Okazii.ro plăteşte taxa de retur pentru coletele neridicate

Posted in Vanzatori | Tagged , , , | 41 Comentarii

Avem veşti bune pentru toţi vânzătorii care folosesc serviciul Garanţia de Livrare. Începând cu 1 octombrie 2014, Okazii.ro plăteşte taxele de retur pentru coletele pe care cumpărătorii nu le ridică.

Garanția de Livrare este un instrument creat să asigure realizarea unor tranzacții corecte pentru toți utilizatorii Okazii.ro iar pentru vânzători aduce avantaje importante:
Okazii.ro preia costul returului pentru coletele neridicate de cumpărători;
şanse mai mari la vânzare – utilizatorii preferă să cumpere în siguranţă cu Garanţia de Livrare;
costuri mici – preţurile pentru transportul produselor sunt negociate de Okazii.ro cu Fan Courier, DPD și Poșta Română;
vizibilitate sporită pe site – produsele cu Garanţia de Livrare sunt incluse în cele mai multe dintre campaniile desfăşurate pe Okazii.ro;
plata cu cardul – serviciul Garanţia de Livrare se activează in mod automat la plata online cu cardul, vânzătorii având siguranţa ca işi vor incasa banii.

Vânzătorii beneficiază de această facilitate în toate situaţiile în care coletul a fost trimis:
– prin DPD, Fan Courier sau Poșta Română Prioripost, împreună cu documentul de transport (awb-ul) generat din contul Okazii.ro;
– prin orice altă metodă de transport, dacă vânzătorul are activat serviciul „Garanţia de Livrare pentru orice modalitate de livrare”.

În cazul neridicării coletului de către cumpărător Okazii.ro plăteşte costul de retur al produsului astfel:
– pentru coletele însoţite de documentul de transport, generat din contul de utilizator Okazii.ro – curierul va înapoia vânzătorului produsul fără a mai solicita plata returului;
– pentru coletele care beneficiază de „Garanţia de Livrare pentru orice modalitate de livrare” – vânzătorul va trebui să trimită pe adresa suportgdl@okazii.ro actele de expediere şi retur ale coletului, iar Okazii.ro va face plata costului de retur în contul de utilizator.

Activarea serviciului Garanţia de Livrare  se poate face uşor din secţiunea “Contul meu” pentru produsele aflate deja la vânzare sau din secţiunea “Detalii despre livrare si plată”, la punerea in vânzare.

Dacă ai nevoie de informaţii suplimentare ne poţi scrie la suportgdl@okazii.ro sau ne poţi suna la 0374.187.885.

Activează şi tu Garanţia de Livrare!

 

 

 

  • Ti-au fost utile informatiile?
  • Da   Nu

Taguri: , , ,