nu ar plati returul ca sa ramina cu un produs original si sa trimita retur o copie….

        Am patit-o eu cu un videorecorder

        Dupa ce destinatarul a ridicat produsul de la posta m-a sunat ca a primit un produs defect desi de la mine a plecat functional.
        Ca sa nu primesc negativ nefondat am incercat sa ii propun returul dar nu a mai vrut.
        Sun la okazii si mi se spune asa: Cumparatorul este indreptatit sa acorde calificativ negativ fiindca este in posesia unui produs defect fara sa prezinte dovezi ca la ridicarea de la posta acesta a fost defect datorita transportului sau ca defectiunea a aparut ulterior datorita cumparatorului

        In schimb eu ca vinzator pot anula acel calificativ negativ doar daca accept sa retunrez banii cumparatorului si sa primesc inapoi produsul defect chiar daca l-am expediat functional,sau sa aduc dovezi ca la momentul expedierii produsul era functional.
        Deci cumparatorul este crezut pe cuvint ca a ridicat produsul de la posta defect si nu l-a defectat dupa ce a intrat in posesia acestuia ,dar vinzatorul nu este crezut pe cuvint ca a expediat produsul functional

  • Teo

    Nu inteleg unde este exact oferta ?!… Asa mai bine chem direct curierul si macar scap de comisioanele aplicate si taxele de transfer bancar… Pana la urma nu e nicio facilitate, e doar o bataie mai lunga de cap ! Sa nu mai pomenesc ca exista firme de curierat rapid cu taxe mult mai bune decat cei de la Cargus si site-uri care ofera inclusiv transport gratuit catre client cu posibilitatea de verificare a coletului inainte de achitare. Asa ca despre ce vorbim noi aici ?!?

  • LACRAMIOARA

    e posibil un parfum de 100 ml de la ploiesti catre bucuresti sa coste transportul 25 lei?

    • Buna ziua,
      Avand in vedere ca vanzatorul este cel care stabileste pretul transportului ii puteti solicita acestuia detalii suplimentare, prin intermediul forumului din pagina articolului (butonul “Intreaba vanzatorul”).

  • Dora

    Lucrati cu Cargus ?

  • Razvan

    Daca cumperi 3-4 produse odata de pe site si cand le ridici de la posta platesti pentru fiecare taxa de livrare ?

    • Buna Razvan,
      Daca toate produsele sunt vandute de acelasi utilizator atunci vei plati o singura taxa de transport, daca ele sunt comercializate de vanzatori diferiti atunci vei plati pentru fiecare dintre ele taxa de transport, asa cum este specificat in pagina de vanzare.
      O zi placuta!

      • Razvan

        Multumesc !

  • George Manescu

    Daca dorim sa cumparam o scula electrica la “livrarea cu verificare” este permis sa-l bagam in priza in prezenta curierului sa vedem daca este ars motorul ? Prin “livrarea cu verificare” se intelege doar inspectie vizuala si tactila sau ne este permis si sa-l bagam in priza daca este un obiect electric ?

    • Buna ziua,
      Pentru a putea sa testati produsul va recomandam sa cumparati un produs insotit de Garantia de Livrare (http://ajutor.okazii.ro/cumparare/cum-cumperi-in-siguranta). Serviciul este gratuit si va ofera posibilitatea sa returnati produsul in maxim 3 zile daca acesta nu corespunde descrierii de pe site.

      O zi frumoasa!

  • adry

    Daca am comandat mai multe produse trebuie sa platesc transportul pentru fiecare produs sau pot plati tot coletul?
    Daca dau comanda vineri imi poate ajunge duminica ?

    • Buna,
      Produsele de pe Okazii.ro sunt comercializate de utilizatorii nostri si fiecare vanzator are dreptul sa-si stabileasca ce conditii de livrare si plata doreste.
      Pentru fiecare produs gasesti in pagina acestuia toate detaliile necesare, in plus poti discuta direct cu vanzatorul daca folosesti butonul “Intreaba vanzatorul”.
      O zi frumoasa!

  • eduard

    daca am primit un produs deteriorat il pot returna?

    • Buna,
      In acest caz iti recomand sa iei legatura cu vanzatorul si sa stabiliti impreuna rezolvarea situatiei. Datele de contact ale acestuia sunt disponibile in email-ul pe care l-ai primit de la Okazii.ro, imediat dupa ce ai confirmat comanda.
      O zi frumoasa!