Noul algoritm de cautare – Kinetic v.1 – este online

Posted in Anunturi | 7 Comentarii

Din 20 mai 2014, Okazii.ro a lansat pentru toti utilizatorii prima varianta a noului sau algoritm de cautare, Kinetic. Iata care sunt noutatile pe care le aduce.

Kinetic are ca element central – experienta de cumparare. Vrem ca vanzatorii nostri sa poata crea o experienta remarcabila pentru cumparatori.

Kinetic v.1 a fost in dezvoltari tehnice si testari “live” timp de cateva luni, iar rezultatele testelor confirma o imbunatatire considerabila a experientei de cumparare in randul utilizatorilor.

Kinetic a dus la cresterea vitezei de identificarea a produsului dorit, crestere care face decizia de cumparare mai usoara: se scurteaza atat timpul de cautare a unui produs, cat si timpul de gasire a alternativelor posibile.

In prezent, Okazii.ro este singurul magazin online din Romania cu peste 3,000,000 de produse active, care ofera utilizatorilor sai un motor de cautare performant, modern, bazat pe o tehnologie de ultima generatie.

Kinetic este rezultatul efortului unei echipe de ingineri, analisti si specialisti care vor continua sa-i imbunatateasca performantele. Un nou update al algoritmului este asteptat in cursul lunii urmatoare.

Mai multe informatii si recomandari pentru vanzatori gasesti in acest articol.

  • Ti-au fost utile informatiile?
  • Da   Nu
Spune-le si altora: Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on Pinterest
  • andrei

    Ok sa introdus noul sitem , dar de decizia de a nu mai anula calificativele care sunt primite la cumpărători mai ales cele negative ce ziceti?, exèmplu simplu eu vanzator trimit un produs bine ambalat ex o sticla de ecran , o trimit intreaga ne sparta ne nimic, ajunge la om sparta imi da negativ fara sa ma sune asa dupa il sun eu sa ajungem la o intelegere dau banii inapoi dar omu nu rețrage negativu ca nu vrea el , ce facem? Si va mai pot da exemple destule reale sunt curios dupa ce. Marii vanzatorii isi oau vreo 50 de negative si scade ratingul sa vedem atunci ce osa face sitemul kinet 1 asta

  • Cautarea “alview x2” nu a returnat nici un rezultat, asa ca am cautat “nokia x2”.

    Super, Kinetic! Exact ce cautam!

    • Iti multumim pentru feedback!
      In perioada urmatoare vom face dezvoltari menite sa imbunatateasca aceste rezultate.

  • outlet61777

    este o mare tampenie kinetic asta…..nu inteleg ce mare necesitate era introducerea lui..mie imi mergea foarte bine inainte de acest program(am mai spus asta)

  • psychodaddy

    outlet61777 ai mare dreptate ..oricum sunt favorizati vanzatorii mari , kinetic se poate traduce “nepotism”, “favoritism’ le fac o popunere celor de la okazii :: cumparati cele 3 milioane de produse de pe site ,pe noi ne desfintati si le vindeti voi , …este o gaselnita ptr a masca “nepotismul” adica nu te mai pune in coada listei sau pe invizibil cu produsele , nu iti mai sterge imaginile ( pozele cu produsul ) au inventat un soft care te pune pe tusa de la sine…dar eu mi-am inventat propriul kinetic , am anunturi pe siteu-rile concurente ,agat clientii si ai aduc aici – ptr ca mi-e greu sa ma mut cu toata munca de aici..sincer as face acest lucru..

  • cieaura

    De cand s-a introdus acest KINETIC, vanzarile mi-au scazut la jumatate si sunt in continua scadere… Astazi am aflat ca nu mai conteaza promovarile platite extra ci nr ofertelor!!! (deci daca ai un produs nou, n-ai nicio sansa sa-l mai vinzi pe Okazii.ro)… Am facut diverse cautari si am vazut ca primele rezultate sunt ale vanzatorilor cu preturi exagerate (480 Ron fata de 119 Ron), care mint ca dau garantie, etc… Nu mai conteaza ca esti Vanzator Premium, ca ai 100% pozitive, ca oferi Garantia de Livrare, chiar si Livrare Gratuita, nici ca ai preturi mai mici… Pur si simplu, NU MAI EXISTI… Inteleg ca trebuie sa ma orientez si eu catre site-urile concurente

  • Lucian Cristian Oancea

    Dupa cateva luni de activitate pe noul motor consider ca este un ESEC. Vanzarile mele au scazut. acum nu mai conteaza ca sunt un vanzator cu mai multe calificative si de calitate a acestora mai ridicata, nu mai conteaza ca am preturi mici sau cele mai mici. Conteaza cate “persoane” au intrat pe un produs. Serios? Si atunci cum imi explici ca un concurent face 22 de vizite pe produs in 24 h, cand normalul inainte de a face astfel de smecheri e 3 la 10 zile. Succes, sunteti in continuare pe drumul eronat.