Mai multa siguranta pe Okazii.ro? #seface

Posted in Vanzatori | Tagged , , , , , | 25 Comentarii

Vrem sa facem din Okazii.ro cel mai sigur site de comert online din Romania. Atata timp cat nu doar cumparatorii, ci si vanzatorii se vor simti in siguranta, va creste atat numarul cat si calitatea tranzactiilor. Iata care sunt cele mai importante elemente de siguranta pe care le-am implementat pentru vanzatori in ultima perioada:

Eliminam cumparatorii neseriosi

Poti alege ca utilizatorii care au de la 2 avertismente in sus pentru nerealizarea unei tranzactii din diverse motive sa nu mai poata cumpara de la tine.

Am introdus plata online cu cardul

Aceasta te protejeaza de asemenea de cumparatorii neseriosi. De fiecare data cand un produs este achitat astfel, ai siguranta ca plata a fost facuta si poti trimite linistit coletul.

Am deschis Punctul de Livrare Okazii.ro

Marele avantaj al vanzatorilor este acela ca un angajat Okazii.ro este de fata atunci cand coletul este deschis. El este cel care certifica impartial daca produsul este sau nu conform descrierii. In plus, in cazul nefinalizarii tranzactiei, costurile de retur sunt suportate de Okazii.ro. In acest moment luam in calcul deschiderea mai multor Puncte de Livrare atat in Bucuresti, cat si in tara.

Ne asiguram ca regulile sunt respectate

Poti miza pe totala impartialitate a echipei noastre in cazul in care este nevoie de mediere.

Daca ai sugestii despre cum am putea imbunatati siguranta pe Okazii.ro, nu ezita sa le postezi pe Vocea Utilizatorului (in cazul unor functionalitati specifice care trebuie dezvoltate), sau in comentariile de mai jos.

Iti multumim!

  • Ti-au fost utile informatiile?
  • Da   Nu
Spune-le si altora: Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on Pinterest

Taguri: , , , , ,

  • Rick

    Simplu. Introduceti Paypal. Nu trimiti , dai banii inapoi automat, scad cheltuielile de transport (nu ai ramburs, poti da usor livrare gratuita

  • lewwyy

    Da! I-mi place acest sait!

  • Costel

    Introduceti Paypal si atunci veti avea mai multa siguranta.
    Plata online cu cardul prezinta siguranta doar pentru vanzatori. Cred ca sub 5% din cumparatori ar utiliza aceasta metoda. Iar punctul de livrare este valabil doar pentru Bucuresti, unde vanzatorul si cumparatorul oricum s-ar putea intalni si fara punctul de livrare. Deci nici un avantaj.
    PayPal este singurul serviciu care prezinta incredere pentru ambii, vanzator si cumparator. Fara acest serviciu va asigur ca nu veti mai rezista mult pe piata.
    Va doresc succes

    • Ca sa folosesti paypal tot trebuie sa folosesti un card deci tot sub 5% o sa foloseasca dupa estimarile tale.
      De ce sa te complici cu paypal unde tu ca si vanzator platesti comisioane cand iti vin banii, comisioane la retragere, comisioane peste tot cand serviciul de plata cu cardul iti este oferit gratuit de okazii.ro unde ei platesc comisioanele de transfer pentru sumele aferente ce ti se cuvin ?
      Paypal este pentru ebay, paypal = ebay, okazii nu este ebay intelegeti odata.

      • Alin

        Dar seamana izbitor de tare cu ebay … sau doar mi se pare mie? 🙂

      • Costel

        Gresit. Folosesti PayPal. Ca PayPal-ul foloseste cardul asta este altceva. Iarasi despre comisione(PS sunt FOARTE mici, mai mici decat oriunde in alta parte) prefer sa le platesc si sa fiu in siguranta ca daca sunt probleme imi pot recupera banii.

    • gadjodillo

      e o prostie asta, să introducă paypal. e posibil să nu ştii, dar contul de paypal este asociat unui cont de card (sau cardul, asociat contului). practic, la fiecare tranzacţie, plăteşti comision către paypal şi, ce e mai distractiv, este că unele bănci – cum ar fi B Transilvania – le consideră tranzacţii nesecurizate.
      dacă ai încredere în paypal nu văd de ce n-ai avea încredere într-un serviciu de intermediere plăţi online.
      a propos, okazii, voi cu cine veţi lucra?

    • Mr.X

      Ex. de frauda prin metoda PayPal: 1. Comanzi un telefon si il platesti cu PayPal. 2. Vanzatorul iti trimite un pantof. 3. Faci sesizare la PayPal. 4. Vanzatorul raspunde la sesizare cu dovada expeditiei si spune ca a trimis telefonul. 5. Esti informat de catre PayPal ca nu te pot ajuta si cel mai bine ar fi sa te adresezi politiei. 6. Te adresezi politiei. 7. Acum dovedeste ca ti-a trimis vanzatorul pantoful respectiv (mult succes!).

      • Costel

        Gresesti. Eu am comandat de pe Ebay 2 parfumuri care erau clar contrafacute. Am facut o declaratie pe propie raspundere si am fost si la un magazin de parfumuri si i-am rugat sa verifice si ei, am luat si de la ei o hartie cu o poza cu parfumurile contrafacute si cele originale. Am trimis la PayPal si dupa aproximativ o saptamana am primit banii inapoi.

  • Mystery

    Excelent!

  • DINU

    DACA CHIAR DORITI SA FACETI CEVA BUN, AR TREBUI SA MAI TAIATI DIN TERMENI SI CONDITII CA SUNT PESTE LIMITA! ! ! ! CINE CITESTE TOT CE SCRIE ACOLO? ORICE OM POATE GRESI, ATUNCI CAND UN UTILIZATOR ARE UN CONT DE MULTI ANI SI A PLATIT O GRAMADA DE BANI CUM SE POATE CA ACEL UTILIZATOR SA-I FIE SUSPENDAT UN CONT? DIN CONTRA ! ! ! ACEL UTILIZATOR CA PLATESTE VOUA BANI, MAI BINE ZIS EL VA “INTRETINE” SITE-UL ! ! ! CE VRETI SA INBUNATATITI ? TOTI UTILIZATORII CA AU SUTE DE CALIFICATIVE CUM PERMITETI SA-I SUSPENDATI CONTUL DOAR PT UN SINGUR FAPT CA SI-A LASAT UN NR DE TELEFON ! ! EL TREBUIE INFORMAT PRINTR-UN E-MAIL,SMS,TELEFONIC SI INVATAT CA NU ARE VOIE NU SA-I SUSPENDATI CONTUL! ! ATENTIE ! DACA VETI CONTINUA SA TOT SUSPENDATI CONTURI NU VETI MAI AVEA UTILIZATORI SILVER,GOLD ETC SI VETI AVEA NUMAI INCEPATORI CARE HABAR NU AU SA-SI ADMINISTREZE UN CONT (MAGAZIN) ! IN ACEST RITM RISCATI CA FIECARE CUMPARATOR SA-SI PIARDA INCREDERA IN ACEST SITE! ! LUATI O DECIZIE SI LASATI PROSTIA ASTA UNA-DOUA INCHIDETI CONTUL! DAR VOI NU VA GANDITI CA EI VA PLTESC PE VOI? SI CA TOTI ASISTENTII SUNT NISTE INCOMPETENTI? NU AU RUSINE SI ITI VORBESC TOTUL CU TUPEU! CUM SA SE POATE PERMITE UNA CA ASTA? UN SIMPLU ANGAJAT SA VORBEASCA NECIVILIZAT? TOTI ACEI ANGAJATI SA FIE MONOTORIZATI CU CAMERE VIDEO SAU TOATE CONVORBIRILE PE TOATA DURATA PROGRAMULUI SA FIE INREGISTRAT SI VETI VEDEA ATUNCI CE FEL DE ANGAJATI AVETI!! DE FAPT SUNT NSITE NESIMTITI SI NU SPUN DOAR EU ACEST LUCRU! ! !SPUN TOATE ACESTE CUVINTE DEOARECE AM AVUT UN CONT SI MI-A FOST SUSPENDAT PERMANENT PT UN SINGUR FAPT CA ERA UN NUME PE O FOTOGRAFIE! ASTA ESTE DE RASUL LUMII MAI ALES CA AM PLATIT IN TOTI ACESTI ANI SUTE DE EURO AJUNGAM PANA LA SUMA CALCULATA DE MINE APROX 9800 EUR ! ! ACEASTA ESTE O DREPTATE FACUTADE ACEST SITE? FACUT DE TOTI ANGAJATI DVS NESIMTITI? FACUT DE TERMENII SI CONDITIILE VOASTRE? CUM ERATI IN ANUL 2001 SI CUM S-A AJUNS IN 2013? ? ACUM SUNT NUMAI RESTRICTII PE ACEST SITE ENORME RESTRICTII SI IN ANUL 2001 ERA ATAT DE SIMPLU SA FOLOSESTI SITE-UL OKAZII.RO ! ! ! ! REPET IN ACEST RITM VA DUCETI LA VALE ! !

    • Tibi Heinrtibi

      DINULE FAC O COPMPLETARE LA CELE SCRISE DE TINE.
      -MULTE RESTRICTII SUNT PENTRU VANZATORI.
      -OPERATORII AR TREBUI SA SE PREZINTE CU NUMELE SI PRENUMELE
      -SA MAI SCHIMBE „PLACA” ,DACA AI VREO PROBLEMA SI-I SUNI EI IN LOC SA VERIFICE II DA INAINTE CU BROWSWERU SI CONEXIUNEA LA INTERNET CU TOATE CA ESTE O PROBLEMA A SITULUI.
      ASTA AM PATIT-O EU DE CURAND. SUN II SPUN PROBLEMA ,EL II DA INAINTE CU BROWSERU SI CU CONEXIUNEA LA NET.DUPA CE M-AM LUAT UN PIC MAI DUR S-A APUCAT SA VERIFICA SI SA TRIMITA SESIZARE LA DEPARTAMENTUL TEHNIC.

    • lungub

      E corect ceea ce spui . Si eu am patit asta . Ba mai mult , doar ca am precizat ca sunt in nordul Buc in sect 1 . Pai nu-i normal sa stie zona in care sa se deplaseze pentru o valoare mica ? Daca vine de la Satu Mare pentru un produs de 1 leu ce afacere ar mai fi ?/ Dar asa cum specifici , e vorba de multa prostie . Logic ca este interesant sa mearga afacerea , dar in afaceri toata lumea trebuie sa castige si nu doar intermediarul. Trebuie lucrat la metoda de protejare a vanzatorului in cazul ca se razgandeste cumparatorul fara a avea un motiv intemeiat ., si cu atat mai mult sa se razgandeasca inainte sa primeasca coletul. Ca sa nu mai spun ca cei de la Okazii nu voiau sa returneze nici comisionul rerspectiv . Cu greu am reusit sa-i conving sa imi dea inapoi comisonul . Eu oricum , am pierdut prin faptul ca am platit transportul tu si retur dar si magazinajul coletului . Si clientul , chipurile verificat de okazii , sustine ca telefonul din mesajul trimis catre mine de la okazii , nu are legatura cu acesta . De parca nu vorbisem tot pe acelasi numar cand am cerut confirmarea . Cum imi garanteaza mie ca vanzator Okazii , cand imi gaseste un client , ca acel client daca se razgandeste , nu voi fi eu pagubit cu plata auxiliara ? Ca la comisioane se grabesc dumnealor si nici macar nu sunt mici acestea.

    • ZzZluca

      Sunt niste notiuni zic eu de baza pe care ar fi trebuit macar din bun simt sa le cunosti inainte, sa te-apuci a scrie.

      4.6.6. Datele vanzatorului
      Regula Clientii nu pot sa furnizeze coordonatele lor precum numarul de telefon, adresa de e-mail, cand fac descrierea articolului in cadrul numelui de utilizator, in cadrul detaliilor legate de livrarea si plata articolului, a comentariilor din formuri sau in cadrul comentariilor asociate calificativelor acordate sau primite.
      De asemenea, nu este permis ca un utilizator sa ceara datele de contact in cadrul mesajelor din forumurile produselor.
      Incalcari ale Politicii de Listare Articolele care contin o astfel de descriere vor fi fie editate, fie scoase de la licitatie, ele putand duce la blocarea temporara sau definitiva a contului.

      P.S. foloseste cu incredere functia: ctrl + F (sper s-ajute) in Termeni si Conditii 😉

  • davemontana_new

    Comentariu la “Plata online cu cardul”

    Eu ca vanzator pot foarte simplu sa pierd timp pretios trimitand un produs celui care a optat sa plateasca cu card, ATUNCI CAND RESPECTIVUL CUMPARATOR (din rea vointa sau pentru ca pur si simplu s-a razgandit si nu mai vrea produsul) DECLARA CA PRODUSUL ESTE NECONFORM CU DESCRIEREA, CHIAR DACA ACESTA ESTE. Cu alte cuvinte, CUMPARATORUL are libertatea sa spuna ce vrea el despre produsul primit. De ex: ca are un mic punct undeva si acest lucru nu era precizat de vanzator in descrierea produsului. O astfel de atitudine a cumparatorilor pe care OKAZII.RO nu o poate controla, face ca noi, vanzatorii sa pierdem timp pretios, lucru care se traduce si in pierderea altor potentiali clienti. In final pierdem BANI.

    Cum vede OKAZII.RO rezolvarea acestei probleme. Acest sistem de plata cu cardul si de garantie Okazii este departe de a fi perfect !!!

    Multumesc !

    • Plata in avans prin card este cea mai clara intentie de
      achizitie manifestata de catre un cumparator. Returnarea sumei achitate se face doar dupa ce vanzatorul a primit articolul retur si a confirmat starea
      acestuia. Practic, un cumparator nu are interesul sa cumpere “din rea vointa” un produs cu unicul scop de a-l returna.

      • davemontana_new

        Da, dar se poate razgandi in ceea ce priveste cumpararea. Si poate gasi diverse motive pentru asta si refuza produsul. Acest lucru se traduce (pentru mine, vanzator) in pierderea a cca. 7 zile in care am produsul blocat si nu-l pot vinde altcuiva.

        Eu zic ca lucrurile sunt simple. Daca ebay nu procedeaza asa voi de ce o faceti. De ce sa reinventati roata. Banii TREBUIE sa intre in contul vanzatorului, urmand ca eventualele litigii sa fie mediate de okazii.ro.
        Veti spune ca pot fi vanzatori de rea credinta care vor trimite

        diverse produse neconforme si exista riscul ca banii sa intre in conturile acestor vanzatori fara ca ei sa se mai poata intoarce la cumparatorii de buna credinta.

        Exact aici intervine “intentia clara de cumparare” … Aceasta nu apare decat pentru produse ale vanzatorilor cu multe calificative pozitive si cu procentaj spre 100%.

        Concluzionand: cel care se decide sa plateasca on-line o face analizand foarte atent produsul (descrierea sa) si, deopotriva, vanzatorul si increderea care o transmite. Si asta nu reiese decat din istoricul sau, din calificativele sale si din ceea ce au scris altii despre el.

        Deci, tu cumparator “casti bine ochii” si in final te decizi sa cumperi si sa platesti cu cardul. Acea tranzactie este aproape 100% sigura, drept pt.care vanzatorul trebuie sa-si primeasca banii imediat in cont.

        O spun din proprie experienta. Am cumparat de pe ebay din USA, Germania, Hong Kong, China, UK. Decizia de a plati on-line a fost facuta examinand foarte atent vanzatorii si produsele lor. Si nu am luat nici o tzeapa.
        Pt. ca “am cascat bine ochii” si eram hotarat sa cumpar.

  • Mihaly R

    Foarte bun sistemul ! Am facut prima vanzare cu optiunea plata cu cardul si a mers perfect !
    Multumesc OKAZII !

  • Laurentiu

    Buna ziua. Nu incerc sa va dezamagesc ,dar eu am f. multe cumparaturi facute pe okazii sau alte site-uri de acest gen si nu am fost pacalit decat de 2-3 ori. Prefer aceasta minuscula marja de nesiguranta decat sa ma complic cu tot felul de sisteme de siguranta ce au ca efect intarzierea livrarii sau marirea costurilor.

  • Ci Lly

    Pai in primul rand trebuie verificata cumva marfa, si eu la randul meu pot sa vand un iphone5(fake) la pretul unuia BUN

  • HERMANO

    NICIODATA OKAZII.RO NU TE VA PROTEJA CA SI VANZATOR !!!!
    INDIFERENT DE CATE TEPE DAU CUMPARATORI, OKAZII.RO LE DAU DREPTATE LOR PENTRU A INCURAJA CUMPARATORII ( EI LE FAC VANZAREA !!)

    APOI ASTEAPTA ” CU MANA INTINSA” SA LE DAI COMISIONUL TU CA VANZATOR CARE TI-AI LUAT O GRAMADA DE TEPE !!

    ULTIMA “GASELNITA” ESTE : USERI MINORI CARE COMANDA PRODUSE APOI BAGA PARINTII “INAINTARE” , DAU CALIFICATIVE NEGATIVE, APOI SPUN CA DACA VREI SA-L RETRAGA SA-I INAPOIEZI BANII ( ORI NU MAI VREA PRODUSUL IN CEL MAI FERICIT CAZ SAU ITI TRIMITE UN PRODUS SIMILAR CARE-L AVEA ACASA DAR DEFECT !!) CEI DE LA OKAZII.RO SE COMFRUNTA FREGVENT DE ACESTE CAZURI SUNT CONSTIENTI CA MINORII NU AU CE CAUTA PE ACESTE SITE-URI SI CA NU RASPUND IN FATA LEGII ETC ETC SI STITI CE MASURI AU LUAT ??? NIMIC !!! VANZATORII RAMAN CU PAGUBA SI OKAZII.RO II SPRIJINA PRIN A LE TRIMITE NOTIFICARI CU PLATA COMISIONULUI !!!!

  • Alin

    Felicitari! In mare totul merge intr-o directie buna. De remarcat intr-adevar ca mai este de “filtrat” in ceea ce priveste operatorii dvs. de la Serviciul clienti. Nu toti “stralucesc”, dar na … “Nu exista padure fara uscaciuni.”

  • the29041993

    Poate fi implementat un sistem care sa solicite uploadarea unei copii de buletin daca utilizatorul doreste sa fie certificat de okazii.ro drept vanzator verificabil sau ceva de genu, informatii folosibile pt cazurile cand se reclama o frauda. In rest, felicitari okazii.ro, nu am avut inca probleme. Multumesc

  • Va multumim pentru feedback-ul constructiv.
    Atunci cand aveti sugestii pentru implementarea de facilitati noi o puteti face
    cu incredere pe forumul http://www.voceautilizatorului.ro.

    In functie de sustinerea fiecarei idei putem stabili daca aceasta va fi
    implementata, daca este votata #seface .

  • Adrian

    Nou introdusa metoda de plata “online cu cardul” se doreste a fi o
    masura de siguranta impotriva neseriosilor, dar se poate intoarce usor
    impotriva voastra, a celor de la okazii.ro. Incerc sa exemplific : Sa
    zicem ca eu in calitate de vanzator trimit o pompa submersibila unui
    client. Pompa este capabila sa impinga apa de la adancimea de 20m,
    asadar realizeaza 2 bari. Clientul o fixeaza in put la adancimea de 15m,
    ceea ce este corect, dar o si monteaza pe un sistem hidrofor a carui
    presiune realizata in butelie ajunge la 3 bari. Asadar 1.5+3.0=4.5bari.
    In acest caz pompa ar trebui sa fie capabila sa impinga minim 45 m ! Ce
    va face clientul ?

    Varianta 1) Nu din rea vointa, ci din
    nestiinta sau nepregatire va va informa ca pompa nu functioneaza in
    parametrii. Imi va returna pompa, eu voi constata ca pompa este ok
    (functionala) dupa care voi (okazii) ii returnati cumparatorului banii.
    In acest caz eu m-as alege cu transportul platit degeaba, probabil
    Tur-Retur. Nu m-am informat ce va fi cu comisionul, daca pot sa-l
    recuperez. Apoi estimez cam la doua saptamani timpul in care produsul
    este blocat si nu-l pot vinde.

    Varianta 2) Pompa fiind
    suprasolicitata, se poate arde. Clientul va reclama ca produsul nu este
    bun, in niciun caz nu va spune ca a ars-o, nici nu va nu va pomeni ceva
    de suprasolicitare, si subliniez ca nu va spune vreodata ca a montat-o
    pe sistem hidrofor. Eu primesc pompa, (cine o plati acum transportul ?),
    constat ca este arsa, va comunic.. si voi ce puteti face ?.. Cui puteti
    voi sa dati dreptate ? Pompa are un manual, are niste instructiuni de
    folosire, cum veti putea sti ca pompa a avut o problema de la inceput
    sau ca nu a fost exploatata conform manualului ? Cred ca cu chestia asta
    cu plata “online cu cardul” v-ati bagat in ceva tare complicat si va
    veti crea mari probleme. Probabil v-ati facut un calcul ca daca
    metoda cu plata online ar fi agreata si ar evolua, daca ati ajunge la o
    cifra stabila de 1000 tranzactii in curs la o valoare medie de 100 lei
    fiecare, ar introduce temporar in contul ocazii 100.000 lei, suma care
    ar genera o mica dobanda de.. Dar nu-mi sta bine sa speculez, este
    treaba voastra ce faceti, important este sa reanalizati problemele care
    vi le-ar putea genera acest tip de plata. Pana la urma de ce se acorda
    calificative ? Nu ca sa diferentiem seriosii de neseriosi ?